![]() |
Bouwvakkersdecolleté
Wat vind jij, hot of niet?
Een keer was ik in de Efteling, en toen gingen we in het kinderdoolhof, en je moest door een heel klein poortje kruipen om in het doolhof te komen, en toen ging er net een hele dikke man met een bouwvakkersdecolleté in, en een vriendin van meging ook net bukken om naar binnen te gaan, en toen duwde ik haar heel hard, zodat ze met haar gezicht tegen de bips van de dikke meneer kwam :cool: Zij vindt het dus niet hot! Maar soms, bij een hele knappe jongen is het wel geil als je een heeeel klein stukje bil ziet, wat vinden jullie? |
liever niet eigenlijk ik vind het vrij onsmakelijk
|
Ik zie dan liever een mooi randje Björn Borg.(y)
|
Citaat:
|
ken ik vond jou zo seksie op rush met je spleetje en mijn female chicks ook. (y)
en ik heb zelf soms mijn broek echt op het randje hangen maar dan zie je het net niet. |
Tja gisteren zag ik een oerknappe man, echt een juweeltje, en dan boog hij wat voorover ieeee wat een lelijke bilspleet, helemaal samengeperst en rimpelig. Alle meisjes rondom hem in een keer afgeknapt :D .
|
Citaat:
|
Gatverdegatverdamme!!!
Bij mannen hoef ik sowieso hun aars niet te zien en ook niet bij van die dikke wijven die ondanks hun vetkwabben toch zo'n lage broek en naveltruitje dragen. Bij normale dames mag het natuurlijk wel, af en toe :) |
Echt vies :(
|
Citaat:
bilspleten niet zo'n fan van |
Citaat:
Citaat:
|
zie liever een boxer erbovenuit...
|
euh, ik vind het ranzig.
|
ehm nee. vooral niet als het harige decolleté's zijn.
iew :s |
ik vind het iiieeuw. :|
|
Nee dank u. Liever niet. Als ik iemand z'n reet wil zien dan zorg ik daar wel zelf voor, hoeven ze niet bij voorbaat voor me te doen.
|
yah show me ya hairy crack
ik hou er niet van ook niet bij meisjes :nono: |
Bij sommige mensen vind ik het wel hot (y)
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
echt not dus :s
doet me denken aan een oude stagebegeleider en Don Vito :s Maargoed ik kan me wel voporstellen dat bij een Bouwvakkersdecolleté fetish een crack gerichte cumshot toch wel ultiem is. |
Citaat:
|
labeltje is wel jammer
maar bij sommige jongens kan het inderdaad wel opwindend zijn om te zien en bij sommige meiden ook. |
Ik vind het niet zo... zie liever een mooie boxer...
|
Nee vind ik niet echt sexy, als ik een kontje wil zien dan wil ik daar liever een beetje moeite voor doen
|
Niet echt een turn on nee.
|
niet sexy
iedere x als mn broek naar bedende zakt moet ik m omhoog hijsen, ik wil geen bouwvakkersbilspleet:( |
Citaat:
|
haha wat een topic, en wat een eerste post :D
|
ach, als je broek maar lekker zit, wat nou als je per ongeluk je bilspleet nou ziet?:o
|
Nee bah, dat hoef ik niet te zien. Die 2 kuiltjes in de onderrug daarentegen zijn erg seksie.
|
Neee.....
Baaaahhh! |
bah (n) liever een boxer
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar dan geen Björn Borg. |
mijn broeken zitten de laatste tijd allemaal te wijd dus ik moet heel veel moeite doen om geen bilspleet te showen als ik buk. dus ik buk dan ook maar niet meer.
|
Bij jongens is 't lelijk, bij veel meiden ook en bovendien hoerig. Koop dan een behoorlijke broek of desnoods een riem.
|
birthmark:
bij een mooie vrouw is het simpel: hoe meer naakt hoe beter, tenzij ze een gave boxershort aanheeft (y) |
ik vind het niet sexy
heb er soms zelf ook wel es last van, als ik me riem ben vergeten om te doen (zoals nu) *trekt broek omhoog* maar khoef het echt niet te zien. eigenlijk zorg ik ook altijd wel dat het voor anderen niet te zien is... ik vind het zelfs bij superknappe jongens vies. kvind het wel sexy als je boxershort erboven uit ziet :) heupbotten vind ik bij jongens ook echt wel sexy! (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
mmmnee
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wat een topic! ik vindt het niet echt denderend. eigenlijk :s . |