![]() |
welk filmpersonage wil jij zijn qua lifestyle
ik sandy uit grease voor haar makeover <3
|
Ik phebe(?) uit Charmed, omdat Alissa millano de heetste boobs en lippen ooit heeft. Ik zou constant met alles wat los en vast zit neuken, geen traptrede of blindegeleidestok zou me te gek zijn!
|
ik wil ook degene zijn die door michael madsen geneukt wordt, is er een film waarin dat gebeurt? :bloos:
|
tyler durden
|
Heeft charmed een film ?
|
Ging om het idee, en nee, ik zou brad pitt in Fight club zijn wouter, want tyler durden is eigenlijk Edward. Niet brad en z'n stunning 'who wants to blow me' body pitt in die film.
|
Euh? Het gaat om personages, niet acteurs.
|
|
omfg die is zó slecht :D
imho dan heh :( |
Citaat:
|
B.A. baracus :cool:
of face das zon geile slet ferris in ferris buellers day off :bloos: madonna in who's that girl :D |
Ryan Scheppers.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:)
|
Johnny Depp in Fear and Loathing. Te veel drugs.
Johhny Depp in Piraatjes. Te veel aan mezelf zitten, want hij is fucking hot daar. Uma Thurman in Kill Bill. Dan was ik geil en had ik een samuraizwaard en deed ik stoer. En Uma Thurman in Pulp Fiction. En Uma Thurman in elke willekeurige film waar ze in gespeeld heeft, eigenlijk. Een van de sletjes in Rocky Horror Picture Show, die roodharige. Die vind ik cool. :cool: Lydia uit Beetlejuice. Geen idee meer wat er was, maar toen ik die film heellanggeleden zag vond ik de film geniaal en dat meisje coooool. Lola uit Lola Rennt. Ik vind dat een geile donder en ze heeft 'n goede conditie, wat je van mij niet kunt zeggen. Mja, eigenlijk wil ik heel veel mensen zijn :D. Maar dat is niet erg, want er zijn ook heel veel mensen die mij willen zijn. Dus er is evenwicht (y). |
lara croft
alleen die boobs hoef ik niet |
Benjamin McKenzie, hoofdrolspeler uit de beste serie allertijden: The OC (elke dinsdag te bekijken op net5)
http://www.celebrity-exchange.com/ce...n-mckenzie.jpg |
een blonde bimbo in renegade zodat ik lorenzo lamas kan ficken
|
ik ben uiteraard een boondock saint
|
|
Jesse from Before Sunrise/Before Sunset
Marcello Rubini from La Dolce Vita Charles Foster Kane |
Paris Hilton als zichzelf in haar Rick Solomon-sexvideo :cool:
|
Citaat:
+ ik heb 'n periode regelmatig in 'n a clockwork orange outfit rondgelopen. (maar juh, cult e.d.) |
Scarlett O'Hara, Gone With The Wind. Natuurlijk. :o
Of Amélie. :) |
Citaat:
Ik wil een dagje Julia Roberts zijn. Richard Gere en Brad Pitt als tegenspelers:bloos: |
The Nanny named Fran.
(oke, seriepersonage..) |
Mel Gibson in What Women Want
Carrie uit SATC En altijd George Clooney |
Mad Max natuurlijk. Dan liep ik door het zand. :cool:
|
Neo lijkt me ergens ook wel wat, beetje lol trappen in een nepwereld
|
Citaat:
|
http://www.realitytvworld.com/images...tonsextape.jpg
:o (y) Ik heb even dat filmpje weggehaald hoor, gatverdamme. |
monica uit friends, rrrr ik ben op chandler
|
Zeggen van, ik zou persoon X willen zijn want dan zou ik met persoon Y neuken is een beetje lame, dat heeft immers maar weinig met lifestyle te maken. Je zou iemands lifestyle compleet kunnen kopieëren maar dan nog steeds kun je geen aanspraak maken op diens partner.
|
Citaat:
|
Mrs Mia Wallace uit Pulp Fiction voor een dagje ofzo
Cher uit Clueless |
Citaat:
|
Citaat:
ik heb ooit met school een film gemaakt en ik kon mij helemaal vinden in mijn rol :cool: (we speelden een break-out fotoroman na) ik was een heel dom wijf die andermans vriendjes afpikte. :evil: |
Ridge Forrester :cool:
|
The Dude (the big lebowski)
of Raoul Duke (fear and loathing in las vegas) |
Citaat:
belle, van belle en het beest <33 Of elk ander prinses-achtig figuur |
Vito Corleone
|
Haha, ik kan ff niet op d'r naam komen maar de hoofdrolspeelster uit Mean Girls!! Plastic!
|
Uma Thurman in Pulp Ficiton & Malcolm MacDowell in A Clockwork Orange.
|
Tony Montana :p
|
combi van lara croft, een stoere skatechick die ook kan skaten en dat racende meisje in the fast and the furious..(michelle rodriguez ofzo?)
lara is cool, skaten is cool en racen ook (y) |
Tony Montana, drugsgeld vangen
Steve O uit SLC Punk, lekker mormonen pesten Rocko of een van de andere Boondock Saints, gangsters killen Alex uit Clockwork Orange, red red krovvy Raoul Duke, drugs The Dude, bowl, drive around, smoke pot, the ocassional acid flashback(y) |
Audrey Tautou - Amélie.
|
Citaat:
het gaat om het filmpersonage en niet om de ecteur zelf :nono: ik vond het trouwens een bagger film(n) |
Verder natuurlijk Chech, Chong, Jay of Silent Bob, just because.
Ook die vader uit American Beauty is echt een held, hij heeft schijt aan alles en iedereen(y) Wayne uit Waynes World is ook wel d0pe |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:50. |