![]() |
[Tekening] Engeltje
Voor de contest op jahannam.org, komt nog een achtergrond bij en wordt nog gekleurd enzo, anyway hier de pencils.
http://members.lycos.nl/forgedpencil...of%20death.jpg |
solliciteer... bij... Blizzard... :eek:
|
te... veel.. vrije.. tijd
|
vind het eigenlijk niet echt een engeltje... :S maar wel weer ongelofelijk gedaan... :eek:
|
:D lief engeltje
mooi, zoals gewoonlijk. lekker veel plooien en veren enzo, mooie kop ook, bij. ik ben een beetje maf en vind vaak de potloodversies mooier dus ben benieuwd naar eindresultaat. klein dinkie nog, in mijn ogen zit de schouder bij de uitgestrekte arm een beetje raar. bij de andere arm is het niet storend maar bij de uitgestrekte lijkt t niet of er een maffe knik in zit of dat de arm wat laag begint. maar goed dat kan aan mij liggen en dat was alle op en aanmerkingen |
Zeer gaaf :)
Ik zou bij zoiets trouwens geneigd zijn hele felle, niet-verwachte kleuren te gebruiken, maar dat is vast niet stoer genoeg voor 'm :) |
heel erg cool!
ik had tot nu toe alleen nog maar vrouwentekeningen van je gezien, begon me al af te vragen of je ook iets anders kon :o :p :D |
netjes :) ik verwachtte echt zo'n zoetsappig lief manga-engeltje ofzo :p Dit is veeeel koeler (Y)
|
Heheh thanks.
@ Type, Blizzard ligt voorlopig nog wel out of my league, maar thanks voor het compliment :) |
doet me sterk denken aan:
http://www.blizzard.com/images/war3/...ncer-large.jpg of is dat te veel eer. Puntje: zeis vind ik te bananerig zo nog wat horizontaler:S mogen |
Citaat:
|
een wedstrijd?! *kijkt op jahannam.org*
netjes gedaan, echt jouw ding dit. (hij lijkt trouwens veel op die van hybreed). Moet het geen vrouw zijn trouwens? |
Thanks, hij lijkt idd wat op die van Hybreed, maar het idee met alleen ogen in zn kop en verder niets zat al in mn eerste design van een week of wat terug, alleen waar hij de sci fi kant op gaat wil ik het vooral organisch houden.
|
Stoer (y)
*gaat op zoek naar motief (veel te veel literatuuranalyses gemaakt)*: dat is de zoveelste figuur met een boek aan zijn riem, waarom toch? |
ik vin um super :D (y)
alleen die rechter schouder idd, maar dat valt niet echt op fzo... |
Heel mooi, alleen(ik zeur ik weet het, en het zal wel aan mij liggen) ik heb het idee dat de linker vleugel ietwat raar staa, iets te hoog. Maar het zal wel aan mij liggen
|
Dit was eigenlijk ook niet hetgeen ik net verwachtte bij het lezen van de topictitel :D Maar hij is wederom erg goed (y) En ik blijf je oog voor detail geweldig vinden!
|
Heel erg mooi getekend, die details ook. Maar die zijn niet overal te vinden dat is wel jammer en persoonlijk vind ik de staf/zeis wat minder gemaakt. Misschien had de manier waarop hij zit ook net iets duidelijk gemogen?
|
netjes, erg netjes. Ik benieuwd naar de ingekleurde, dit heeft nl wel wat zo.
maar die plaat die lamazulu poste, omg, geweldig. |
erg erg mooi. na lang kijken toch een opmerking, de rechterarm lijkt wat te lang maar dat is maar een detail. netjes verder (y)
|
Poew.
Ik word altijd zo jaloers van dit soort dingen. Vreselijkvreselijk. Bah, ik vind het echt goed, en het is echt 10 keer beter dan wat ik produceer aan tekeningetjes. :mad: |
Bedankt voor de replies, ben bezig met de kleurtjes :)
http://members.lycos.nl/forgedpencil/Sketches/TSR.jpg |
cool (y)
|
Netjes , zeer netjes (y), die Hybrid mag wel oppassen, want volgens mij gaat dat plaatje van jou wel erg vet worden. (maak nog een paar van die roodgloeiende oogjes, zijn lekker evil ;), glas-in-lood raampje op de achtergrond (check ninja gaiden reclame)) )
|
Citaat:
|
:eek: **is sprakeloos** Nee hijs zeker wel :cool: (y) Keep up the good work
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:57. |