![]() |
Hoe papaver te kweken en tot opium te maken
Eeejz,
Ik heb zaden uit Azie voor papavers. Het zijn de goede papavers om opium te winnen. Nu vraag ik me af hoe ik ze moet verzorgen. Ik heb ze al geplant. Dit heb ik gedaan: 1: Kleine gaatjes maken van een halve centimeter diep. 2: Om de 30 centimeter een ander gaatje gemaakt. 3: Per gaatje zo'n 4 zaadjes gedaan. 4: Water gegeven. 5: Geharkt op commando van Generaal ''mama'' :p Heb ik iets fout gedaan? Moest ik ze eerst laten ontkiemen? En als ze ''dood'' zijn, moet ik dan in de verdroogde bol verticale sneetjes maken met een mesje zo'n 2mm diep? En als dat gebeurt is moet ik dan het sap laten opdrogen tot het bruin is of tot het zwart is om het eraf te schrapen. Ik wil er namelijk opium van maken en dan verkopen. En wat is de straatwaarde per grammetje? En kun je het ook oproken? Dus als een kenner wat antwoorden weet moet hij die stellen en blijf on-topic please;) P.S.: ik wil het zelf niet gebruiken want het is zeer verslavend en zeer slecht dus ik houdt het bij de wiet. Lazlow |
onze hele straat staat vol met papaver...
vond een buurtgenoot ;leuk dus nu heeft iedereen papaver voor zín deur..staat best wel tof lekker gekleurd |
Ik zal het een keer aan een Afghaanse vriend van me vragen. Die weet hier alles over. :)
|
Cool, laat maar komen :evil:
Lazlow |
maar waarvoor wil je opium?
lijkt me niet zo slim op jou leeftijd voor de rest weet ik er niks vanaf je zou even moeten kijken op: http://www.meneercactus.nl |
Erm.
Je bent 14 en je vraagt nu om opgeleid te worden tot opiumdealer? --> De Zandbak |
Nee hoor dat vraag ik niet.
Ik wil gewoon weten hoe het moet. Verkopen kan ik wel:) Lazlow |
hmmm.....
|
Citaat:
|
in de zomervakantie :D
|
Het kan wel....
Lazlow |
Citaat:
|
weet moederlief dat je een opium dealertje wil worden?
|
Ja ik vraag om serieuze antwoorden en niet van die spam antwoorden.
Lazlow |
Citaat:
|
Hey
op zich is dit een leuk topic, en ik wens je alvast succes met je papaverkweek, maar (oeh, die voelde je niet aankomen he :P ) Maar... Maar het is volgens de wet verboden spullen die onder lijst 1 van de opiumwetgeving staan (waaronder opium zelf dus) te bereiden, te bewerken, te verwerken, te verkopen, af te leveren, te verstrekken of te vervoeren; aanwezig te hebben, of te vervaardigen. Wij mogen je dus heel lief vertellen hoe je je papaver moet planten en laten groeien, maar zodra het opium-maak-proces erbij komt kijken, mogen wij je op het forum niets vertellen, anders maken wij ons medeplichtig aan... Dus iedereen kan vrolijk doorgaan met posten, zolang het maar over de planten gaat, en niet over het maken van opium. Dat even als 'waarschuwing', want zie ik dat, dan komt hier een slotje op. Wetten verbreken doen we hier namelijk niet, we vertellen er alleen over ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
even geheel offtopic.. De naam van de TS.... Ik begrijp het maar niet.. Waarom hebben veel mensen ofwel een foto van "che" (want ze kennen em allemaal ZO goed dat ze op "first name base" zijn) op hun t-shirt hebben, of zoals hier te zien is als forumalias.
Mijns inziens klopt het voor geen meter.. Het is net alsof ik een hoge generaal van saddam hoessein op me tshirt heb... Che was niet het lieverdje wat veel mensen denken... |
ja h BOEIUUUH!
|
Ernesto Che Guevara was een Cubaanse leider.
Hij mag dan inderdaad geen lieverdje zijn geweest maar levensverhaal is best aangrijpend als je het kent. Hij was gewoon in alle opzichten lijp. @forumbaas: Excuses voor deze topic maar aangezien ik nieuw ben weet ik dat nu. Maar kan iemand me gewoon zeggen hoe je ze moet kweken zonder het verhaal over de opium enzo? Lazlow |
Citaat:
http://www.divimix.com/coffeeshopstu.../opiumwet.html |
Citaat:
En dus mogen wij ook vertellen hoe je dat het beste kan doen ;) bedankt voor de link tho, ik had'm nog niet in mijn bookmarks. |
Type heeft gelijk. Vandaar mijn hmmmm.... halverwege, ik wist zelf niet goed wat ik er mee moest. gelukkig heb ik daarvoor nog een rechterhand :P.
Dus. Alleen over de plantjes en niet over de opium. |
Citaat:
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:49. |