![]() |
Wat eet en drink jij 't liefst?
Ik eet 't liefst kip, ik ben daar helemaal verslaafd aan. En het liefst drink ik toch wel thee. :)
En jullie? :) |
Ik drink het liefst... ehm... ik denk de dubelfriss met zwarte bessen. En roosvicee. En sterrenmuntthee. Ik kan niet kiezen :D
En ik eet het liefst... ehm... geen idee. Ik vind dingen met gesmolten kaas of kaassaus altijd wel lekker, of gestoomde broccoli, of dingen met kaneel, of appelmoes, of rauwe worteltjes, of vetrandjes, of brood met chocopasta, of dingen met anijs, of dingen met basilicum, uhm... ik kan hierbij nog minder kiezen :). |
Ik drink het liefste multivruchtensap en roosvicee. En het liefste eet ik boontjes uit eigen tuin en van die gebakken nieuwe aardappelen (die aardappelen die er maar een maand of zo zijn).
|
Het liefst drink ik ehm.. Denk toch milkshake, bananen. Het liefst eet ik denk ik groenteloempia, nasi, groenteburger, allemaal met satésaus :) Kan niet kiezen
|
drinken ice tea, en eten ehm..schnitzels. of pizza. whatever
|
eten: kaas
drinken: cola light |
Eten: Ravioli
Drinken: Aldi-multivitamine |
ik ben verslaafd aan pizza en ik drink eigenlijk alles, zolang het maar niet uit de kraan komt
|
Drinken: Spa Exotic denk ik
Eten: IJs, rijst, pasta, pannenkoeken, kaassoufle's, spitskool met spekjes, kip tandoori en dat soort dingen. Pff, moeilijk. |
ik ben dol op kip en biefstuk mmmmm
kip eet ik denk ik wel 4 keer per week drinken: thee, dat drink ik bijna alleen maar |
dr pepper en karbonades :)
|
cracottes met philadelphia en cola light
|
Drinken: smoothie met aarbeien, sinaasappelsap, banaan en yoghurt (y)
Eten: stokbrood met pesto, tomaat, mozerella en verse basilicum (y) |
drinken: cola light en aardbeien milkshake (maar dat laatste drink ik nooit)
eten: appelflappen, ('grootmoeders') appeltaart en M&M McFlurry (maar dat eet ik allemaal zelden) |
Ice tea, wel uit pak, perziksmaak.
Gesuikerde pinda's gaan er altijd in. |
Drinken : Ice Tea uit kartonnen dozen (van aldi.. :)), roze fanta pomelo, thee met veel suiker
Eten : frieten, chips, kip,.. :) |
Ik heb een muesli verslaving. Muesli! Jammmmmm!
En ik drink het liefst...eeeeeh water denk ik. Ik hou niet van drinken. Behalve op een gezellig avondje :) |
ik eet het liefst Japanse mix van de Aldi
ik drink het liefst bier |
* terug van weg geweest (weekje vakantie) *
Eten (ff gepikt van een ander topic :p ): - Friet - Schoarma - Pizza - Spaghetti - Macaroni - Lasagna - Spare Ribs - Giros - Souflaki - Nog meer van dat Grieks vlees - Al het andere vlees :D - Bami Pangang - Sate - Nasi - Heeeel veeeel chips - Chocolade - Koekjes - Kipkerrie salade - Zalmsalade - Eier-bieslooksalade - Veel Unox-soepjes - Verse broodjes van de bakker - Croissant - Kaascroissant - Dame Blanche en nog veeeeeeeeeel meer. :) Drinken: - Cola - Ice Tea - Spa Blauw - Jus d'Orange - Punica :D - Bier - Red Bull - Wodka-Red Bull (alleen met uitgaan) - Schmirnoff Ice (alleen met uitgaan) - Wodka-Jus (alleen met uitgaan) - Passoa-Jus (alleen met uitgaan) - Malibu-Cola (alleen met uitgaan) - Desparados (alleen met uitgaan) - Shooters zoals Flügel en dropshots (alleen met uitgaan) |
red bull, witte chocolade koekjes,Ben en Jerry ijs en kaasouffles
|
ik drink t liefst Red Bull en eet t liefst spaghetti
|
cola light en lasagne :cool:
|
pizza en dubbeldrank sinaasappel-perzik
of een willekeurige pastasoort en vruchtendrank edit: malibu cola is ook erg lekker, maar niet bij de pizza :) |
Mc Donald's (hamburger happy meal met cola en 2 frites saus) en het liefst drink ik Ginger Ale (die van Nordic Mist is het lekkerst).
|
Pizza of lasagne (kan niet kiezen) met daarbij een heerlijk koud colaatje. :)
|
Ik eet het liefst: ik denk toch wel frikandel speciaal. Niet dat het zo bijzonder of verfijnd (?) is, maar ik heb daar gewoon altijd zin in ;).
En ik drink het liefst: ijsthee, murphy's en guinness. |
Ik drink het liefste Ice tea, bitter lemon, tonic en sinaasappelsap.
En eten: tsja, ik heb heel veel wat ik erg graag eet, en nu ik terug uit Egypte ben, tellen de Egyptische gerechten ook tot mijn favorieten. |
Groene thee, cola light + caramel(popcorn), fudge. :o
|
Kipfilet Runderrookvlees Melk en Thee
|
Coolbest
pasta |
eten: lasange, noodles, gyros, turkse pizza, kip
drinken: bullit, rosé, cola, rode en witte wijn |
eten: mexicaans, grieks, feta-salade, friet, ciabatta met roomkaas & sla.
drinken: van die goedkope ice tea, melk, witte wijn. |
drinken: Schwepps Argrum Light, Gini light, Cola Light, Spa plat...Als het maar light is :p.
eten: Grieks(mousakka, Feta, Olijven...gewoon alles behalve iets met tomaten), Lasagna, Frieten, Kebab, Pizza bbq, IJS. |
Pasta/Water
|
drinken: Bier of een sapje.
Eten: een lekkere Rijst schotel met geroerbakte groenten en kip met een sausje en wat ketjap |
Eten: baklava,pizza,turksbrood met gesmolten kaas enz
Drinken: Spa tropical en een pan :P |
Citaat:
en ik ehmm.... eten: karbonades, spaghetti bolognese en pizza drinken: cola-light lemon en spa rood oja, en bier :p |
Eet het liefste: Frietjes, Pannekoeken, Pizza, Broodje Hamburger, Broodje Kroket, Poffertjes, Macaroni, Spaghetti (kortom alle dingen die vet zijn)
Drink het liefste: Cassis, Sinas, Chocolade Melk, Ice Tea |
Citaat:
|
Ik eet het liefst: heel veel
En ik drink het liefst: bier/tequila |
favo eten is M&M, drinken verschilt qua tijdstip en temperatuur etc....
|
Vlees en bier. Ik ben erg cliché.
|
Ik eet het liefste friet of pizza.
Verder drink ik graag cassis |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:17. |