![]() |
Vloeken
Achja aangezien er zoveel topics geopend worden gooi ik er ook nog maar ene bij.
Hoort vloeken bij jouw life-style of is dat not-done? Ben je standaard of creatief? Ik vloek zelf vrij veel, maar probeer af te leren met allerlei ziektes te schelden omdat dat weleens verkeerd zou kunnen vallen |
Ik vloek heel soms alleen als het echt nodig is in mijn buien... Verder heb ik er niets tegen maar ik probeer me wel in te houden als ik rond mensen ben die er tegen zijn.
|
Ik vloek regelmatig. (Ik probeer wel te stoppen met het vloeken met ziektes erin).
|
Ik hou van vl00ken. Ik vl00k echt de godganse dag :o Ik heb dat denk ik van mijn tante die ook om de haverklap godverdomme roept, of iets anders in die trant. Vl00ken lucht voor mij op, en ik houd gewoon van grove woorden (y) De Bond tegen vl00ken is aan mij niet besteed (n) :rolleyes:
|
ik scheld er op los en ontzie daarin geen enkele ziekte. maar inderdaad, het is beter om daar een beetje op te letten. Ik gebruik meestal gewoon een doeltreffende Kut, of een felle Godverdomme. Echt creatief ben ik niet, eerlijk gezegd, maar ik heb wel de goede eigenschap heel kort maar kreachtig te schelden en dan is mijn ergernis of wat dan ook ook wel over.
|
Ik vloek best veel, maar meestal in woorden die niet bestaan :o
|
ik praat vrij grof
|
Ik scheld redelijk veel. en ik ben behoorlijk creatief daarin..:cool:
Maar ik zit in het enige gezin die niet gelovig zijn van onze familie (13 gezinnen ofsow) en ik schold vroeger altijd met jesus christus en godverdomme enzo. Maar dat heb ik nu voor n groot deel afgeleerd, omdat dat gewoon verkeerd was, als ik dat bleef gebruiken bij familliebezoek.. |
ja, maar ik ben standaard; kut, tering, thyfus en godverdomme nogal vaak.
en storend neuh, het lucht gewoon op. |
Ik zeg vaak fuck of godver. In mijn scheldwoorden probeer ik creatief te zijn, maar die zijn vaak niet geheel serieus bedoeld.
|
oja heel veel fuck ja (Y)
maar dan is het wel heel nederlands. fuk en fak |
Omdat ik zo'n ruige motherfucker ben gebruik ik in elke zin minstens 1 scheldwoord.
|
Ik ben niet zo creatief, het blijft bij shit kut fuck.
Oja, ik scheld in het surinaams. |
De leukste scheldtirades die ik overigens ooit heb meegemaakt waren op een (Black)metal forum waar ik vroeger zat. Er waren geen moderators dus alles kon, hetgeen dan resulteerde in scheldkannonades van 2 alinea's. ik zou er graag ene met jullie delen, maar als ik dat zou doen zou ik vast gebanned worden :D
|
Het viel altijd wel mee, maar ik had vorig jaar een paar klasgenoten die te pas en te onpas 'GODVERDOMME!' gilden en ik betrap mezelf erop dat ik dat een beetje heb overgenomen. :o
Maar ik moet me leren beheersen. |
Citaat:
|
ik zeg vrij vaak "jesus" "gdvr" & "ktzooi" maar dat moet ik drastisch afleren gezien mijn paard op de meest afschuwelijk strengchristelijkestal staat van Wenum Wiesel, anders word ik dr afgeschopt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nee, ik bedoel niet kanker, maar gewoon, de letter 'k' :) lucht altrijd zo op. Dus kip, of kont, of kaak vind ik ook altijd lekker om heel hard te zeggen.
|
Citaat:
:D Schelden doe ik best vaak :o , maar ik houd me in als ik merk dat het niet gewaardeerd wordt.(familiebezoeken, serieuze gesprekken, etc.) |
Citaat:
"And you mother is fucking useless hippie whore who shitted out of her cunt a disgunting filthy piece of worm eaten brainless flesh like yourself. Insert your diseased dick into your own mouth and die of some infection, asshole! Though I don`t mind if you fuck cindy..." "Listen you homotwat,the only choice for perverted shemales like you is doing a tour in africa and being gangbanged by many horny monkeys who will cum on your ugly face after having satisfied your depraved passive buttraping desires.Now perish in a land of apes you dirty fuckhead mongrel." Vroeger waren ze trouwens leuker en creatiever en het favoriete scheldwoord van toen (Subhuman) heb ik nu nieteens terug kunnen vinden. :( |
hahahaha :D (y)
jammer dat het zulk slecht engels is :p |
Ik behoorde overigens tot de ietwat serieuzere posters op dat forum, dus zulke tirades kwamen zelden van mijn kant ;)
|
ik vloek veels te veel, maar meer geslachtsdelen en ziektes dan godsverbasteringen.
ik vloek iig nooit in de buurt van mijn ouders aangezien ik ze daar keihard mee zou kwetsen. |
mijn vader scheld dat het een lieve lust is, en mijn m00der betrap ik de laatste tijd ook steeds vaker op een kut of een shit ( zo'n interlectuele socioloog. zo'n type waar je het dus niet van verwacht.)
@ amnesjan: hihihi, leuke stukkies :D Alleen best wel heeel erg beledigend, hihihi :D |
Citaat:
|
is misschien maar goed ook, misschien kan niet iedereen dat waarderen op dit vredelievende forum ;) * maar als je ze vind hoop ik dat je zin hebt me even te PM-en* :)
|
Ik vloek wel, maar niet met ziektes.
|
Oh echt mensen uitschelden doe ik trouwens niet, dat kan ik niet. Dan kom ik nooit op een leuk woord en roep ik aap ofzo :s
|
haha ja idd heb ik ook.
|
Citaat:
|
vloeken is cool.
|
Ik probeer niet met kanker te schelden, omdat die ziekte zoveel mensen pijn heeft gedaan/doet.
Ik scheld wel vaak met Godverdomme. Kut. Godver. Tering.(hypocriet jep :o ). Klootzak. Shit. En vooral: Jeeeeeeezus. Ik ben inderdaad niet gelovig :nono: |
en kutjebobo is populair bij mij :o
|
Citaat:
|
Ik heb een vrij grote hekel aan vloeken echter vloek ik wel veel als ik engelstalig praat maar dat is puur uit gewenning. (wat rapmusic al niet aan kan richten)
|
Ik vloek vrij veel, maar probeer ziektes te vermijden. Af en toe glipt er nog wel een tyfus uit. Meest gezegd: godverdomme en fuck. Als ik boos ben op iemand: klootzak of kutwijf oid. Godverdomme roept gewoon lekker :p
|
Ik had ooit een Zeer Christelijke Collega, die helemaal in elkaar kromp als je vloekte. Dat vond ik toch eigenlijk wel zielig. Dus vloeken doe ik daarom niet. Niet omdat ik er problemen mee heb, maar omdat anderen er problemen mee kunnen hebben. (Hoewel soms, :bloos: :o ... wordt het me gewoon te veel! 'Hola!' zou Kuifje zeggen.)
|
Ik probeer me wel in te houden, zeker met woorden als kanker, maar zolang schelden oplucht blijf ik het wel doen :)
|
Ik kom uit Rotterdam-Zuid.
|
Citaat:
|
ik zeg vrij vaak WTF en zo, maar ik scheld iig noooit met ziektes.
|
ik scheld redelijk veel met kut, klote, fuck en shit, maar niet echt vloeken (en dan bedoel ik echt God of Jezus gebruiken) ook ziektes niet eigenlijk.... (toch nog redelikj braaf he (A))
|
ik ben een onbeschofte vlerk
|
Ik vloek erg veel, sommige mensen die vinden dat aanstootgevend, maar dat zijn dan kennelijk bafnavianen die het recht niet hebben om de zelfde lucht als ik in te ademen.
Ook ben ik over het lgemeen wel aardig creatief met schelden, ik pas veel ziektes toe en het kan me eigenlijk weinig boeien als mensen dat vervelend vinden. Het ergste vind ik nog de mensen die gaan zeuren als je met kanker scheld, die stomme preken van'mijn oma is dood gegaan aan kanker' e.d. vind ik dikke bullshit, mijn oma heeft 9 vormen van kanker gehad en overleed uiteindelijk aan een blaasontsteking. hoor je mij toch ook niet over klagen |
Ik vloek niet, ik maak rare geluiden, en ik scheld niet, ik gooi met voorwerpen. Maar dat is meer aangeleerd ofzo, t gaat vanzelf, ik heb niets tegen vloeken.
|
Ik heb niets tegen vloeken, al vind ik het vervelend om ziektes als kanker te horen. Maar veel van die woorden liggen gewoon lekker..
ik zeg zelf vaak fuck, kut, shhhhit & jémig |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:36. |