![]() |
catsuit met open kruisje
hoi ik bladerde laatst door de wehkamp voor een leuk dekbed en toen zag ik een kanten Catsuit met een open kruisje.
Is dit in ? vind je het iets? zou je erin lopen? is het koud? is het praktisch? |
Ik heb ze al in de kasthangen en jawel zes verschillende kleuren te verstaan!
|
handig met piesen
|
O god. Een open kruisje? Als in luchtgat? :| (n)
Thats a big nono :nono: |
lekker frisjes
|
Citaat:
|
|
Dit heeft weinig kans tot slagen maargoed. Reageer ontopic en hij blijft open :D
|
zoek eens een foto dan lullo's
|
Als TS is dat jou werk!
|
niet!
|
WEL want ik ga slapen!
weltrusten allemaal! (y) |
ik ga ook zo , dromen over paarse dildo's en open kruisjes
|
Citaat:
|
slaap lekker pook en stoot
|
dank je hermioot (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
gaaf ja http://www.hogehakken.nl/data/afb/60..._2010_1001.jpg :o die heb ik |
Citaat:
ik ben nog op zoek naar een leer corset achtig ding maar tis allemaal zo duuur :s |
Citaat:
|
Citaat:
maarja |
nee een beetje ordi
ik heb wel 3 corsetneukpakjes met jarretels, telt dat? |
Open kruisjes, yukkie :nono:
|
|
Citaat:
:eek: :eek: :D |
oh mijn god, dat is echt walgelijk :eek:
|
Citaat:
lijkt n beetje op het werk van een kunstenaar die allemaal blote meisjes poppen aan elkaar maakt tot gedrochten en andere rare niet kloppende mens figuren. ben zn naam ff kwijt. ff over de catsuit: ik heb er geen, ik denk ook niet dat ik er snel een zou kopen. geen catsuit in ieder geval |
Ik denk dat een catsuit met open kruisje kouder is dan een dekbed. Verder denk ik dat je je in zowel een dekbed als in een catsuit met open kruisje beter niet in de supermarkt kunt vertonen.
Zie ook onderstaand topic: http://forum.scholieren.com/showthre...ght=supermarkt |
Citaat:
|
Citaat:
whahah ik vind em wel geil man |
Citaat:
|
Citaat:
Omg :eek: :D |
Citaat:
ik wordt op school zo doodgegooit met kunstenaars dat ik vaak niet eens de namen onthoud. |
Wel sexy! Zou het zelf niet zo snel kopen, maar als ik het van me vriend bv zou krijgen zou ik het wel dragen voor hem.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mja :(
|
Fotoo
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:18. |