![]() |
film liedjes
wat zijn de leukste liedjes uit films?
zelf vind ik alles van grease wel leuk en dirty dancing maar welke vind jij leuk? |
moulin rouge - we can be lovers
allemaal liefdes nummers in elkaar gemixt.. wel gaaf en de nummers uit amerie ofzow, zown franse film zijn ook gaaf.. |
Wave Twisters :cool: DJ Q-bert
|
ik vind dat nummer uit Requiem for a Dream geweldig
|
de liedjes uit flashdance zijn ook wel leuk :)
|
Citaat:
muziek uit donnie darko: mad world(al ben ik dat nu (helaas) wel weer zat, te vaak gehoord 2 jaar lang.) love will tear us apart van Joy division. |
Citaat:
en 'Scotty doesn't know' uit Eurotrip is ook wel goed te luisteren (bij voorkeur als je aan het zuipen bent). |
The Day After Tomorrow OST vond ik wel weer aardig.
|
my heart will go on vind ik altijd wel een mooi deuntje :o
verders weet ik het ff niet |
Ook mooi zijn altijd die highschoolfilms, American Pie en co. :D
|
The Vampire Lestat - Forsaken.
|
Citaat:
briljant mixje (Y) |
Citaat:
|
uit billy elliot...
jam- a town called malice |
Citaat:
|
Citaat:
|
good will hunting, veel elliott smith
|
Citaat:
|
vrij ok-e film, ja, vind ik
|
nog nooit gezien geloof ik... :confused:
|
soundtracks van tarentino films
|
Als soundtrack vind ik Golden Eye (van de gelijknamige James Bond film) wel goed van Tina Turner.
|
Ik krijg maar geen genoeg van de filmmuziek van John Williams. Ik heb al zo'n 20 soundtracks van hem. Maar ik denk niet dat je het dan zozeer over "liedjes" hebt.
Verder geef ik sowieso de voorkeur aan orkestrale soundtracks. Niet dat ik bij elke film een orkestrale soundtrack zou willen horen. Een beetje afwisseling is immers ook leuk en bij sommige films past gewoon geen orkest. (n) |
soundtrack van fight club
|
Citaat:
en de soundtracks van Amelie en van Stigmata ( <3 ) zijn geweldig |
ehm..
ohja. *kucht* dt topic is niet zo lang geleden geweest en toen kon ik een serieus antwoord geven dus dit proberen we opnieuw... Ik ben gek van de soundtrack van Godzilla, kutfilm, maar heerlijk trippen op P.Diddy (of hoe de kerel tegenwoordig ook heten mag) en Jameriquai (er hangt een kaartje op 10cm van me vandaan dus nieuwe poging) Jamiroquai. Dat dus. En dan heb je natuurlijk LOST HIGHWAY Kijk die film nu eens mensen is gewoon fantastisch. Evenals soundtrack. NIN!!!!! The Perfect Drug. En Rammstein en Marilyn manson en nog echt goeie mensen waarvoor ik niet zal uitgelachen worden maar die nu een waas in mijn hersenen zijn en waarbij ik te lui ben het op te zoeken. Pulp Fiction is ook altijd gaaf. James Bond is ook wel tof, in de loop der tijden. En er was nog iets. Maar dat is voor morgen. Zonder wodka hoe zit t trouwens met die wedstrijd, ik het het idee dat ik de helft mis ofzo |
De soundtrack van The wedding singer is echt lief!
En verder vind ik filmmuziek vaak heel erg mooi, maar ik onthoud nooit welk liedje bij welke film hoort.. en zo :( |
Vangelis - Bladerunner. En ik ben fan van Ennio Morricone. Maar volgens mij zoek je iets anders.
|
lion king, grease, sound of music vind ik erg mooi
|
Citaat:
De muziek uit Deliverence is gaaf, duelling banjos :) En Ry Cooder heeft natuurlijk ook veel mooie filmmuziek gemaakt. |
Amelié
Edward Scissorhands Beetlejuice Nightmare before Christmas |
Stealers Wheel - Stuck In The Middle With You
Het beste nummer uit de Reservoir Dogs OST. |
Alle muziek die gebruikt is in 'Forrest Gump'. Oké, niet echt filmmuziek dus (als in: speciaal voor de film gecomponeerd), maar toch...
|
Ahh, soundtracks...
- Pi - Apocalypse Now - Almost Famous - Fear And Loathing In Las Vegas ...schieten me te binnen. En zoals al genoemd Vangelis voor Blade Runner en The Dust Brothers voor Fight Club. (y) |
Citaat:
|
uh tjah...
little green bag (resevoir dogs) girl, you'll be a woman soon (pulp fiction) Maria De Medeiros (pulp fiction) goldon brown (snatch) somebody to love / white rabbit (fear and loathing in las vegas) dat zijn ff de bekende soundtracks die me te binnenschieten... maar tjah, er zijn tegenwoordig zo veel films met goede soundtracks (filmmakers komen achter het wonderbaarlijke genre drum and bass...) |
in bijna elke film zit wel een nummer wat ik leuk vind..
hele soundtracks: magnolia fight club lost in translation tarantino's cruel intentions 24 hour party people buena vista social club once upon a time in the west american beauty etc etc en dit topic komt echt te vaak voorbij.. |
Kiss me van Sixpence None The Richer....weet alleen niet precies meer van welke film...dacht dat ie uit She's all that kwam...
|
highschoolfilms (punkrock is leuk)
actie/horrorfilms (metal = positief) shrek :D:D |
In Ace Ventura treedt Cannibal Corpse op. Spelen ze Hammer Smashed Face. Dat is cool :D
|
De muziek uit: Shrek, Amelie, You've got mail (krijg ik geen genoeg van.... :o ) en de klassieker The Sound of Music.
Vaak vind ik de muziek tijdens de film leuker dan wanneer ik het luister zonder filmbeelden..... :confused: |
- Orchestrale muziek van John Williams!! zoals Indiana Jones, Jurrasic Parc, Star Wars etc.
- Lord of the Rings - Amelié - Thunderbirdstune ( :D ) - Bueno vista social Club - Morricone-muziek (uit de Westerns) - Pirates of the Carabian - James Bond |
Ik vind de muziek uit 'Spirit' erg mooi.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Jennifer Saunders - Holding Out for a Hero :cool:
Past ook geweldig bij de scene waar ie uit komt. |
de muziek uit south park movie uiteraard
|
Citaat:
David Lynch <3 Ook de soundtracks van Blue Velvet en Mulholland Dr. zijn prachtig. Ook Magnolia en Spirited Away, hebben een mooie soundtrack. |
Het nr. She van Elvis Costello uit Notting Hill, vind ik echt helemaal geweldig :) Maar komt ook wel een beetje omdat ik met mn inmiddels ex-vriendje die film echt te vaak opzette, en 'm dan nooit af zag..hehe..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:54. |