![]() |
Nerds
Wat hoort nou bij een echte nerd? Hoe gedraagt hij zich? Wat voor kleding draagt hij? Etc.? Post ook plaatjes! (y)
Ik vind dat witte sokken echt bij een nerd horen. En domme televisieseries zoals Dragon Ball Z en Startrek en Starwars. En natuurlijk een Playstation en een PC. De echte nerd heeft veel posters van lekkere wijven in bikini op zijn kamer hangen, en rukt zichzelf 's avonds in bed altijd af met het licht aan, zodat hij naar al die geile wijven aan de muur kan kijken. Natuurlijk heeft hij nog nooit ECHT een meisje gehad, zelfs geen lelijk meisje. Ik vind Kevin uit Idols een echte nerd, maar wel een schattige nerd, en gelukkig is hij van zijn puistjes af, want hij heeft allemaal gratis behandelingen gekregen van een acne-centrum! Hij is dus op de goede weg! (y) http://www.planet.nl/upload_mm/3/7/4...Untitled-1.jpg |
Verkeerde blousen en broeken (een blouse zoals vertoond op die foto)
Puistjes Nerd-gedrag Niks aan z'n haar gedaan Soms een bril, als het een nerd-bril is zonder design erin Verlegen en a-sociaal Gaat nooit stappen Heeft geen vrienden |
Pleisters ter ondersteuning van de bril.
Hoogwaterbroeken. Bovenste knoopje van ruitjeshemd dicht. hhmm.. ik ga plaatjes zoeken.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
nerds computeren veel en vooral spelletjes en lan parties enzo.
en ze weten ook allemaal moeilijke dingen zoals hoe je moet printscreenen. :D ik vind screech uit saved by the bell een nerdie. en steve urkel. en uhm nog meer. |
Steve Urkel :D :D
|
|
als ik dit zo lees mag ik me met recht een echte nerd noemen (y)
(muv dat poster gedoe dan heh :nono: ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Misschien had ik het anders moeten zeggen ja.. |
Citaat:
|
Doorgeslagen computerskills hebben, massive geïnteresseerd in fantasyshizzle zijn, Dune-fanaat, beschikken over arcane kennis en vervreemd zijn van de gewone mens.
Nerd ben je niet voor even, nerd ben je voor het leven. |
Citaat:
Omfg dude, Ik ben 20, en ik mag met recht blij zijn dat ik nog nooit in m'n hele leven zelfs maar overwogen heb.. om te gaan "stappen". :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
personen op lifestyle die zogenaamd hip zijn omdat ze foute kleding dragen (Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Daar doelde ik inderdaad op :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het meeste kantine volk, als jij 40 posts per dag op een forum hebt, dan moet je toch afvragen wanneer je dat doet en je andere dingen doet.
Ohja, iemand ooit de groeps foto van startpagina gezien? dat is nerd© Vroeger was ik ook een nerd, :cool: |
als ik het zo lees kunnen er maar weinig mensen wat doen dat ze een nerd zijn.
of is meer dan 80% van de mensen een nerd. _o_ elite |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
edit: of heb je meidelijden (zoals de post hierboven) wat dus eigenlijk meer neer komt op de arogante kant van dit geheel |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
Niet dingen uit het verband rukken (n) |
Marlous darling, ik heb nog nóóit iemand gezien die een wit pleistertje draagt ter 'ondersteuning' voor de bril? Volgens mij gebeurt dat alleen in Amerika ofzo?
oh ja, nerds zijn altijd schriel. |
Citaat:
en voor dat dit een soort 'ruzie' onzin word: ik vind mezelf uiteraard ook heel hip |
Citaat:
|
foute bloesjes met draken erop :nono:
|
Citaat:
oh ja: (y) |
Citaat:
And love, I'm not your darling. |
Citaat:
@jet: nerds komen weinig buiten, zij communiceren over het algemeen veel slechter, "hippere" mensen zijn veel socialer. Dragenshirtjes vind ik niet nerd, meer kamp (N) |
bij mij op school (jaja nerd school, want er word veel geleerd (y) ) zitten genoeg 'nerds', die het echt heel gezellig met elkaar hebben.
hun vriendengroep zit beter in elkaar dan die van de hippe mensen.. zit hip zijn dan niet toch meer van binnen? en kan je dan niet hip van binnen zijn en zogenaamd een nerd van buiten? |
Citaat:
|
Citaat:
Alleen ik winkel zonder begeleider natuurlijk :o |
al dat gezeik over nerds.. Wees blij dat ze erzijn, dankzij hun zitten jullie nu lekker op een forumpje.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:08. |