![]() |
site maken
hey
ik zoek een programma waarmee je zeer makkelijk een site mee kan maken... dus niet met codes enz he moet simpel zijn :rolleyes: |
uuhm, Microsoft Frontpage?
|
Trelix misschien.
Is nog gratis ook, ik weet niet meer waar ik het toen vandaan heb gehaald. Maar ik denk dat het vast wel op kazaa staat. Je moet alleen wel zorgen dat je de juiste plugin erbij zoekt anders gaat het uploaden wat lastig. |
DreamWeaver MX is supersimpel.
|
Citaat:
|
en waar haal ik die?
ik ken werkelijk niets van codes enz... |
Offtopic:
Citaat:
Het is een 30-dagen-gebruik-versie, hierna kan je gaan dokken als je er gebruik van wilt maken. En het is ook nog webbased wat ik al helemaal niks vind, wanneer je een site wilt gaan maken. |
koop gewoon een boek: "Website bouwen voor dummies" of in die richting... altijd goed !
|
Citaat:
of fro( n )tpage.. is ook nie moeilijk... maar das allemaal van die voorgekauwde zooi ;).. |
notepad.exe
|
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb een versie van Trelix en die kon je toendertijd (2 jaar trug ofzo) gratis van hun site downloaden. En dat was geen demo. Tja het is geen geweldig programma maar de TS vroeg ook om een simpel programma. |
Citaat:
HTML (HyperText Markup Language, de opmaaktaal) is erg simpel, iedereen kan het leren. Er zijn hele simpele programma's, maar ik raad je aan ook wat over HTML zelf te lezen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:47. |