![]() |
Hoeveel gaatjes heb jij in je oren?
Ik heb gisteren mijn 3e gaatje laten schieten in mijn oren (gewoon beneden naast de andere 2 die ik al had) en nu vroeg ik me af hoeveel gaatjes jullie in je oren hebben. En of je er veel last van hebt gehad (toen ze net geschoten waren of daarna). Gewoon pure nieuwsgierigheid :)
Ik dus nu 3 aan iedere kant en deed eigenlijk na een uurtje al geen pijn meer, kon er gewoon op slapen enzo. P.s. Foto erbij is leuk natuurlijk :D |
ik heb een gat in ieder oor, dat heet een gehoorgang
|
2 aan elke kant en eentje rechts boven in mn oorschelp maar die en twee onderin zijn dicht gegroeid dus eigenlijk 2.
|
5
|
Citaat:
|
Citaat:
|
8 op het moment, ben oude weer langzaamaan aan het door prikken. Kan dit trouwens niet gewoon in het piercingtopic?
|
3 aan elke kant en rechts bovenin ook 1
|
3 gaten rechts. (5mm spike und 'n industrial)
2 links. (8mm tunnel und veiligheidsspeld.) blup. |
ik had aan elke kant 3 in mn oorlel, maar allemaal dichtgegroeid nu. in de bovenkant van mn oor doe ik niks, want dat staat niet bij mn puntoortjes. :p
|
3...ontsteking dus nog 2...en toen een sollicitatiegesprek dus nog 1 :S
|
Drie per oor. Binnenkort nog eentje bovenin.
|
tragus en 1 boven in me oor...komen er denk ik nog wel 4 bij ofzo (industrial en op andere vage plaatsen waarvan ik de namen niet weet)
|
eentje per oor
magn iet meer van me ouders |
Een 16 mm tunnel in mijn rechteroor. Links voor de kijkers thuis.
|
2 gaatjes aan beide kanten
|
2
Aan bijde kanten 1. |
3 links, 1 rechts. Ik had ooit meer maar die gingen ontsteken dus eruit gehaald.
|
2 links 3 rechts ... boeiend
|
Aan allebei de kanten eentje.
|
2 links, 2 rechts.
|
0
|
mja in mn linker oor zou ik eigenlijk een industrial zetten maar ging niet dus heb maar een gaatje dicht laten groeien hehe
|
2 recht en 1 links. moeten er nog wel meer bij, maar dan moet ik eerst weer naalden halen en blaaa.
ik had er wel meer maar die zijn gaan ontsteken. |
Helemaal geen. Vroeger twee.
|
ik heb er 2 aan elke kant, maar in de 2e heb ik bijna nooit iets, of een hele kleine blingbling
|
nul, gelukkig maar (Y)
|
onder in ieder oor eentje, en rechtsboven ook eentje
|
Citaat:
|
geen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
2.
Aan beide kanten 1. |
0
|
2 aan elke kant
|
2, anders kan ik niet horen :rolleyes:
en 2 voor mijn oorbellekes |
0
|
in mn linker oor drie en in mn rechter eentje, en halverwege nog een heel klein steentje
|
4, twee links, twee rechts
|
ik verveel me dood
|
Citaat:
|
leno
links, industrial en tunneltje van 3 mm en 2 gewone gaatjes waar ik nooit wat in doe rechts 4 waarvan ik er maar een gebruik |
geen
|
2, in elk oor 1. (jaja)
|
nul
|
sinds vandaag 6
4 in de één, 2 in de ander waarvan 1 opgerekt tot 4 mm, en ik wil nog een tragus aan die kant arme oortjes... |
in elk oor 1. Geprikt toen ik een paar maanden oud was, dus ze zitten nu op een nogal vreemde plek (vind ik).
Maar ik draag toch nooit oorbellen. |
links 5 waarvan 1 boven en 1 tunneltje beneden en rechts 1, een tunnel.
|
ik heb 3 oren in m'n gaatjes
|
aan allebei de kanten 3 onder en in mijn linkeroor nog een gaatje boven
maar ik draag daar nooit meer wat een, soieso eigenlijk alleen nog maar in beide oren één oorbel. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:20. |