![]() |
Onzin --> De Kroeg
naar aanleiding van dit topic...
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=909228 op onzin van Nebula.. het idee klinkt nog niet zo slecht benieuwd naar meningen van anderen :) |
Citaat:
|
Ik vind het waardeloos, belachelijk, onduidelijk, onorigineel, verwarrend (met
Edit: Tevens heb ik het gevoel dat dit topic meer is om te laten zien van 'Kijk, DK heet nu Het Terras, dat moet Onzin ook kunnen' en verder bespeur ik hier en daar wat vriendjespolitiek en geslijm. |
Citaat:
|
Citaat:
Bij DK kan ik het nog enigszins snappen, niemand zit nu in de kantine, maar op een terras. Oké, daar kan ik met moeite nog in komen. Maar onzin is niet echt iets waar je kan zijn. En om het dan De Kroeg te noemen, lekker origineel. En wie zit er nou in de kroeg als je op het terras kan zitten? |
Citaat:
Had niet verwacht dat het op beleidszaken terecht zou komen. :D Niettemin kwamen er wel enkele positieve reacties... |
Citaat:
|
Offtopic:
Citaat:
Ik vind het gewoon vrij dom dat het op BZ staat. |
Citaat:
|
Bij de Kroeg krijg ik een Kantine gevoel, dat is wel het laatste wat ik het Onzinforum wil aandoen.
En dan lijken de Kantine het de Kroeg veel te veel op elkaar. Verder ben ik vrij gehecht aan de Onzinnaam;) En ik denk dat er nog wel meer mensen dat zo voelen:) |
De Kroeg ===> dekroegonline.be of .com ofzo?
Laat me daar maar over zwijgen. :nono: :p |
onzin --> gelul, quatsch, geouwehoer of de perpendicularisatie van het gedetineerde slingeraapje.
|
onzin mag ook wel 'het terras' overnemen
de kantine moet namelijk weer gewoon terug, je kan toch niet op het terras zitten met dit weer :nono: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar ach daar gaat dit topic niet over |
verander dan Het Terras maar in De Kroeg, bij slecht weer (y)
|
Dan tast je in mijn ogen het karakter van Onzin aan...
|
Ik vind Onzin meer een soort terras/kantine, bv de kinderen praten over de dagelijkse dingen, net als op een terrasje.
En De Kantine/Het Terras is een beetje een vage naam voor dat forum, meestal praat je op een terras niet over "wat is jouw msn naam?" .. Dat kun je beter De Computerclub noemen, oid. (y) |
Citaat:
|
Zo verlies ik al mijn deelfora's :(
|
Citaat:
|
Het is leuk om mensen naar onzin te verwijzen... als je er de kroeg van maakt is het niet meer zo grappig...
Ik ben voor> HT > DK :cool: (kantine, kroeg allemaal best) |
Ik vind dat de naam Onzin een beetje vernederend overkomt voor de regulars, immers, 1 op de 265,33 topics daar bevat geen onzin!
|
Onzin=Onzin.
|
nah (n)
|
Citaat:
En de subkroeg vindt ik ook beter klinken dan onzin. |
Als je toch bezig bent kan je net zo goed "Huiswerk" veranderen in "Hobby's" oid. :rolleyes:
|
Citaat:
|
Hou het maar gewoon op onzin.
|
Citaat:
|
wat dacht je van "de hangplek van het plebs"?
|
Citaat:
Waarom nou veranderen? Dat DK dat doet betekent niet dat gelijk 't hele forum veranderd moet worden. |
Niet iedereen op Onzin wil in verband worden gebracht met een kroegganger.
En dit is een scholierenforum |
Als we zo doorgaan heet Seksualiteit straks Kamasutra.
Het moet niet gekker worden :nono: |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik denk dat ik dan de eerste medewerker in de historie van s.com wordt die een ban aan z'n broek krijgt.
|
Citaat:
Ik geloof dat wel redelijk duidelijk is dat dit niet gaat gebeuren. Iemand nog een schokkend argument voor? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:40. |