![]() |
Ben jij milieubewust?
Scheid jij netjes je afval? Gooi je je batterijen in de KCA-bak? Heb jij mileubewust leven tot een lifestyle verheven?
Ik niet, ik vind het veel teveel moeite. Mijn batterijen gaan gewoon de vuilnisbak in en terpentine spoel ik gerust door het toilet! Weg ermee! :o |
Wacht, ik ben wel een heel klein beetje mileubewust, oud papier stop ik namelijk wel netjes in de zak die we daarvoor gebruiken! :)
|
ik ben vegetariër (y)
|
Hoeveel topics wil je vandaag nog openen Pan Am? :s
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ehm
ik draag meestal geen bont ik scheid papier en glas in de glasbak! :nono: |
'Ik draag meestal geen bont"
:D:D:D:D OMG! |
sst :bloos:
|
Ik smijt ook wel eens een batterij in de prullenbak. :o
|
Citaat:
Dat doe ik dus nooit. |
Batterijen, verf, terpentine bij het KCA. (behalve als ik m'n handen was met n beetje terpentine :o )
Olie in zo'n bak bij de garage op de hoek. Papier zetten we netjes aan de straat. En glas in de glasbak. Verder verbruik ik erg veel elektriciteit en zorg ik ook voor de nodige luchtverontreiniging. :evil: |
Citaat:
|
En ja vegetarier, dat heeft in zekere zin toch wel te maken met milieubewustzijn (y). Veg is gewoon cool. :cool:
|
Citaat:
|
batterijen niet in de vuilnisbak.
glas niet in de vuilniszak. dat was het wel :p maar vegetarier zijn heeft er toch niets mee te maken :confused: |
Citaat:
|
hehe, ik ben het ook dus wow hey nou (y)
|
ach,als de situatie zich voordoet wil ik soms nog weleens milieubewust zijn
|
Citaat:
Ben verbrand. :o |
mwha alleen batterijen hou ik me niet altijd aan, voor de rest redelijk milieubewust...al hoewel als ik in een parkje heb zitten chillen ben ik soms te lui om al me troep weg te pleuren
|
ik ben heel milieubewust
ik scheid mn afval, ga zo min mogelijk met de auto, doe zelf mn afwas, laat de was gewoon drogen en stem groenlinks (y) en ik ben ook nog vegetariër |
Nou.
Ik ben mij bewust van het milieu. Maar ik doe dr niet zo erg veel aan geloof ik. Aan het milieu. Ik scheid m'n afval wel enzo, maar dat is meer macht der gewoonte. Ohja, en ik gooi geen zooi op straat. Heb ik zo'n hekel aan. Toen ik nog rookte heb ik ook nooit m'n peuken op straat gegooid. Ik gooi m'n rotzooi liever bij mensen over de schutting. :p Is grappig én milieu bewust. Want als je het in andermans tuin gooit weet je zeker dat het wordt op geruimd. Ghehe. |
Ik ben ook wel millieubewust.
We scheiden thuis GFT, en papier van het gewone afval. (Y) Nu voel ik me tof |
Niet echt, bij gelegenheden.
|
Ben opzich wel milieubewust aleen ik ga me er niet druk om maken als iemand wat op de straat gooit. Dat moeten ze zelf maar weten.
|
Ik gooi inderdaad ook niets op straat, maar dat vind ik meer normaal. Oud papier altijd bij het oud papier, batterijen apart, glas apart en dan natuurlijk ook nog op kleur, en probeer enigzins op mijn energieverbruik te letten, maar dat is meer om mijn waterverbruik te compenseren. :o
|
Ik scheid al het afval
ik draag niks dierlijks en verder gooi ik alles (meeste) in de prullebak marjah, je moet wel als je vader bioloog is éh.. |
ik scheid afval
ik weiger een plastic zak in winkels als ik genoeg materiaal bij me heb om het voorwerp in te dragen. ik ga liever met de fiets en/of ov, ook als het extreem kutweer is. ik eet strict plantaardig ik straf mensen die spullen op straat gooien \w/ ik ben down met um dieren en insecten enzo. prik me gerust, ik slaap wel een nachtje niet (y) |
ik doe aan oud papier, de glasbak, en een grote vuilniszak voor de rest. Ik gooi nooit wat op straat want dat vind ik echt het stomste wat iemand kan doen.
|
te veel moeite hoor, afval scheiden in normaal vuilnis en in gft dat wil ik nog wel doen, en de kranten bij het oud papier dat wil ik ook nog wel, maar daar ligt dan ook de grens
|
Ik doe oud papier in onze papierbak, en afval gooi ik niet op straat(tenzij ik op een festival ben, maar dan ruimen ze het toch al op.)
Batterijen gooi ik wel in de prullenbak :o (n) |
ja, ik vind het ook te veel moeite :o
|
Ik scheid wel het afval (groen in de groene bak, papier in de papierbak, batterijen in de batterijbak (spaar meestal tot ik er 30 heb liggen :)) en het meeste overige in de zwarte bak), maar ik gooi wel vaak afval op straat als er geen prullenbak in de buurt is :o
|
Als er in de zomer veel vliegjes in de groenbak (gft-bak) zitten, doe ik er terpetine in. Dan gaan ze dood.
Nee, dus. Ik ben bewust niet milieubewust. |
Citaat:
|
glas, GFT, papier, KCA, ik scheid het allemaal :cool:
En op straat gooi ik ook zelden wat op de grond, kwil het eigenlijk helemaal niet doen, maar soms ben ik nog wel is lui. |
ik ben heel erg milieubewust, en ik word later nog veel erger, als ik zelf alles kan regelen :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik scheid mijn afval, ik let erop dat ik niet te veel electriciteit verbruik behalve die van de computer, ik gebruik de waterbesparende doucheknop en de waterbesparende doortrekknop, ik eet alleen ecodieren, ik gooi op straat ook altijd netjes alles in de prullenbak en ook wel een spullen die niet van mij zijn, ik gebruik geen bestrijdingsmiddelen en heb nooit de verwarming aan (maar dat laatste is meer uit vergeetachtigheid), ik doe niet aan plastic tasjes, ik ga nooit met de auto maar dat zou ook illegaal zijn. Maar meestal zeur ik niet over andere mensen die wel kwaadaardig zijn.
|
Citaat:
jij bent vast ook zo iemand die 2x per week douched in het buitenland omdat je anders het drinkwater van de lokale geitjes opmaakt. |
Citaat:
|
Ik gooi glas in de glasbak, oud papier die ik bij het oud papier, scheid het afval, gooi op straat geen troep, alleen moet ik nog steeds m'n oude batterijen wegbrengen. :|
|
omfg :rolleyes:
|
aangezien een vuilniszak hier in maastricht geld kost voel ikme wel genoodzaakt alles zoveel mogelijk te scheiden, mooi meegnomen dat er een milieuperron staat vlakbij mijn huis.
|
ik lever altijd mn statieflessen in... :rolleyes:
papier wel in de papierbak enzo, maar ik eet geen biologische producten ofzo veelsteduur en batterijen gooi ik allemaal op een hoopje ik moet ze idd maar eens gaan inleveren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik gooi glas in de glasbak, verder alles eigenlijk gewoon in de prullenbak.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:54. |