![]() |
schiphol lastminute
Hoi!
Ik hoor soms van mensen dat ze gewoon naar schi[phol gaan met hun koffer, en dan kijken welke reis er over blijft, en dan voor een spotprijsje op vakantie gaan, heeft iemand dat wel een gedaan, ebn hoe beviel dat, hoe gaat dat dan zeg maar! liefs Henriette |
Hm, nooit gedaan en ik zou het ook niet durven wagen denk ik.
Ik heb laatst een week vantevoren een reis naar Turkije geboekt voor 210 euro pp. Heb daarna niks goedkopers meer gezien, dus met een 'gewone' last minute bij een reisbureau is ook niks mis. |
Citaat:
|
Nog nooit gedaan. Maar als je een goedkope reis wilt en het maakt je niet uit waar naar toe dan kan je die gok best nemen.
|
Lijkt me wel lastig met het inpakken van je koffers. Je weet dan helemaal niet wat voor weer het is op je potentiele vakantiebestemming dus ook niet wat voor kleren je mee moet nemen. :s
|
Mn tante heeft dat een keer gedaan. Het was toen laagseizoen en ze ging naar Canada. Dan is de kans wel groter dat er nog plaatsen over zijn. Ze kon die ene keer dan ook gelijk met de vliegtuig mee. Als je dit doet in de zomer is de kans denk ik wel klein dat je mee kan.
|
Citaat:
|
Ik heb wel eens last minute gedaan via schiphol. Het is zo dat er vakantie's worden aangeboden die tot ongeveer 2 weken voor vertrek gaan. Er zijn dus reizen te krijgen die pas over 2 weken vertekken. Zo hebben wij dat dus wel eens gedaan. Bellen en kijken of er wat boeients bij zit en zo ja dan moet je de tickets binnen korte termijn ophalen. Je kan idd ook met je koffer bij de balie gaan staan en dan maar kijken en wachten wat er komt, maar dat zou ik persoonlijk niet zo snel doen. Maar zoals wij dat hadden gedaan wel, dat is wel handig.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:51. |