![]() |
Patti Smith expositie?
Ik hoorde op de radio dat er in een museum in Rotterdam een Patti Smith expositie is van alle dingen die ze naast muziek ook nog eens gedaan heeft. Wie weet daar meer over?
|
eh ik niety, maar ik ken der muziek wel
|
jaja dat dig ik zeker wel, daarom wil ik even een kijkje nemen. Doe ik ook gelijk iets cultureels ofzo... klinkt ook wel interessant, naar een museum gaan. je weet toch. ;)
|
Booijmans, beeldende kunst dacht ik
|
ze komt zelf rdelijk intiligent over, dus ik denk dat zo'n expositie van haar wel wat inhoud heeft of hoe zeg je dat
sorry voor als het een beetje onbegrijpelijk over komt, maar ik ben nogals zat, zodoende :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
^ wat hij zegt.
soort van. |
van de boijmanssite:
Deze tentoonstelling is georganiseerd door 'The Andy Warhol Museum', Pitsburgh, een van de vier Carnegic musea van Pittsburgh. Hoewel Patti Smith het meest bekend is geworden door haar revolutionaire bijdragen aan de wereld en poëzie, is ze ook een toegewijd beeldend kunstenaar. Deze expositie geeft een retrospectief van de laatste 30 jaar met meer dan 50 werken op papier. zeker wel te doen dus |
Voor eventueel geinteresserden: expo loopt van 21 augustus tot 21 november
|
YES! thanks ! dat is het, ik ga wel even kijkie nemen.
|
Het klinkt wel interessant. Ik denk ook wel dat ik binnenkort is naar Booijmans ga. Sowieso al een leuk museum.
|
*up*
Is er al iemand geweest en zo ja was het de moeite waard? Ik ga naar alle waarschijnlijkheid a.s. zaterdag een kijkje nemen. |
kankah! bijna vergeten.
|
Citaat:
Henk Mul ! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:58. |