![]() |
Eerste keer blowen
Oke.. dit gaat wat vaag klinken voor de mensen die al eens eerder een post van mij hebben gelezen op dit subforum. :bloos:
Om mijn vriend en anderen beter te begrijpen en omdat ik vreselijk nieuwsgierig ben, ga ik binnenkort een keer blowen. Nou moeten hier wel de meeste experts zitten, dus vraag ik het hier: -wat is het ergste wat er kan gebeuren? -wat moet ik wel/niet doen? -wat gebeurt er? Ik vind het nogal wat namelijk.. Dank! x Lilith Edit: ik zou nog wat ervaringen van mensen willen horen ook. |
ja daaaaaaag ZOEKENN muffel!
|
De eerste keer gebeurt er vaak niet al te veel. De meeste mensen merken weinig tot niets van de eerste keer blowen. Het ergste: 'out' gaan (d.w.z. bewusteloos raken) of paniekaanvallen krijgen. Rustig beginnen (dus niet gelijk vier jointjes achter elkaar roken). Neem wat te drinken mee en ook wat te eten. O ja, inhaleren natuurlijk!
|
Citaat:
Jij hebt ook al zo goed opgelet bij Meneer Slagter of Mevrouw Sevenster? |
Citaat:
dus zorg gewoon dat je niet teveel tegelijk blowt, neem n paar trekjes en wacht dan ff voordat je verder gaat... mijn 1e x was iig erg relaxt |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zei toch dat t misschien wat vaag zou over komen op jullie.. :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
Achja.. |
hahaha ik heb dat vroeger echt heel hard geroepen...
en me beppe zei nog: ik weet zeker dat je gaat roken. Nog nooit had iemand me zo boos gekregen haha. En ja hoor, ze is dood en ik begin... you were right lovely grandmother! (y) :p |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
in het ergste geval ga je dood, maar dat is met alles zo :D
het is niet zo'n big deal en in de meeste gevallen gaat het goed, vooral als je je op je gemak voelt. Zorg wel voor eten en drinken zoals is gezegt en reken erop dat je flink zult hoesten (maar dat is een goed teken) veel plezier |
en niet op een lege maag, maar dat is ook al gezegd.
tip: chocomel ... of ja.. sowieso gaat alles met/van chocolade er goed in (y) |
Citaat:
Maar ik wil niet dat er iets engs gebeurt.. :bloos: |
die kans is denk ik erg klein, als je het gewoon met wat gezellige vrienden bent denk je geneens meer aan vervelende dingen die je zouden kunnen overkomen.
gewoon smoken, en laat het over je heen komen! |
Citaat:
|
Nou, ga op een plek zitten waar je niet hard kunt vallen als je out gaat, dat heb ik namelijk twee keer gehad.
Eerste keer merken de meeste mensen niet zo veel van. |
Citaat:
|
Ik zou het afwijzen als ze vragen of je een shotje wil, valt bij mij over het algemeen nooit goed. :p
|
Citaat:
Ik ga morgen voor het eerst.. Oef.. spannend.. :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
Maar dat komt omdat het voor mij ook heel wat is.. |
Het ergste wat er kan gebeuren is dat je out gaat. Het kan zijn dat je een beetje para word maar dat gebeurd volgens mij bijna nooit.
dit Moet je absoluut niet doen :P en dit absoluut wel :P ervaringen enzo kan je hier vinden verder niet te druk maken en genoeg eten van te voren. Neem ook wat te eten en drinken mee of zorg dat je in de buurt van een snackbar zit. Niet te hard hijsen, daar ga je van hoesten en dat is ook niet alles. Verder gewoon roken en niet vergeten te inhaleren. Is zo zonde van m'n 14 euro :P |
Citaat:
|
:) vandaag is de grote dag :cool:
|
ik denk dat het echt een afknapper is...je lijkt je nogal veel voor te stellen/...maar oke ! have fun
|
Hedenavond om 20.00 uur..
Jawel.. Maar ach.. |
oeh nog 5 uur
countdown :D |
Citaat:
|
Er kunnen globaal twee dingen gebeuren. Je wordt stoned en krijgt zin om te slapen, of je gaat enorm hoesten en krijgt niets binnen omdat je niet gewend bent te roken. Daar zou ik dus eerst even op oefenen als je dat nog niet gedaan hebt, een joint smaakt toch flink wat scherper dan een gewone filtersigaret.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
eerste keer voelde ik eerlijk gezegd niks van...
|
Citaat:
|
Citaat:
Heb ik een voordeel omdat ik rook? |
Citaat:
|
Citaat:
Ik bedenk me net dat ik meer mensen ken die blowen dan mensen die roken.. |
Je moet niet blowen, er ontstaat snelle gewenning van het lichaam en de geestelijke afhankelijkheid is extreem groot. Niet aan beginnen dus.
Ik zou eerst coke nemen als ik jou was. |
weer zoeen, jij bent zeker een alter van soapenis?
|
gewenning van het lichaam? aight.. k weet niet welke boekje jij gelezen hebt, maar k zou es een andere nemen...
|
het hele bericht is onzin van hem, dus negeer het maar
|
Blowen wordt altijd maar als het onschuldige drugsje gezien, niet intrappen dus! Ze naaien je waar je bij staat
|
/me is lui
Had jij niet eerder gezegt dat je al geblowd had enzo? |
Citaat:
|
Citaat:
|
*zucht*
Kheb het over de TS |
ik niet :)
|
tis trouwens eerste KEER blowen