![]() |
Favoriete kledingzaak
Spreekt voor zich. Wat is jouw favoriete kledingzaak. Ik ga voor de Sting
|
Uhm.. ik haal mijn kleding echt overal vandaan, omdat ik een nogal kritische smaak heb. Ik ben het liefste in de Funkie House, de Left, de Episode en ik sla de V&D ook nooit over (voor de panties alhoewel ze toch altijd weer sucken) en de H&M ook niet.
|
Bij de bijenkorf kan ik eigenlijk altijd wel wat vinden..
|
ik kom overal wel binnen, als ik simpel zwart truitje wil, dan word het h&m ofsow, kweenie ik loop overal wel naar binnen, gewoon ff neuzen ofsow
|
replay store
ranx (diesel,dkny,energie,evisu,gstar,replay) chill out boss store:) |
Maison de Bonneterie
Tutti (heel veel Boss, en ook de red collection héél mooi) Bijenkorf Levi's Store Dockers Guess? (op het plein in Den-haag) en RL store uhm en in duitsland zit een winkel en die is zo subliem, weet alleen daar de naam ff niet meer van... |
Superstar heet ie geloof ik die winkel. Daar hebben ze altijd de mmoiste rokken en shirtjes, maar ja .... wel duur :(
|
Citaat:
Ehm H&M is wel een belangrijke bron voor mijn kleding,en voor de rest haal ik het overal vandaan veel 2e hands zaakjes. |
Morticia Fashion in Hoorn, en de Backstreet in Am'dam
verder ken ik er ook niet zoveel, dus we zijn dan vrij snel klaar :p :D |
Funkiehouse, America Today, Left, Episode, een winkel aan de Meent waar ik altijd de naam van vergeet, nog 2 winkels aan de Nieuwe Binnenweg waarvan ik de naam nooit geweten heb volgens mij :|, H&M altijd voor 'bij'-dingen.. Allemaal in R'dam.
|
Citaat:
|
best wel zinloos, je favo winkel opnoemen 5 % kent de winkel waarschijnlijk :p
|
Meestal H&M, is heel erg standaard. En bij C&A koop ik veel rokjes en jurkjes. En Levis en Gap ook
Als ik in NL ben ook; vero moda, de sting, Fooks ofzo (heb teveel favo kledingzaken :rolleyes: ) |
Guess? (op het plein in Den-haag
He slisje waar is die zaak op het plein in Den haag, ik loop al een jaar te zoeken naar Quess? |
Als ik in Groningen ben ga ik altijd de Bijenkorf even binnen, verder Lady Sting/The Sting, The Store, America Today. Naja, H&M loop ik ook nooit langs.
Maar ach, het is nooit zo dat ik altijd alles bij één bepaalde winkel koop. |
H&M :rolleyes:
|
Real! Daar haal ik al mijn kleding, want daar verkopen ze veel Miss Sixty!
|
pff waar komen mijn kleren eigenlijk vandaan...
- truitjes/truien koop ik meestal bij concerten - broeken, mijn spijkerbroeken komen van het waterloo en ik ben verslaafd aan de ribbroeken van netjes(utrecht) - mijn winterjas is van de h&m, mijn zomerjas is van de C&A geloof ik maar das al zo lang geleden.... - mijn schoentjes komen van de independent verder kijk ik nog vaak bij deal/charleston, bina, ART, blue moon naar binnen als ik toch in nijmegen/arnhem ben... |
Eerst was het altijd de H&M... Maar de enige H&M bij mij in de buurt is die in Eindhoven... En die is zo vreselijk. Als ik dan in Tilburg ofzo kom denk ik echt van, jee, deze is veel leuker. Dus ik heb eigenlijk niet echt een favo kledingwinkel... Tis ook al een hele tijd geleden dat ik echt iets van een truitje ofzo gekocht heb.maar binnenkort ga ik een x naar amsterdam. Hopen dat het daar wel leuk is...
|
vroeger was het Miss Selfridge! Ik baal echt zo dat die weg is! Nou ja, H&M is een goeie 2e. Maar alleen voor de shirtjes etc. De broeken zijn mij ALTIJD te groot... :mad: Nou ja.
|
broeken meestal op t waterloo... sommige truitjes en 2ehands jasjes (denk adidasjes) ook waterloo
verder veel h&m (inclusief kinderafdeling :p) t-shirts (bandshirtjes dan) koop k meestal in de rockamerika op de nieuwedijk. euhmz, voor accecoiresen enzoow loop k meestal beetje door de stad met een vriendinnetje en als k dan iets leuks zie en tis te betalen koop k t gewoon... dat zijn geen bepaalde winkels verder... |
Echt favo winkel, heb ik niet..
Hier in E'hoven is de switch wel leuk, en verder haal ik veel kleren bij de H&M, hoewel ik daar ook al een tijdje niet meer ben geweest... En verder blijft het waterlooplein roelen natuurlijk!!! :p |
The Sting, bijenkorf en Mexx
|
Mijn leven zou een levende hel zijn zonder de H&M, maargoed, de leukste winkel blijft TOPSHOP (soort britse H&M maar dan veeeeeeeeeeel meer leukere kleding en een accesoires afdeling zo groot als een standaard H&M zelf) Helaas hebben ze geen fillialen in Nederland *huil*
|
Baba Shop
Suburbian Gravity Zero :confused: |
Indi, subliminal, RDLFS, H&M eh zoiets..?
|
Citaat:
|
overal en nergens, letterlijk
sommige kleren krijg ik van vriendinnen die er uit zijn gegroeid, sommige komen van waterloo, sommige van concerten, sommige uit kleine (tweedehands) winkeltjes, sommige uit de episode, sommige van de h&m, en ik heb hier zelfs iets uit de wonder woman liggen volgens mij (jaja, en met meer dan 10 vierkante centrimeter stof zelfs).. |
Wonder Woman natuurlijk, want daar werk ik!!!!!!!! (y) :D
|
Maisson de Bonnetrie hoewel ik er niet vaak kom moet ik zeggen.
Steppin' Out Men @ Work Tribute Piet Zomers Witteveen |
dickens & jones
polo ralph lauren gant store bijenkort maison de bonneterie (alhoewel ik er practisch, nooit kom) society shop Henri Beer |
heb ik geen..
al m'n kleren komen van andere winkels af |
nouja, niet echt een lievelins winkel, want in nijmegen kunnen winkels heel shit zijn en buiten veeeeeel koewler (denkt aan H&M die in arnhem echt heeeeel gaaf is en in nijmegen NIET)
vero moda powerhouse blue moon C&A meestal kijk ik gewoon een beetje rond en stap wat winkels binnen.. |
H&M, (Lady) Sting & Vero Moda
|
Donna Guy en Status.
|
1. Who 's next?
2. MANGO 3. Gossip & Rumours ( haast niet te vinden..die R 'dam niet goed kennen..tegenover het Hilton hotel..) In Rotterdam. Af en toe vind ik wel iets leuks in de H&M en chill out :) |
blue moon
maar verrotte duur |
Screwball
Black widow Funky house |
uhh van alles eigluk....mja uhh ik vind de purple haze bij ons toch wel t leujkste (lees: hippiewinkeltje in breda) en uhh de britain is ook wel leujk...hoewel dat steeds meer een of andere gangster winkel aant worden iz...en de cupido is ook leujk :) (lees: popshop in breda, waar ze ook gothicspul verkopen)
en verder gwoon de H&M enso :p |
Citaat:
En als ik goedkoop wil/moet doen dan ga ik 'ergens' zoeken. |
Blue moon
en nog ee paar kleine winkeltjes maar daar weet ik de naam niet van |
Mijn favo winkel is toch wel de Bijenkorf, maar eigenlijk kom ik in heel veel winkels:
Bijenkorf, Tommy Shop, winkel met Tommy, PJ RL en DKNY (ik weet niet hoe die heet, zit naast de Pathe in Rotterdam), de Sting voor basisdingetjes, Men @ work, winkel in de Plaza waar ze Diesel verkopen, winkel in the Mall waar ze o.a. PJ RL verkopen. Verder ga ik vaak kijken bij Bien Blue, Esprit, Dockers, H&M voor basisdingen etc. |
Citaat:
|
Roel (hebben ze broeken die zelfs ik aankan met m'n superholle rug!)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik was van de week even naar binnen gelopen bij Vero Moda. Ik was er nog nooit geweest...maar ik moet toegeven dat er wel leuke dingentjes te vinden waren. Dat merkte ik ook aan de inhoud van mijn tas :o |
mijn favoriete kledingzaak? hmmzz.... H&M, Dizzy, Levi's Store, Snuffel, Ursula.... dattis et wel denk ik
|
Ik kom bij zoveel zaken maar mijn voorkeur heeft de Bijenkorf, heerlijk die winkel. En die Bijcard vind ik ook superhandig ;)
|
Bloomingdale's, Bijenkorf
|
Z&Z
Giensh Bamboo Superfly H&M Diabolo Waterloo plein Cyberdog Sister Moon Visions Bhutan |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:16. |