![]() |
[TE RUIL] voornamelijk Black Metal CD's (Shining, Abigor, Graveland, Judas Iscariot)
Abigor - Verwüstung/Invoke the Dark Age (AUT)
Armagedda - The Final War Approaching (SWE) Bloodthrone - Storms of Apocalypse (USA) Emperor - IX Equilibrium (NOR) Graveland - In the Glare of Burning Churches (POL) Judas Iscariot - Distant in Solitary Night (USA) Mordaehoth - Bloedwraak, Verdoem al 't Christelijk Leven ( nr 192/300, NL) Napalm Death - Inside the Torn Apart digipack (UK) Sargeist - Satanic Black Devotion (FIN) Shining - III Angst: Självdestruktivitetens Emmisarie (SWE) Slayer - Seasons in the Abyss (USA) Vultyr - Bleed for Vultyr (FIN) Darkthrone - A Blaze in the Northern Sky LS XL Gorgoroth - Antichrist TS XL Geen gemekker. Ik hoor 't wel als er interesse in een en ander is. |
Ik had je gewaarschuwd voor Slayer ;)
|
Ik wil die LS!! valt hij erg klein? ik heb de TS versie welke een XL moet voorstellen, (zelfs) ik pas er nauwelijks in!!
Maar als jij hem past zal ik hem ook wel passen gok ik. |
Jammer dat je alleen wilt ruilen, dude.
|
Citaat:
Ik ben zelf 1.89 lang, en dat ding zat gewoon oke, misschien iets aan de korte kant, m.a.w. geen slobbershirt tot onder m'n kruis. Laat maar horen of dat was is, dan regelen we wel wat! Cheers, Kevin |
setherial - lords of the night realm tegen die emperor van je?
zo niet, krijg aderverkalking. |
Aderverkalking.
|
Citaat:
|
Hehe, wat een toeval toch.
|
Schreeuw poep voor Satan.
|
Domme apen, ruil het.
|
Posers.
|
schiet niet op he kerel
|
Citaat:
|
Liever rugmergrot.
|
Wat zoek je dan voor cd's? Heb nog wel wat te ruil liggen hier... Noem es een genre ofzo... Black heb ik niet zoveel, wel een zooi Death
|
waarom wil je die mordaehoth wegdoen?
dat is echt een geweldig album maar ik ben wel geinteresseerd in graveland zal je wel even een tradelist sturen later op de dag |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:46. |