![]() |
De smaak van je ouders
Is die leuk? Kun je jezelf er in vinden? Of hebben ze bijvoorbeeld een afschuwelijke woonkamer met van die donkere zware eikenhouten kasten enzo?
Mijn moeder heeft een hip interieur en hippe kleding (y) Mijn vader heeft wel hippe kleding, maar geen hip interieur omdat hij nooit thuis is en er geen moer om geeft |
mijn moeder houdt van strak design(y) mijn vader daarentegen houdt van houten meubels, gelukkig geen eikenhout... maar als het aan mijn moeder lag stond die troep nog liever nu dan morgen op straat(y)
|
Citaat:
|
heel erg klassiek groot en donker, hout, perzische tapijten, stenen boogjes openhaard, glas in lood ramen, lange gordijnen, balken aan het plafond, grote zwarte vleugel.
het is geweldig. en altijd een tering zooi. wat ik ervan vind weet ik niet, ik weet niet beter. geef er zelf niet zoveel om. als het maar niet te licht is want dat vind ik kil. mijn kamer heeft ook perzisch like tapijtjes, opa stoelen en houten meubels. hehe. |
Citaat:
|
Mijn vader heeft van de week in de keuken een ska-print op de muur geplakt, dus dat zit wel snor (y)
|
ja. mn moeder switcht elk halfjaar en ik ben er al een tijd niet geweest maar ik gok dat het nog altijd shakers style/country living achtig is.
mn vader en zn vriendin gaan voor klassiek met een design touch. de banken zitten prima (y) |
qua interieur dig ik de smaak van mijn ouders niet zo,veel met hout en daar houd ik totaal niet van.
qua kleding zijn er ergere ouders,mijn ouders doen in ieder geval hun best (y) |
strak en modern
iets te naar mijn mening |
Mijn ouders zijn beide hip.
Mijn moeder kan goed combineren en haar haar zit tof... En het huis is mooi sfeervol en trendy met eigen stijl ingericht. Zelfde verhaal met mijn pa. Heeft zijn eigen stijltje en huis ook leuk en trendy ingericht.< KOM MAAR LANGS ALS JE HET NiET GELOOFD! |
mijn ouders zijn enorm kak en wonen in een heel lelijk modern huis, 1 muur is helemaal van glas en alles is wit. De vloer is van marmer en de banken zijn ook allemaal wit. Er staan heel veel glazen vazen en ik vind het enorm lelijk. Ze hebben zo'n lelijke platte cdspeler voor aan de muur en alles is symmetrisch (n)
|
Citaat:
|
mijn moeder heeft niet veel geld, anders zou ze het allemaal opmaken, aan antiek in de vorm van (oude vergane franse tafels, en indische kleden en banken van een winkel in arnhem). we hebben eigenlijk heel veel antieke meubels, allemaal van heel donker hout, niet van dat vieze grenen of beuken...gelukkig. het is n beetje ommelig, niet erg burgerlijk
mijn vader is interieurontwerper, maar dat soort mensen hebben vaak maar een bijelkaar geraapt zooitje als inrichting (hij ook, voor zover ik weet aangezien ik m al 3 jaar niet meer zie) eerst hadden we heel veel witte meubels enzo in ons huis, want hij werkte voor ip20, en we hadden heel veel lundia. |
dit topic heeft me geinspirireert, ik ga mn kamer opruimen en een paar liter zwarte verf regelen (Y)
|
Citaat:
|
Mn ouders hebben nogal een neutrale smaak, dus ons huis ziet er wel ok uit. Het is wel een beetje een bij elkaar geraapt zooitje af en toe.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:45. |