![]() |
stomme vraag
ik moet van school een map gebruiken voor opdrachten in te schrijven enzo
maar ik ben links en zit dus altijd met mijn arm over die ringband en dat schrijft niet echt fijn iemand tips of andere linkshandige die er iets voor hebben gevonden? |
Dan schrijf je toch gewoon op de andere kant van het blaadje?
Dus niet op de voorkant maar op de achterkant? En anders haal je het blaadje even uit de map als je d'r op gaat schrijven en doe je hem d'r pas in als je klaar bent. |
Die map omdraaien?
|
Citaat:
|
Dan heb je toch hetzelfde probleem als rechtshandigen alleen dan met de voorkant van het blaadje ipv de achterkant? Ik ben rechtshandig en haal het blaadje er altijd uit omdat ik schrijf omdat ik mijn blaadje altijd heel scheef houd als ik schrijf en dat is niet prettig als dat blaadje vast zit in die map. Als ik klaar ben met schrijven, dan doe ik het blaadje erin.
|
keey
|
Idd, haal het blaadje eruit en leg het op de makkelijke helft neer.
Om die reden ben ik ook nooit zo heel blij met ringband-dingen; je blijft er maar blaadjes uithalen en weer in doen. Collegeblokken hebben ook zo'n ringband.. en als je daar een blaadje uit haalt, kan hij er niet meer in :( |
ik schrijf met mn arm naar beneden, dus ipv over de woorden heen te schuiven van onder af schrijven, schrijft nog lekkerder ook.
|
Citaat:
|
Citaat:
Die moet ik vinden :) |
Citaat:
volgens mij verkopen ze die ook gewoon bij de hema :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
wat een logica hiero
|
Citaat:
en @Pebbles; klinkt goed, ik ga eens zoeken bij de Hema :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik wil gewoon dat het er goed uit ziet (op mijn manier) en daarom haal ik het blaadje er gewoon uit. :D |
Ik haal het blaadje er ook uit.
Maar heb je overigens als rechtshandige niet hetzelfde als je op de achterkant van het blaadje schrijft? |
Citaat:
|
ik legde mijn map altijd zodanig schuin dat ik er geen last vn had:s. en anders haalde ik t blaadje er even uit, óf ik deed gewoon moeilijk en hield mn arm omhoog. wat je trouwens ookkan doen is een aantal blaadjes in een snelhechter doen. heb je t toch bij elkaar, en kan je het thuis in een multomap doen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
probeer op zn arabisch dus jah map omraaien :D
Maar jah blaadje eruit halen is ook niet moeilijk. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:14. |