![]() |
sXe
Misschien een domme vraag, maar ik vroeg me af
Drinken sXers (ook voor de mensen die hier sXe zijn) wel alcoholvrij bier? Ik zag namelijk vandaag iemand bij mij in supermarkt met sXe op zn tas, maar met een bavaria-malt sixpack in zn hand. En toen vroeg ik me af, of die gozer gewoon nodig de smaak van bier in zijn mond wou hebben, maar wel edge wou blijven, of dat het gewoon normaal is. |
vraag het aan hem?
straight edgers zijn geen goed uitgaans volk (N) |
Citaat:
|
Wat is sXe
|
beetje triest hoor :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom zou dat niet mogen, het is toch alcohol vrij dan?
Kan me niet voorstellen waarom mensen malt drinken, of waarom ze uberhaupt bier drinken, maargoed. |
Deze topic blijft open, mits er over sXe wordt gediscussieerd. Als er teveel geflamed wordt gaat-ie dicht. :)
|
Goed dan wie zijn dr allemaal sXe? waarom en wat vind je de voor of nadelen als ze er zijn.
|
Waarom zou iemand die sXe is geen alcohol vrije bier kunnen drinken ? :confused:
|
Ik was edge. Nu ben ik nieuwsgierig.
|
Ja kben sXe
Kus xTeunx |
Ik ben Edge, Teun Edge.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
in maltbier zit toch heel weinig alcohol?
dis iig wel wat dus eigenlijk is ie dan geen die hard sXe'r |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb wel overwogen straight etter te worden ja. Beetje verzet tegen het zelfdestructieve. Gewoon lol hebben zonder wasted te zijn.
Maar het is toch echt niet mijn ding. Ik zie er het nut niet van in. Wat alcohol af en toe is ok (y). En wat anderen doen boeit me al helemaal niet. |
Citaat:
|
FTT van dit forum vertelde mij ooit dat iemand tegen een vriend van hem gezegd had (jaja) dat je straight edge moest zijn om altijd alert te zijn als de regering een fout zou maken, dat je dan kon reageren, zodat ze het land/de wereld niet zouden verkloten.
oid. :D |
OMG IK ZAG NET EEN RECLAME VAN DE 'DORITO'S GEEN STIJL' :eek::eek::eek:
|
ik snap niet waarom iemand zich zo zou moeten noemen. Groepsgedrag is het. verdomme.
hoewel, xsheepx(wie kent em niet) lijkt me een toffe gast |
Citaat:
|
Ik wou straight edge worden eerst, maar nou. Het kwam niet zo uit.
Ik vind het wel grappig, behalve als je straight edge op je arm laat tattoeeren, dat is stom. |
Citaat:
|
Citaat:
En niet drinken is idd impressive. Vooral in deze contrijen. Ik woon in de gemeente met gemiddeld het meest drankgebruik van nederland. Geloof ik. :( Met het excuus dat hier geen flikker te doen is. Ach ik doe er net zo hard aan mee. Coke 'n shit is een paar dorpen verderop een trend, las ik in de revu. |
Citaat:
|
Citaat:
idd, dat heb ik nou ook. + dat het gewoon cool staat en een beetje dissen met al die cliche's vind ik wel wat hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik hou alleen niet van de muziek haha
|
Citaat:
nouja helemaal sXe ben ik niet... |
Citaat:
|
Citaat:
jah klopt maar ik kan me nu vaag herinneren dat het een kennis van een vriend van me was die die site runde. Wel dope dat ze gewonnen hebben..:D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
"soberness is what they fear" ofzo :rolleyes: |
Jullie verpesten de topic
& geenstijl.nl is al lang weer online. |
Citaat:
wie kan er nou zonder sex? denk maar niet dat die sXe zonder sex zitten. bij ons in de goudvishal (waar veel hardcore shows zijn, en waar dus vaak nogal wat sXe mensen op af komen) drinken sommige idd malt. maar ik denk dat een echte dat niet zo snel zal doen. bier is vies, malt al helemaal, drink dan geen bier. |
Zolang ze mij maar niet lastig vallen met die vermoeiende principes.
|
ik zag pas een nep sXe persoon.
Kruis op beide handen. Maar gewoon vrolijk zuipen en roken |
Citaat:
ik zelf ook ruim een jaar sXe geweest maar daarna wat alcohol kan geen kwaad |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:26. |