![]() |
Wat heb je aan?
Ik heb aan:
Nudie Jeans flare Glenn, Rood/witte ska vans, Ruitjes blouse mét lange mouwen, want dat is gaver. |
alleen mijn boxershort :o ,want ik bn al meer dan een uur van plan om naar bed te gaan en mijn pyamabroek zit al ingepakt
|
Citaat:
|
Citaat:
maar morgenvroeg wel naar blanes |
Citaat:
Okay, nou ja veel plezier! (y) |
zwart wit rokje
triangel ding truitje zwart en witte sokjes |
Ik heb even een jogginbroek aangetrokken (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik doe zo mn pyama broekie aan :bloos: |
Citaat:
Vrede op aard, communisme overal :o en veel seks! (y) |
Citaat:
|
Ik houd mijn kleren gewoon aan vannacht, want ik blijf de hele nacht op omdat ik dan morgen de hele rit richting Kroatïe kan blijven pitten.
|
Een piejamaabroek met groene pinguins er op en een hempje.
:) |
Citaat:
maar nu ga ik toch echt slapen,gegroet....zleepppp.. |
Citaat:
|
boxer + 3/4 broek van puma
|
Hahahahah Japie gaat naar Blanes. Dat is echt erg :nono: Ik kan het weten, ik ben er geweest :nono: :nono: :nono:
Vanille vieze allstars spijkerbroek met groene wassing bikkembergsporttrui horloge bruine vintage riem van oooooom peter paul frank belt buckle |
zwarte all stars
orange ruitjes energie broek zwart/blauw gestreept t-shirt h&m roze studriem |
Wijde donkere spijkerbroek.
Lichtblauw Blur T-shirt met dunne bruine streepjes. Zwarte converse slippers. Zwart/wit/grijs geruite riem. Bolletjesketting aan de portomonnee. Snoopy Ondergoed :o (n) |
turquoise flared broek
donkerblauw rok met fluo print vlinders en bloemen roze offsholder shirtje met fluo print van een vlinder gemaakt met strijkkraaltjes turquoise/blauw/gele nike gympjes roze shawl in mn haar en donkerblauw fleecevestje met puntmuts roze hipbags en hierbij ook toedeledokie want ik vertrek naar tibet en nepal voor 4 en een halve week (y) |
groen-wit gestreept Jurkje met brede groen/rode band bij mn buikje van fornarina
een witte longsleeve van mango groene enkelsokjes |
-blauwe trainingsbroek van nike met een hele grote scheur er in
-zwart boxertje van la perla -groen hempje van noanoa |
- nieuwe spijkerbroek <3
- groen hemdje van dickies - blote voeten |
een groene zwembroek met bloemetjes aan de zijkant...geen zin om me verder aan te kleden vandaag
|
Slippers, linnen broek, tshirt en boxer allemaal van de H&M. Straks zwembroek H&M (y)
|
Citaat:
|
sloffen
Mac Jeans model Rank zwart/rode/blauwe/"vies"witte polo van McGregor maar ga zo nog ff omkleden, moet werken |
donkere baggy spijkerbroek replay
geel halterhemmetje mango basics witte slippies havaianas witte dogtag met majestic erop en een kroon h&m mannenafdeling ik ga de hele dag onhippe dingen doen |
jogging broek
flip flops t-shirt |
Een groene Benneton badjas
|
Citaat:
ik heb aan: echte ska vans:p zwarte sokken korte broek Rancid Hooligans shirt zwarte pet |
wit shirtje met groen hope&faith schildlogo
d.blauwe adidas trainingsbroek met witte strepen zit toch binnen... |
boxer short, nog steeds niet gedouched :o
|
-blauwe all stars
- blauwe spijkerbroek - geel The Thermals shirt |
rood wit gestreept halter topje van de H&M, een zwart kort plooie rokje en zwarte slippers, grote oorbellen en een zwarte zonnebril (nu op me hoofd dan, want ik zit binnen:p)
|
|
- Een beige pofbroek TopShop
- Zwarte vintage riem met aluminium Energie - Grijs shirtje met diepe V-hals en adelaarsprint op de rug H&M - Witte slim fit longsleeve H&M - Zwarte flip flops Guess? Geurtje Higher Energy - Dior |
Blauw-witte vans
Dikke grijze sokken (omdat de schoenen kinda te groot zijn) beige baggy broek ska riem legergroen shirtje mn pet dit dus |
m'n bikini en een handdoek om me heen wantdezonisweg (n)
|
Citaat:
|
zwarte ballerina's en daarboven een diesel pof broek
met een roze wit gestipt hempie. Geurtje van puma... |
Ik heb aan:
- Diesel Shipwrecked slimfit shirtje - Donkerblauwe Levi's Type one - Donkerbruine leren riem - Stan Smith schoenen |
teenslippers
rode 7/8 broek groen shirtje |
-baggy spijkerbroek blauw
-roze/zwarte streepjes hempje -blauwe skate vans 'wesley' -roze bloemetjes sokken |
nu een groene wassing spijkerbroek en licht vanielje achtige polo van RL
|
baggy spijkerbroek
heeeel oud roze lowlands shirtje<3 |
zwart met roze stipjes rokje
zwarte hippieslippertjes met kraaltjes blauw wit gestreept hempje blauw bikinibroekje al mn goede kleren zijn al ingepakt. :o |
donkerblauwe zara broek
rood lang t-shirt met het hele shirt vol leuke teksten een een lichtbruine/beige hip colbertje erover k-swiss sneakers |
rood flodder rokje met roze bloemetjes
zwart haltertopje roze met grijs vestje zwarte halve sokjes roze grijze dc's |
zwarte onderbroek met wafelprintje
groen shirtje hennes |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:41. |