![]() |
Aspe
Wat vinden jullie van deze Belgische serie?
Elke vrijdag, 20.30, RTL 4 Ik vind 't momenteel wel leuk, maar ik zou d'r niet voor thuis blijven. De aflevering van vandaag vond ik leuker dan de vorige :o. |
Ik heb stukjes op de reclame gezien en lijkt me zeer boeiend, maar ik vergeet het telkens te kijken :s ..
|
Ik zou er voor thuis blijven, prachtige serie, goede acteurs en de stad Brugge = <3. Alleen ik vergeet het dus ook steeds te kijken, heb het pas 2x gezien.
Dat liedje aan het eind van Gene Thomas is vet mooi (jammer dat ze het niet af spelen). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind 't echt een geweldige serie :D Past voor mij ook mooi in het rijtje met o.a. Spoed en Flikken :o
|
Citaat:
|
Idd, is toch wel een stuk beter dan Spoed :eek:
Ik vind die Vlaamse series over het algemeen ook fantastisch, Flikken, Sedes & Belli, Witse en als toppunt natuurlijk Stille Waters, maar al deze series zijn gesubsidieerd en bevatten een bepaald cultureel/maatschappelijk aspect. Aspe is dat niet, maar de serie is ook geweldig, een beetje te vergelijken met Ernstige Delicten, net zo'n goed uitgedacht, origineel verhaal. Verschil is dat er in Aspe geen rode draad zit, maar dat de aflevering wel bijna 2 uur duurt (y) (y) |
In Vlaanderen is die volledige reeks uiteraard al op TV geweest.. De afleveringen werden steeds minder goed, vond ik... Maar op het moment dat ze op TV kwamen was ik toch thuis, en keek ik er zonder erg naar...
|
Citaat:
|
Citaat:
Flikken wordt nu nog herhaald op de VRT vrijdag, zaterdag en zondag avond (22.00 ongeveer). Ik verwacht dat er na de flikkendag wel weer een nieuwe serie komt. Tenminste, ik hoop het :). Sedes & Belli was iets mooier, hoop dat ze daar ook nog een serie van maken. Stille Waters kent geen vervolg neem ik aan. |
Goede serie (y)
|
Allemamachies, afgelopen vrijdag was het weer vet spannend, heb echt op 't puntje van m'n stoel gezeten. Meesterwerkje.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb enkele afleveringen bekeken (hier werden ze ondertussen al allemaal getoond) en ik vind de verfilming nogal melig al zit het goed in elkaar.
Spoed is grappiger :p |
ik vind het een leuke vervanging van baantjer. het is leuker en ingewikkelder.
maar als ik zou mogen kiezen tussen: spoed en aspe weet ik het niet. van mij mogen ze allebei weer terug komen. |
Citaat:
Spoed vind ik echt bagger slecht. Slecht geacteerd, verschrikkelijk slechte decors en slap verhaal. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:48. |