![]() |
een vraagje over fok
hi
ik wou me ook registeren op het fok forum..maar dan krijg ik deze info: Registreren voor FOK!forum Om te kunnen reageren op topics en nieuwe topics te starten heb je een account voor dit forum nodig. Met dit formulier kun je er een aanmaken. Na invullen van het registratieformulier krijg je een bevestigingsmail toegestuurd. De hierin vermelde URL moet worden bezocht om je registratie te voltooien. Na voltooiing krijg je een mail met daarin het wachtwoord dat je nodig hebt om je kersverse account te kunnen gebruiken. nergens staat een linkje naar dat registratieformulier. is hier iemand die geregistreerd is bij fok en me kan vertellen hoe t moet? ty. [edit: hier een link naar de i-net pagina: http://forum.fok.nl/user/register ] |
Vraag het anders op het fok forum.
|
Citaat:
|
fok is voor n00bs
|
Citaat:
stomme ik :cool: |
en op die pagina staat dat formulier n00b
dus als jij dat niet ziet. is er iets mis met je instellingen dus. n00b |
Ehm...hoe moeilijk kan het zijn? :confused:
Je gaat gewoon naar de frontpage van forum.fok.nl en klikt daar op 'register', de tweede optie van links op de menubalk. |
mwah ja dat d8 ik ook dus allemaal, maar je hebt een extra registratieforumulier nodig zoals daar staat. voor die info
ik had dat wat eronder staat ook al proberen in te vullen maar dat lukt dus niet xx n00b |
dan zegt ie dit dus: Fout bij registratie
Het ingevoerde mailadres is niet toegestaan voor registratie. Kies svp een ander mailadres je hebt een fok email adres nodig dus :X |
Nee, je moet geen hotmail gebruiken of zo
|
zien wij er soms uit alsof we ook nog is bij fok forummen
beschuldig jij nou mij van geen leven hebben he? dat ik niks beter te doen heb dan forummen? nou nou nou? |
Citaat:
|
Citaat:
maar is er niemand zo kansloos die forumt bij fok? >:( |
ik niet. de mensen die dat doen komen hier niet meer :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als je hier mensen serieus neemt ben je het leven niet waardig :nono:
|
Citaat:
|
haha lol.
maar weet nu al iemand wat ik moet doen om me te kunnen registreren? >:( |
Wat krijg je als je dat formulier invult en op submit drukt?
|
Citaat:
|
ja je hebt dus een fok email adres nodig
en daar heb je dus dat ene registratieforumulier voor nodig :( |
Citaat:
|
Citaat:
Al een reden om er geen lid van te worden :p |
Citaat:
|
kzal dat ff proberen dan ^^
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mail even een Fok! admin ofzo, als mensen hier problemen hebben komen ze dat toch ook niet op Fok! vragen. :confused:
Gesloten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:39. |