![]() |
heb jij weleens iets gestolen
en zoja wat, en past dit bij jouw lifestyle?
ik heb vroeger (toen ik 12 was) make-up gejat en sn00p en gummen enzo :nono: en nog daarvoor zag ik een keer een vriendin een paaseitje jatten en toen moest ze het terugbrengen van mij |
ik pikte mascotte toen ik 6 was want met een vriendinnetje gingen we sigaretten rollen van hooi en die oproken
ik pikte stickerboekjes en soms snoep en op een gegeven moment ook veel make-up bij de hema maar toen ik een bak vol had verzameld zag ik het licht en heb ik alles weggegooid, wat een engeltje ben ik toch! en ik pikte haarspeldjes en kettinkjes bij de h&m met een vriendinnetje en die heb ik nog steeds. |
ik heb nooit wat gestolen.
nooit. |
snoep
haarspeldjes enzo v/d h&m lucifers en aanstekers om stiekem brandjes te stichten achter de gymzaal van onze basischool |
Citaat:
|
oja stickerboekjes wat een tijd was dat (y)
|
oja idd, stickerboekjes
|
Citaat:
ik kan niet stelen ik kan het gewoon niet |
Toen ik nog jong was pikte ik de lego van een vriend van mij :nono:
En toen ging ik naar huis met mijn zakken vol legoblokjes die ik mooi vond :nono: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik heb een keer een kerstbal gepikt bij een vriendin thuis, ik kon me niet beheersen. ik voel me er nog steeds schuldig over :( |
Citaat:
ik heb nog nooit iets van iemand gepikt wel een keer een vriendinnetje flippos van mij :eek: toen durfde ik haar niet te beschuldigen en toen zei ik: heb jij ook weleens dat jij per ongeluk iets in je zak stopt? en toen zei ze HEE JA! :D domme hoer :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
teun moet jou leren stelen :| |
Citaat:
|
als je op deze leeftijd nog jat ben je echt een sneue pauper :nono:
|
toen ik 14 was kreeg ik van mijn vriendje een gejatte cd en een luchtje van hugo boss :D
|
een gelpen :bloos:
|
Oh ja, ik heb mijn berichtje verwijdert omdat ik dat nooit gedaan heb.
|
haha daar moest ik even over na denken
gelpen? gelpen? ohh dzjel-pen :D |
Ja met glitters :eek:
|
:bloos:
|
Een vriendin van mij had een poos geleden snoep bij de Xenos gejat en dat vond ik triest (n)
|
ik las gister schriften en brieven van vriendinnen uit de eerste en daar stond ook dat ik nijntje spullen had gejat :D
|
Ik heb ook een keer midden in een winkel iets van de spice girls uit een tijdgeschrift gescheurd en toen ging ik thuis huilen.
|
Op mijn veertiende was ik uberalto en heel stoer en tegen het kapitalisme. Dus jatte ik kleren en make-up en sigaren en veeeeel. Ohja, en eten bij de AH, als ik te lui was om in de rij te staan. Met schaamte beken ik dat ik zelfs zwarte lipstick heb gejat, ooit. Ghe.
Nu prefereer ik 't kapitalisme aan te vallen met flauwe opmerkingen en terechte kritiek. (y) Ohja, ik heb ook op mijn.. 11de? 12de? Pokemonkaarten gestolen van het broertje van 'n vriendin van mij. :o Twee. Met glitters er op. Hij heeft ze nooit gemist, dus ik had toendertijd besloten dat ik me niet schuldig hoefde te voelen. En op mijn 7de vijf gulden. Maar dat was geen bewust stelen, ik vond gewoon een muntje in de gang bij kennisen van ons. Onder een kast. En toen moest ik het terugbrengen van mijn pappaaaaa en durfde ik dat niet en ging ik huilen. Maar ik wist op mijn 7de ook niet hoeveel vijf gulden was, dus ik dacht dat het echt heel veel was en je er een auto van kon kopen ofzo. Dus dat werkte wel schuldgevoelbevorderend. Ohjaaaaa, en ook een keer, op mijn zevende, shag + een aansteker van een man op straat. Hij zat op een stoeltje op een grasveld en zijn shag lag naast 'm. En-en ik snapte niet wat 't was dus ik pakte 't en ging kijken, maar toen werd hij opeens boos en rende achter me aan. Dus ik verstopte me in de bosjes, strooide z'n shag op de grond en sloopte de aansteker. Hehe. Maar goed, toen vond 'ie mij opeens en sleepte hij me de bosjes uit. Kwam mijn moeder er net aan. :| Dikke straf gehad en bedacht dat misdaad niet loont als je de dingen die je steelt kapotmaakt. Ik was echt een gluiperig kind :D |
Citaat:
Ik heb een kers gestolen in Amsterdam. Toen werd de groenteman heel heel boos. :( |
Ghe, en ik heb ook een keer blauwe haarverf gejat, omdat ik dus zo alto was. Maar god straft meteen want het werd grijs. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
stargazer ja, geweldig!
mn grijze fruit of the loom trui was niet meer grijs mn haar wel, hoewel het de eerste dag wel echt blauw was en ik had een satijnen broek in dezelfde kleur blauw :D |
Nooit uit winkels :D .
Wel dingetjes van school, maar dat was meer lenen en "vergeten" terug te geven. |
ik heb ontzettend veel gejat vroeger, omdat ik het leuk vond.
makeup eten kleding knuffeltjes kaarten vanalles. ben 2 keer betrapt, maar daar heb ik me beide keren uitgelult :confused: nu zou ik het niet meer doen want als ik iets wil koop ik het en anders nouja niet. nu "jat" ik alleen posters van buiten |
Citaat:
En bij mij was het zelfs de eerste dag niet blauw. Meer.. Blauwachtig? Als er zon op scheen dan kon je met enige inspanning wel blauw ontdekken. Maar for some reason werd het na verloop van tijd steeds grijzer :| Toen had ik maar zwarte haarverf gejat en 't zwart geverfd. Mjaaaaaa. :D |
Citaat:
|
oja haarverf :D
dat jatte een vriend voor me, en maskertjes enzo, hij wilde me een make over geven. |
Citaat:
ja, in je mouw stoppen was de tactiek (y) helemaal met oogpotlood en mascara. en dan 2 in je handen nemen en de 1 terug leggen. |
Citaat:
|
Ja, mouwen. (y)
Maar goed, later vond ik mezelf stoer en liep ik een winkel in, deed iets in m'n zak en liep diezelfde winkel weer uit. Ik vind mezelf vrij triest als ik er zo aan terugdenk :o |
mjah triets is het wel
maar kinderen zijn altijd triest, debiel en dom |
Op m'n oude werk (ah) is ooit iemand betrapt die 200 tandpastatubes wilde stelen. :|
Valt ook absoluut niet op. :rolleyes: |
oja ook een keer had ik bij v&d een lipgloss in mijn mouw en toen deed ik mijn arm omhoog bij het alarmpoortje alsof ik aan mijn oor krabte en toen viel hij bij mij oks0l er weer uit :bloos:
|
Citaat:
En gheh, die ker0l met z'n tandpasta. Die had vast veeeeel knoflook gegeten :nono: |
niets noemenswaardigs geloof ik.......
|
nee
|
nee volgens mij nog nooit
had een vriendje op de basisschool die dat deed en die werd een keer door de politie uit de klas gehaald :o toen hoefde t nie meer :bloos: |
Ik heb wel eens snoepjes gestolen toen ik klein was, maar toen werd mijn moeder boos en toen moest ik zelf snoepjes betalen van mijn zakgeld.
Dus.. vanaf toen heb ik het niet meer gedaan.. Alhoewel, ik heb hier wel 5 schoolboeken liggen die ik niet heb teruggebracht omdat ik ze veels te leuk vond om terug te geven :p |
Ik heb vroeger váák snoep gejat samen met vrienden, we hadden zelfs plannen hoe we het deden enzo.
Ik heb in mijn knikkerperiode ook best vaak knikkers gejat bij de blokkers, want daar hadden ze de 'Papegaai-bolders' en daar was ik verliefd op ongeveer.. Ik heb volgens mijn moeder toen ik 3 was ofzo een keer een muts gejat bij de Bijenkorf en daarmee naar buiten gelopen :D Tegenwoordig jat ik niks meer ;) |
nee
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:44. |