![]() |
mad caddies 31 okt in de melkweg
...samen met throw rag en belvedere
wie gaat?? ik iig wel, morgen kaartje kopen... |
Ik heb Belvedere wel eens gezien.
Wil ik nog wel eens zien, maar ze zullen vast wel weer eens naar BoZ komen. Besides..ik heb niemand om met mee te gaan(y) |
Tutu was je me voor!
Ik ga ik ga ik ga! <3 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Lijkt me handig... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wat voor muziek is dat?
|
Citaat:
|
Citaat:
Hmm (y) |
Citaat:
En little nemo: Ik blijf toch meer into quality softcore en die EP waar ik nou even niet opkom, vooral destro van die ep is geniaal. Maar ja monkeys blijft natuurlijk een knaller. |
Citaat:
|
Citaat:
Tijdens een concert in een hoekje over muziek praten (y) |
Citaat:
|
Belvedere + Mad Caddies <3
Ja ik moet ook even mensen vragen om meetegaan. Dan ben ik er ookwel. (y) |
wat voor muziek is da nou :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dit MOET ik niet missen en hier kan ik vast wel een slaapplaats voor regelen bij een zeker bijna-politicus :p
|
Stoer :)
Er wil vast weer niemand mee en dus ga ik waarschijnlijk niet :( Alleen.. throw rag heb ik ook in het voorprogramma van de dropkicks gezien en dat was tamelijk klote. |
Citaat:
|
belveeedereeeee
|
Citaat:
|
Mad caddies, gadverdamme.
|
Citaat:
...of verdrongen... |
misschien kom ik ook nog ff een kijkje nemen, maar ik denk t eigenlijk niet
|
Citaat:
|
misschein........weet het nog niet....
kuttoetsenbord |
Citaat:
of jij hebt hallucinaties van meneren met blote piemels dat kan ook |
Citaat:
|
10/8/04 Logo Hamburg, Germany
10/9/04 Fabrik Coesfeld, Germany 10/10/04 Columbia Club Berlin, Germany 10/12/04 Arena Wien, Austria 10/13/04 Backstage Muenchen, Germany 10/14/04 Gaswerk Winterthur, Swizterland 10/15/04 Schuetzi Oltzen, Switzerland 10/16/04 Club Vaudeville Lindau, Germany 10/17/04 Rock Planet Pinarella Di Cervia, Italy 10/18/04 CCO Lyon, France 10/19/04 Salle du Ramier Toulouse, France 10/21/04 Le Plan Ris Orangis, France 10/22/04 Kulturfabrik Esch-sur-Alzette, Luxembourg 10/23/04 Muziek-O-Droom Hasselt, Belgium 10/24/04 University Cardiff, UK 10/25/04 Concorde2 Brighton, UK 10/26/04 Rock City Nottingham, UK 10/27/04 Garage Glasgow, Scotland 10/28/04 MDH/Academy Manchester, UK 10/30/04 Astoria London, UK 10/31/04 Melkweg Amsterdam, Netherland 11/1/04 Live Music Hall Koeln, Germany 11/3/04 AN Club Athens, Greece 11/4/04 Ritmo y Compas Madrid, Spain 11/5/04 Razzmatazz Barcelona, Spain 11/6/04 Underdone Fest Cannes, France |
Citaat:
|
Citaat:
en en mandy heeft gister kaartjes voor ons gehaald <3 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar over de vandals.. Dat waren toch ook die mensen op lowlands waarvan een gast in alleen een cape ging rondrennen en klimmen en de rest wat ik verdrongen heb? |
Citaat:
beter opletten jongeman :nono: |
Citaat:
iig, ik weet nog wel dat ie in de effenaar zo dichtbij stond dat k kon zien dat ie zich een dag of 5 geleden voor t laatst geschoren had dus ik weet t echt nog wel...helaas... op ll was t wel erg grappig, maar toen stond ik ook op n veiligere afstand |
had dan een ' :rolleyes: ' gebruikt i.pv. een ' :p ', dan was t duidelijker geweest:p
|
Citaat:
|
:d
|
Citaat:
throw rag was echt wel het voorprogramma van flogging molly vorig jaar ofzo in de melkweg.. en ik ga zeker naar de melkweg 31-10!!!! mad caddies is helemaal top en throw rag is ook supergrappig! belvedere nog nooit gezien.. en zijn er wel al kaartjes te koop? want er staat ook nog niks op de site van de melkweg.. [edit] okey het staat op de site van ticketservice :o ik ga van de week zeker kaartjes halen!! |
i'll be there :cool:
|
Citaat:
|
Als ik iemand mee kan slepen ben ik er vast ook wel.
Heb ze al 3 keer gezien ofzo, maar blijft altijd leuk. |
(y) (y) (y) :cool:
|
ja :d
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:20. |