![]() |
slechte gewoontes
hoi ik ben nieuwsgierige noep
welke slechte gewoontes heb jij, en past dit bij je lifestyle? |
hihi.
snoep. |
ik pis in een fantapetfles bij gebrek aan een watercloset :bloos:
|
ooooh heul veul ik ken ze nu eg nie allemeul opneumen heur
bot irritannt boos aals ik nix kan vinden tijdens t winkelen boos als iemand t zelfde ding als mij heeft als het uniek bedoelt was en later komik hier el op trugf(Y) |
ja ik noiemde die dus modat ze lifestyle gerelateerd zij heh:D
|
-edit-
|
mijn broeken zitten te ruim, zodat ik altijd een bouwvakkerspleet heb!(y) ik word er geil van als ik merk als mensen er naar kijken:o
|
Citaat:
ik ook toen ik merkte dat jij wist dat ik keek :o |
Citaat:
mijn slechte gewoontes ehm. teveel computeren zielige films kijken teveel geld uitgeven aan kleren en uitgaan ik ben te laks om actief naar werk te zoeken vakken die ik niet leuk vind jaren laten liggen te weinig sport ik ben duidelijk een studente :nono: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hou eens op viezerds, anders moet ik weer maatregelen gaan nemen enzo (n)
|
hihi.
Maat-regelen. |
ik kom altijd te laat
en ben ik eens op tijd dan kom ik ongelegen |
Hihi. Ik doe graag kinky spelletjes met floppies
|
Citaat:
das een hele slechte gewoonte, nie meer doen he :nono: |
Ik eet teveel enzo.
|
Citaat:
|
nu wakker zijn is denk ik slechte gewoonte ;s
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ruzie maken
dan ook te veel drinken daarna en lichamelijke reacties krijgen van ruzie enzo enzo enzo et cetera |
neus peuteren en nagels bijten (foute combinatie)
|
ik ben altijd te laat
ik rook |
je bent een biatch
|
|
komt in de beste families voor CBeeb
|
luna is een leuk hoerrrtje
|
Citaat:
|
Bier drinken?
|
Citaat:
|
ik ben te direct bllsoms\
|
ik rook, ik drink teveel, ik eet ongezond, ik bijt nagels.
|
Ik ben te nieuwsgierig, hyper en superirritant.
|
lomp
booze teveel eten slecht eten ik kom altijd te laat ik stel alles uit ik ben slordig ja en ik vergeet mn ritalin :D |
Citaat:
|
blowen en bier drinken zijn toch juist goeie gewoontes....
euh als ik te vroeg me nest uit mot heb ik een ochtendhumeur (praat vooral niet tegen me en loop me niet in de weg) |
altijd en overal te laat komen
roken heel vies kijken aan mijn wangetjes trekken in mijn wangetjes knijpen in elke spiegel kijken die ik voorbijloop de hele tijd hummm hummm zeggen mijn tanden laten zien als een boze poes vaak de aandacht opeisen teveel wijn drinken overal kijken of er spinnen zitten enz enz |
en - dingen omver lopen uit lompigheid
-alles uitstellen -me vervelen als ik niet uitga -op domme tijdstippen in slaap vallen, bv. in de les, als ik met iemand praat,... -mensen die me een slap handje geven, extra hard in de pollen knijpen |
impulsief
drama queen (soms) ik kijk graag naar mezelf in spiegels :o ik oordeel te snel |
Soms onzeker en daardoor terzijnertijd tot vervelens toe direct danwel indirect om bevestiging vragen
|
Citaat:
;) ik ben bot snel boos, en dan is er geen gesprek met mij mogelijk. Ik bouw dan een muur om me heen en laat niets of niemand binnen. ja, wat heeft het met mn lifestyle te maken, ik leef bijna altijd vanuit mezelf, heb absoluut niet snel medelijden met mensen en dat kan als egocentrisch gezien worden. Mn lifestyle kan dus nogal asociaal zijn. |
Citaat:
ahahaha een half jaar geleden had ik nooit verwacht dit te lezen hier:D ontopic: ik ehm... blow misschien soms een klein beetje te veel/vaak |
Uhm... ik denk soms mijn zooi door het huis heen laten slingeren en te veel willen bewaren, hihi. Maar dat past wel bij me, ben een shop-fanaat en wil eigenlijk alle leuke dingetjes in huis halen, ookal is daar geen plek voor :rolleyes:
|
ik heb een tosti verslaving
ik laat keiharde boeren en probeer dan woorden te zeggen ik peuter altijd aan wondkorstjes liefst ook bij andere mensen |
korstjes krabben
en als ik moe ben zuig ik op mijn vingers |
Citaat:
|
Citaat:
gadver (n) |
roken
nagels sabbelen :confused: denk ik dan, want ik zit er altijd op te knagen maar ze breken niet af. en toen ik er t haar nog voor had zat ik daar altijd aan te plukken random dingetjes in de fik steken als ik op school rook (omdat ik dan altijd buiten aan een tafel zit) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:58. |