![]() |
Alkaline Trio appreciation topic.
FUCK YELLOWCARD! Wanneer komen deze gasten eens naar nederland?
-Stupid Kid -Crawl -Radio -Take Lots With Alcohol -Sorry About That -Fuck you Aurora -Private Eye Klassenummers. Daphne, fill me in on this one! |
ja ik zou ze ook wel es live willen zien
|
Citaat:
|
Radio schopt kont.
Leuke band, draai het weinig alleen. |
Heerlijke band, jaar terug heel veel naar geluisterd.
Goede nummers: - We've Had Enough - Radio - Goodbye Forever - Fuck You Aurora - Donner Party - Armageddon - Fatally Yours - Private Eye - Emma - Metro (Berlin cover) - Hating Every Minute - Hell Yes - Sadie - Streamer Trunk - Mr. Chainsaw - etc. ;) |
TOUREN GVD
TOUREN heb zin om ze te zien. |
wat is dat
|
Citaat:
|
Citaat:
|
fuck yellowcard klopt enigzins
fuck alkaline trio niet. verder kan ik heel weinig zeggen ben te moe overvloed van bier tijdens bier een film gekeken. tijdens de film bier gedronken zo blijven we in een cirkel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
yellowcard is troep daar ben ik het toch wel mee eens
|
Mja heb ze tot nu toe 2x gezien.
Eerste keer waren het maar 3 nummers :) en 2de keer was op Pukkelpop. Was toch wel een zeer strakke show. Het duistere sfeertje trekt me wel aan. Er is trouwens een DVD van Alkaline trio te koop uit The show must go off reeks. Is een concert in Amerika tijdens Halloween. In Sepember beginnen ze aan het opnemen van een nieuwe cd, kan nog wel effe duren dus. |
De zanger/gitarist, Matt Skiba, heeft ook een solo split op genomen met Kevin Seconds. De nummers van Kevin Seconds zuigen maar die van Matt Skiba zijn erg vet.
Matt Skiba: 1. Good Fucking Bye 2. The City That Day 3. Next To You 4. In Your Wake 5. Soul To Keep (For Phyllis) (7 Seconds cover song) Kevin Seconds: 6. Extra Something 7. Ugly Mouth 8. 1981 9. Yesteryear 10. Motherfuckers Moet je ook maar eens checken Ruttiepruttiefruttie, als ode aan Will0m's 7 Cars In A Garage. |
Ze hebben al 2 keer in Nederland opgetreden, en 1 daarvan was vorig jaar net voor pukkelpop (waardoor ik er dus niet heen kon) en de ander 2001 melkweg.
Misschien hebben ze nog wel vaker hier gespeeld maar toen was ik nog niet into de band. Pukkelpop show was uitstekend. Gelukkig op het laatste moment nog verplaatst naar een tent ipv de skatestage, dus veel cooler en zo kon ik lekker vooraan staan :p De live dvd is ook eeeerg cool, veel oude nummers want toen was de laatste cd nog niet uit. Maar ik dig oude nummers ook beter, al zijn de nieuwe goeie singalongs en hebben ze een darker (devillish) thema wat me wel aanspreekt. nja, ik weet alleen dat ik ze geweldig vind en de laatste EP/Split met One man army ook (y) (y) is! Er staat ook een cover van the damned op (blackout) Ik ben fan van cd's Goddamnit, from here to infirmary en goodmourning. ik heb alleen de laatste origineel maar boeit me niks. ik koop de rest nog wel een keer als ik ze goedkoop zie. Ik heb al een lading aan merch uitgegeven dus... |
pff triest als mensen andere bands gaan afkraken...
Zo alto... Alkalina Trio en Yellowcard vind ik beide vet. |
Warbrain, track op Rock against bush, is ook een lekker nummer
|
Citaat:
|
Dope shit, ken alleen geen namen van nummers.. (y)
|
All On Black
|
Private Eye is zo'n fijn nummer om lekker mee te zingen als je in je auto rijdt.
|
warbrain is idd donders goed
|
Citaat:
|
nieuwe cd gaat Crimson heten en komt ergens in Mei uit maar is nu al helemaal zowat klaar.
Hij is lekker, al moest ik even wennen in het begin. 'tis een wat softere sound (alweer) of nou nee, niet softer maar gewoon weer iets anders. Meer met strings en weet ik het wat voor effecten gewerkt. En melodieuzere vocalen, minder geschreeuw zoals ze soms op oude albums nog weleens zongen. Sadie, mijn favo nummer van de OMA-split, staat er ook op in iets andere versie. Ik heb alleen de webrip dus niet echt superkwaliteit maar alles is goed te horen. weet niet precies waar ik hem vandaan had maar dat post iemow-kor vast later wel :p (mirc iig) Ik draai hem nu zowat heel de dag en hij begint me steeds beter te bevallen, hopelijk komen ze snel weer hierheen voor een show. Ben erg benieuwd naar de final mix en artwork. nieuwe promopic. gebroken arm voor de 2e keer, ik weet niet wat hij allemaal uitspookt. http://www.absolutepunk.net/gallery/...hairphoto1.jpg |
Cool, wist niet eens dat ze bezig waren aan iets nieuws. (y)
|
private eye, yeah
|
Drummer was onlangs mee op de Europese tour van the Vandals en dara lieten ze idd al weten dat er wat nieuws op komst is/was.
Vind een aantal nummers best leuk (private eye, stupid kid), maar een heel album verveelt me wat... |
Armageddon :d
|
Citaat:
|
Nou nou, wat een originaliteit straalt er van hun muziek af zeg.. Zulke bands zijn er al zat, wat de fuck vinden jullie hier speciaal aan dan ?
|
Citaat:
Dit titel van het topic is: 'alkaline trio appreciation topic' Dus als jij het niet appricieerd, ga dan lekker ergens je (sexueele) frustraties uiten. Met vriendelijke groet, Fake |
Het leuke aan deze band vind ik vooral het image. Strak in het pak, en dan nog dat creepy sfeertje om de band heen.
Zat ze een DVD opnemen van een concert wat tijdens Halloween gegeven wordt zegt al genoeg. |
Citaat:
bij alk3 hoor je meteen wie het zijn, ze hebben een eigen stijl en spreken me erg aan. en nou oprotten. |
Het zijn gewoon een stelletje jankmuilen, net als jullie overigens. Dus daar is helemaal niets speciaal aan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
hou eens op. ontopic over alkaline trio en over elkaar zeuren doe maar via pm ofzo.
|
Citaat:
Citaat:
|
New album Crimson to be released by Vagrant Records in the US on May 24th.
http://www.alkalinetrio.com/tempsite...trio_cover.jpg track listing: 1. Time To Waste 2. The Poison 3. Burn 4. Mercy Me 5. Dethbed 6. Settle For Satin 7. Sadie 8. Fall Victim 9. I Was A Prayer 10. Prevent This Tragedy 11. Back To Hell 12. Your Neck 13. Smoke *plus a bonus "making of" video |
24 augustus eindelijk weer in nederland (als 't goed is...)
|
Citaat:
bron |
aanwezig, het nieuwe album vind ik heel goed (op wat mindere nummers na) de rest moet ik eigenlijk nog meer checken maar die split met hot water music was ook briljant (Y)
over HWM gesproken, die stoppen dr voorlopig mee :S |
Citaat:
dat wazige figuur op de achtergrond is trouwens Matt Skiba's verloofde. en tuurlijk ben ik bij de show! |
ik luister nu die split met hot water music.
hot water music blijft ook fijn. |
ja al vind ik vooral hun cover van radio echt ge wel dig, cover van bleeder overigens ook
queen of pain van AT is ook echt supermooi |
Verdomme, daar moet ik wel naar toe. Ik heb dan alleen geen geld meer voor een retourtje 020 gok ik.
|
Het concert is in de kleine zaal van Paradiso
Kosten: 10 euro Aanvang: 20:30 |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:55. |