![]() |
Lord of the rings 3
Ik heb een tijd geleden het spel Lord of the rings 3: the return of the king voor de pc gekocht en ik heb alle levels al uitgespeeld. Je zou nu ook het teamspel moeten kunnen spelen. Maar die kan ik dus niet spelen. Weet iemand wat ik moet doen om het teamspel te kunnen (vrij)spelen? :confused:
|
Ik neem aan dat die online gespeeld moet worden of via netwerk. Staat de multiplay optie nergens of kun je er gewoon niet op klikken?
|
volgens mij zat die helemaalniet op de pc
|
Zeer zeker wel
http://www.eagames.com/redesign/game..._rotk/home.jsp Kun je de controls voor 2 players misschien aanpassen? Misschien pakt ie het nu niet omdat hij niet 2X dat ''Supported input device required for each player '' |
Er staat wel 'teamspel' maar ik kan er nie op klikken
|
andere vraag mbt dit spel: hoe kun je die filmpjes overslaan?
|
Als je een level gehaald hebt kun je meestal de filmpjes als je op enter drukt overslaan. Tenminste de fragmenten uit de film de computerfilmpjes kan je nie overslaan en sommige fragmenten zoals bij de Velden van Pelennor kan je ook nie overslaan. Btje raar maar ok :p
|
Speel voor de ps2 Lotr: two towers, en vind hem wel geweldig eigenlijk, alleen je kunt hem aardig snel uitspelen!
|
Citaat:
|
Citaat:
ik gebruikte toetsen bord, en mn kameraad een controller dan wil het wel... en het is nie bedoeld voor internet zover ik het weet. Volgens mij was het puur bedoeld voor 2 players, Tegen de computer |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:25. |