![]() |
Maroon 5 - She Will Be Loved
Mooi nummer.. alleen nu hopen dat er niet hetzelfde gebeurd als wat bij This Love gebeurde, namelijk dat het 'te' vaak gedraaid werd..
wat vinden jullie er van? |
ik hoop ook dat t niet te vaak gedraaid wordt...liefst nooit
|
Ik snap het probleem niet. Waarom zorkt men altijd dat nummers 'te veel gedraaid worden'. Dan zap je toch naar Dr. Phil, eh. Volgens mij is het échte probleem dat onze alto-vriendjes niet meer uniek zijn omdat hun klasgenootjes het nummer ook waarderen. Darn!
|
vind het wel mooi nummertje, dnekw el dat ie weer snel verveeld.
tevens kijk ik uit naar de andere reacties. |
Wat ik me afvraag is waarom alleen de zanger chicks krijgt in de videos en de rest van de band niet, HE!
|
Citaat:
|
ik ken die band niet. is het de moeite om te downloaden ?
nee zeker he ? |
Citaat:
(en de drummer eigenlijk ook wel) vind het nr. eigenlijk wel leuk, lekker meeblérbaar. |
Kunnen ze niet voor een trein gaan staan?
|
Citaat:
NEE! :D |
Citaat:
wat een kutmuziek (n) |
This Love wordt inderdaad te vaak gedraaid ja en dat gaat ook met 'She will be loved' gebeuren denk ik, beetje jammer. Ik vind het wel een lekker nummer.
|
Citaat:
|
Gaan we weer met die negatieve reacties... bemoei je er gewoon niet aan dan of ga zelf voor de trein staan (n)
Nummer is wel ok, niet zo bijzonder. Ik had liever Sunday Morning of Shiver op de radio gehoord, heerlijke nummers :cool: |
Citaat:
als je geen negatieve reacties wil moet je dat gewoon ff zeggen aan t begin van t topic |
Citaat:
mss worde de andere nummers nog uitgebracht, k ken ze niet.. k heb et album niet.. k zal ff downen |
Citaat:
http://blacklow1.typepad.com/blog/maroon_5-thumb.jpe (y) |
Citaat:
|
Ik vind de cd steeds beter, staat echt vaak op, maar she will be loved skip ik altijd. VERSCHRIKKELIJK irritant nummer, zo repetitief dat het belachelijk wordt.
|
Citaat:
|
ow ik haat dit nummer..Ik hoor hem echt SOOOOOOOOO vaak! altijd bij de reclame van MTV :mad: en Echt supervaak op TMF :mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind het echt een leuk nummer, net als de hele cd eigenlijk..die is lekker om hard op te zetten en dan mee bléren :D
|
Het zijn geen alternatieve lui die dit liedje zingen dus vinden de vaste 'muziekers' het sowieso al stom. Dit is gewoon een constatering :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
die zanger zingt teveel als die gast van coldplay in dit nummer
een (n) dus maar voor deze keer. |
Wel leuk hoor :) .
|
n*sync in een ander jasje, netzo avril eigenlijk britney is
|
Citaat:
|
Citaat:
- de muziek is al gemaakt; de liedjes zijn echt zo onorgineel - de muzikanten zijn matig - de muziek is vooral gemaakt om geld mee te verdienen maar om dit nou telkens te blijven herhalen is een beetje lame, daarom vinden de meeste hier het terecht leuker om ze gewoon op een zo orgineel mogelijke manier af te zeiken |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
- muziek hoeft niet origineel te zijn om goed te zijn - muzikanten moeten niet virtuoos zijn om goeie muziek te maken - Betwijfel het heel hard, maar kom, wat dan nog? |
Citaat:
ik begrijp de videoclio geloof ik nie :o (heb em ook maar 1 keer gezien ofzo) :confused: |
Moch.
Ik hou niet zo erg van die soort muziek (muroen faif) Ik post hier puur voor de diversiteit. Yeah. Ik ben zo neutraal als de pest, commercieel of niet; interesseert mij geen zak. Er zijn mensen die Papa Roach nogál commercieel vinden. Nou en. Ik vind het nummer 'Last Resort' best wel fijn. Vinden 'ze' stom. Maar met Nile maak ik het weer. Stelletje zielepoten. |
Citaat:
|
Citaat:
er is een verschil tussen hele orginele muziek en muziek die een kopie is van andere muziek. er is een verschil tussen virtuoos zijn en matig spelen |
ken ze al vet lang
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
DAT is nu net wat ik zeg einstein. Wat is er mis met een matige muzikant als zijn muziek goed is, en waarom moet muziek origineel zijn om goed te zijn, get it?? Hoe kan jij trouwens weten of die gasten matige muzikanten zijn. Het is niet omdat hun muziek vrij simpel in elkaar zit dat ze niet kunnen spele. De meeste muziek die puur op het technische bouwt trekt op geen reet. Of ben jij zo iemand die een minimum graad van virtuositeit à la yngwie malmsteen in je shit moet hebben zodat er niets muzikaal meer aan is? Anyway, het gaat hier nog altijd om smaak en meningen, dus why the fuck ga je mensen proberen te overtuigen dat ze "slechte" muziek luisteren. |
Citaat:
|
Citaat:
(PS: dit is een serieuze reactie, niet om je op stang te jagen :D ) |
Mooi nummer (y) alleen de clip wat minder
|
Mooi nummer,alle nummers van Songs About Jane zijn goed.
|
beste nummer van dat album, rest is niks
|
wel leuk, beter als de vorige 2
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:04. |