![]() |
Vakantieherinneringen & muziek
Bij welke (zomer)plaat heb je je vakantieherinneringen? .. en dan vooral in het buitenland :)
Mijnes: Black Eyed Peas - Let's get retarded Funky Latino plaatje (weet de naam niet) |
Rome:
monthy python - always look on the bright side of life bob dylan - like a rolling stone bob dylan - hey mr tambourine man van morrison - brown eyed girl live - lightning crashes Spanje: dat kerstliedje van mariah carey verder weet ik even niks |
Spanje:
Gelukkig ben ik de naam en de melodie van dat nummer kwijt :). 3 meiden, een soort spaanse K3 die iets in het spaans zongen over een engelse jongen die aan het dansen was ofzoiets. Echt dat nummer ging aan 1 stuk door in de vakantie (n). |
kreta: pj harvey - to bring you my love <3
|
Spanje, Lasgo - Alone
|
ik zou nie wete hoe et nummer heet of van wie et is.. maar et gaat ehh ong: mambo.. sezwa enz enz heel vet :P
|
bali [indonesie]:
santana - maria u2 - with or without you lenny kravitz - away the eagles - hotel california bon jovi - livin on a prayer lauryn hill - that thing |
Zarautz, Spanje:
Saiko song Zit je stoned op de bank met drugs en drank, zeg SAIKO; SAIKO :P |
Gisteren, Parijs; The End van The Doors terwijl ik op m'n hotelkamerbed uitkijk naar de badkuip.
Henk Mul ! |
palermo: kylie minogue - eh weet even niet meer welke
finland: muse - new born enya - only time the police - so lonely en ymca :| ardennen: nirvana - my girl ofzo |
Rome: Andrew WK - she is beautiful
John Lennon - Imagine AC/DC - its a long way to the top |
spanje: the beatles - come together
duitsland: the spazzys - let's get spazzy belgie: cock sparrer - watch your back oostenrijk: social distortion - ghost town blues |
Frankrijk <> Doe maar (album de beste)
Hongarije <> Tiesto met silence |
Nou even denken:
Schotland 1 - 36 Crazyfists & Killswitch Engage Schotland 2 - Rise against - Revolutions per minute VS en nasleep-Machine Head (burning red) -Sick of it all |
Turkije: Tarkan-Simarik
|
Griekenland, Rotting Christ.
|
Citaat:
|
hah freudian slip zeker ;)
|
geen idee.
ik herinner me alleen dat ik vorig jaar bijna de hele tijd binnen shoegazer zat te luisteren omdat ik niet tegen hitte kan. |
Citaat:
|
Kreta (1999):
Praktisch alles van the Smashing Pumpkins, op walkman ( :D ) tijdens het wandelen Lago di Garda, Italië (2000): dEUS - The Ideal Crash Daarna niet echt meer op vakantie geweest :( |
Citaat:
net als dat je dat had met "purple pills" |
Jaren terug in Italie: Mambo nr. 5 :D
|
Turkije '98: Beastie Boys - Hello Nasty
Griekenland '99: Chili Peppers - Californication Ik verveelde me de tering en had alleen die CD's om me te vermaken. |
Citaat:
|
2 jaar terug zat ik met wat vrienden in een huisje op een berg in frankrijk, in de middle of fuck. met privezwembad met supervette stereoinstallatie. veel dropkick murphys, soad en silverchair gedraait tijdens t plonsen. vette shit was dat.
|
Citaat:
|
Citaat:
die muziek ook. |
Citaat:
|
Metallica - The unforgiven II (Zwitserland)
Santana & Everlast - Put your lights on (Frankrijk) |
tear it up & what happens next? doen me nog denken aan de vakantie van vorig jaar in duitsland, omdat ik er toen constant naar luisterde
|
Er was een jongen in Spanje en ik vond hem leuk en hij mij ook (hij maakte als eerst contact), maar ik had hem maar 1x gezien dus ik heb nooit de kans gehad om een echte move te maken en dit liedje herinnert mij aan hem.
Malù - Enamorada (con David de María) |
Bali : Red Hot Chili Peppers - Scar Tissue
Frankrijk : Silverchair verder kan ik even nergens op komen |
Een liedje, weet de titel niet en de zanger niet, is ook niet bepaald mijn smaak, maar doet me wel geweldig aan Parijs vorig jaar denken.
Hoorde ik toen gigantisch veel. Twas echt vet. Parijs dan. |
panjabi mc (oid?) - to bach ke :s
|
Womack & Womack - Teardrops
Sam Brown - Stop ? - Ti Sento ach en nog wel tig anderen |
ik liep in een super spaanse badplaats, kwamen eigenlijk alleen maar spanjaarden, een paar nederlanders en wat engselsen. hoor ik ineens blof en the countingcrows met holiday in spain draaien. Daarna ook nog boris met when you think of me, als ik die liedjes nu hoor moet ik steeds weer aan vakantie terug denken.
|
Citaat:
:rolleyes: |
Erg veel acda & de munnik dit jaar.
Rosé, sterren kijken en geweldige gesprekken met m'n vrienden. |
Citaat:
|
Scorpions - Wind of Change, dat nummer doet me denken aan de camping in Italie want daar draaiden ze het iedere avond. :)
|
Ik heb heel veel griekse muziek gehoord dit jaar, gek gedanst met grieken en duitsers, dat is echt een blijvende herinnering :)
en verderest andere liedjes... uhm... die van Summerlove - Remember, werd echt steeds gedraaid, daar denk ik dan ook weer aan terug. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:47. |