![]() |
-24-
kent iemand dat? die serie van 24 uur? ik heb net Season 1 gekeken en heb Season 2 al op DVD gekocht... wat vonden jullie van Season 1? en van Season 2?
|
kut
|
kut
|
Ik heb seizoen 1 en 2 gezien en heb me toen best wel vermaakt, al is het niet allemaal even geloofwaardig.
Wel opvallend is dat ik nu achteraf niet zoiets heb van: "allemachtig wat was dat leuk!" Het is kennelijk niet van dermate kwaliteit dat het echt is blijven hangen. Destijds vond ik het best leuk, nu vind ik het "wel aaaardig..." |
Weet iemand wanneer ze hier de derde reeks gaan uitzenden? Dit najaar waarschijnlijk?
|
Goed!
|
ik ben geloof ik de enige die het nog nooit gezien heeft :bloos:
|
Citaat:
En bij de laatste aflevering van season 2 had ik echt nog niet het gevoel dat het seizoen was afgelopen, toen die president neer viel. Citaat:
|
Ik vind het eigenlijk elk seizoen beter geworden, het derde seizoen is ook fantastisch.
|
Hoe heb jij het 3e seizoen gezien? BBC ofzo??
Seizoen 3 komt in NL in het najaar op de buis, kan haast niet wachten :) . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Season 1 was geweldig.
Season 2 iets minder. Season 3 prachtig. Kan niet wachten op Season 4 :) |
Ik heb seizoen 1 op dvd en ben die rustig aan, aan het kijken.. ik vind hem wel ok..
alleen is het jammer dat ik inhaakte bij seizoen 2 zodat je een aantal dingen uit seizoen 1 al onvermijdelijk weet.. tja.. jammer.. maar ook ik kan niet wachten op seizoen 3 op de tv.. |
kan niet wachten tot januari dat seizoen 4 weer komt.
de eerste 3 waren ook erg goed. |
Elisha _O_
|
Ik vond het eerste seizoen geweldig, het tweede seizoen ook erg leuk, maar iets minder.
Verder heb ik de eerste helft van het derde seizoen gezien, en het ziet er naar uit dat dit de beste tot nu toe wordt. Is het trouwens zeker dat er een vierde seizoen komt? Ik heb er tot nu toe nog niets over gehoord... |
Citaat:
|
Citaat:
jep... je zou the girl next door eens moeten kijken :) |
Citaat:
|
Seizoen 3 is toch nog niet in nederland op de buis geweest?
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ikzelf heb seizoen 3 niet gedownload, ik kan wel wachten :) |
van wat ik gehoord heb begint seizoen 3, 26 september hier in nederland. :)
|
Citaat:
|
Allebei gezien, en het eerste seizoen ben ik enthousiaster over. Vooral omdat ik het einde van seizoen 2 helemaal niet zo spannend vond.
|
Citaat:
|
24 rules!! Ik heb seizoen 1 en 2 gezien en ga binnenkort seizoen 3 kopen!! The girl next door is ook een coole film. Ik vind Emile Hirsch echt super cool.
|
Seizoen 3 the best :o :D
|
Citaat:
|
Spannend tot op de laatste seconden, heb serie 1 echt in 2, 3 dagen gekeken, zo verslavend. Tweede deel vond ik iets minder, ben benieuwd naar het derde deel (Y) Ondertussen 4 series soprano's en twin peaks afkijken. :o
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:43. |