Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Software & Hardware (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=20)
-   -   [Audio] MP3 probleem (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=907996)

girlytina 23-07-2004 13:48

Mp3 probleem

Ik heb pas geleden een mp3speler van internet besteld en ik had hem 2 dagen daarna al ontvangen (site: www.mp3cdspeler.nl).

Nu weet ik eindelijk hoe ik mijn mp3's erop moet zetten alleen als ik op play druk dan zie ik op de display dat de muziek loopt alleen hoor ik nix. :|
Ik heb al vanalles geprobeert... (volume, andere oordopjes, verschillende keren andere muziek erop gezet...ect.)
Ik heb toen die mensen van die site gemailt en die schreven dit:

Hallo,

Is de speler wel op FAT of FAT 16 geformatteerd ? het lijkt wel of de speler op FAT32 of NTSF is geformatteerd en dat mag niet bij een mp3 speler.

Er staan ook 2 sample songs (tracks) op de speler deden die het wel toen u de speler kreeg ? als die het ook niet deden dat moet er iets anders aan de hand zijn (defect).

maar nu snap ik dus niet wat die FAT of NTSF betekend enzo...
En ik die 2 smaple songs heb ik niet op gelet :bloos:

Als ik naar de FM Radio ga dan hoor ik wel geruis als ik zon frequentie wil zoeken.

wie kan me helpen? :(

als het hier niet hoort.. verplaats he dan maar...:bloos:

M@rco 23-07-2004 14:25

- Aansluiten op je computer
- Naar "Deze Computer"
- Dan klik je met rechts op je MP3-speler
- "Formatteren"
- En daar in dat venster kun je dan als het goed is kiezen tussen FAT32 of gewoon FAT en die laatste moet je dus hebben.

Komt me bekend voor trouwens, deed ik in het begin ook bij mijn MP3-speler. :o En dit hoort eigenlijk op Software, denk ik ;)

girlytina 23-07-2004 14:27

Citaat:

M@rco schreef op 23-07-2004 @ 15:25 :
- Aansluiten op je computer
- Naar "Deze Computer"
- Dan klik je met rechts op je MP3-speler
- "Formatteren"
- En daar in dat venster kun je dan als het goed is kiezen tussen FAT32 of gewoon FAT en die laatste moet je dus hebben.

Komt me bekend voor trouwens, deed ik in het begin ook bij mijn MP3-speler. :o En dit hoort eigenlijk op Software, denk ik ;)

Bij mij moet je naar Start/Programs/Mp3Update Utlility/Format gaan.. maar:
ik kan niet formatten, ik kan het niet aanklikken..

http://img78.photobucket.com/albums/...ife/format.jpg

:|

M@rco 23-07-2004 14:30

Hmm, dat is vreemd... "Capaciteit: 5.46MB" :confused:

En als je nou gewoon naar Deze Computer gaat, met rechts op dat MP3-ding? Daar moet je hem ook kunnen formatteren.

girlytina 23-07-2004 14:31

Citaat:

M@rco schreef op 23-07-2004 @ 15:30 :

En als je nou gewoon naar Deze Computer gaat, met rechts op dat MP3-ding? Daar moet je hem ook kunnen formatteren.

volgens mij niet mar ik ga het nog een keer proberen dan..

girlytina 23-07-2004 14:35

owkeej ik heb nu dit:

http://img78.photobucket.com/albums/...e/geformat.jpg

en dan? :|

M@rco 23-07-2004 14:37

Nu kun je er MP3's naartoe kopiėren... en afluisteren... :p

girlytina 23-07-2004 14:38

Citaat:

M@rco schreef op 23-07-2004 @ 15:37 :
Nu kun je er MP3's naartoe kopiėren... en afluisteren... :p
I hope so:)

girlytina 23-07-2004 14:56

hij doet het nog steeds niet.. heb ik verkeerd geformat? :(

$@nd€r $@l@m@nd€r 23-07-2004 17:54

Welke MP3 speler heb je eigenlijk gekocht? Ik zie BTW ook dat je Windows 98 draait (Windows ME is ook een mogelijkheid). Windows XP is toch echt even stukken beter en gaat ook beter om met MP3 spelers, digitale camera's en al die andere nieuwere hardware.

Als iets het niet doet zou ik adviseren eerst de handleiding nog eens goed te lezen, daarna de helpdesk bellen/e-mailen. Heb je dat al gedaan? Hier op dit forum kunnen we je ook wel helpen, maar de helpdesk zou misschien beter eerst even kunnen proberen.

girlytina 23-07-2004 19:08

Citaat:

$@nd€r $@l@m@nd€r schreef op 23-07-2004 @ 18:54 :
Welke MP3 speler heb je eigenlijk gekocht? Ik zie BTW ook dat je Windows 98 draait (Windows ME is ook een mogelijkheid). Windows XP is toch echt even stukken beter en gaat ook beter om met MP3 spelers, digitale camera's en al die andere nieuwere hardware.

Als iets het niet doet zou ik adviseren eerst de handleiding nog eens goed te lezen, daarna de helpdesk bellen/e-mailen. Heb je dat al gedaan? Hier op dit forum kunnen we je ook wel helpen, maar de helpdesk zou misschien beter eerst even kunnen proberen.

Het is een mobiBLU DAH 1200T 256MB Ik heb al met de helpdesk gemailt en ik w8 nog op een mail van ze.

girlytina 31-07-2004 21:03

laat maar hij doet het :D
Mijn vader heeft er lang aan gewerkt maar hij heeft hem aan de praat gekregen:) Hij werkt nu heel goed en het geeft heel mooi geluid:D

Koning 01-08-2004 10:09

Citaat:

M@rco schreef op 23-07-2004 @ 15:30 :

staat bij cd-rom schijf

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:17.