![]() |
! Boekenlijst gezocht !
Ik zit nu al een paar weken op me boekenlijst te wachten en na tig keer te hebben nagevraagd waar die nou blijft ben ik het zat en begin ik mijn zoektocht hier op het internet naar mijn boekenlijstje, want ik heb geen zin om me nieuwe schooljaar te beginnen zonder boeken..
Het gaat om de opleiding Medewerker Beheer ICT Niveau 3 eerste jaar... Als iemand mij hiermee kan verder helpen zou ik dat zeer fijn vinden :D |
Hmm, nu wil ik niet veel zeggen, maar zou dat niet per school kunnen verschillen. Dus dat je t eigenlijk wel van je school zou moeten horen? (Bovendien zijn boeken vaak redelijk vlot leverbaar)
|
heb hetzelfde probleem maar dan met een andere opleiding grafisch vormgeven leerjaar 1 bij de boekenleverancier zeiden ze dat ze daar helemaal geen boeken van hadden.
|
Ga naar de site van de beste boekhandel in de stad van jouw studie. Meestal kun je daar wel een boekenlijst vinden, omdat je ook via internet kunt bestellen.
Broese in Utrecht bijvoorbeeld. (zeker als er een Universiteitsterrein is, zoals De Uithof in Utrecht of De Campus in Twente, is daar meestal ook wel een (studenten)boekhandel aanwezig die over zulke lijsten bezit, vaak ook per 'school' en studie te bekijken) succes |
Citaat:
|
Mensen, die lijsten zijn nog maar net een paar weekjes klaar! Ze moeten nog afgedrukt worden en opgestuurd etc, dat duurt gewoon even. Je krijgt ze écht wel! (En sommige opleidingen werken niet eens met boeken, die maken zelf blokboeken.)
Maak je niet zo druk. |
ik word ook een beetje gek van al die boekentopics hier.. kan daar niet 1 groot topic voor komen ofzo, met de mededeling dat iedereen gewoon rustig af moet wachten tot ze er bericht over krijgen van/op hun school?
|
Citaat:
|
Die opleiding doe ik ook. Ik kreeg wel een brief van de Studieboeken centrale. De website is www.studieboekencentrale.nl vanaf die site heb ik ze besteld, maar daar komt nog bij dat ik denk dat niet overal de ICT opleiding hetzelfde is.
|
Citaat:
Als ik een brief krijg waarin staat dat ik me boekenlijst al in me bezit moet hebben lijkt het me toch dat er iets fout is gegaan... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:56. |