![]() |
[foto]
|
hehe superman :cool:
|
gruwelijk onderbelicht
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tis trouwens wel zwart-wit dus dat zou het zwarte verklaren... maar ik vond zo juist het contrast wel erg leuk, omdat je de jongen zo in de lucht ziet zweven. Die lucht is dan licht maar hij en de bomen zijn donker. Geeft een soort van... spanning? :confused: Nou ja, ik vind zelf dat het al wat beter gaat met mijn fotograferen :) dus misschien komt er binnenkort nog een betere foto... Wat is dan mooi om een foto van te maken? En hoe kan ik de onderbelichting / het zwarte verbeteren? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dit noem je gewoon geen contrast meer je ziet eerder een donkere vlek dan een persoon onderbelichting is 9 van de 10 keer lelijk ipv functioneel. hoe je dat oplost? leren hoe je moet belichten. edit: als je zelf niet kunt bedenken wat mooi is om een foto van te maken (stickertje op je voorhoofd voor je grammatica trouwens) en dit moet vragen aan een stelletje pubers op een geel forum, dan vraag ik me af waarom je uberhaupt aan fotografie begint. |
ik vind er niks aan
het enige boeiende is dat er een man door de lucht vliegt |
Citaat:
Het idee is leuk. Maar verder. :confused: |
Citaat:
|
@krummeltje: als jij het zelf mooi vindt, dan is het mooi.. je eigen mening telt net zo waar als die van iemand anders..
vind het jammer dat het zwart-grijs ipv zwart-wit (lang leve het bewerken) is.. en jammer dat je vliegende figuur zo dicht bij de bomen "hangt".. in het midden van het grijze vlak zou al stuk mooier (vind ik dan) zijn.. |
hehe...
idd nogal onderbelicht. |
Citaat:
wat ben jij emo |
Jammer dat ik het plaatje van Botulism niet kan zien, het was vast erg gevat.
|
hehe ja, vet plaatje, hehe
eh botulisms plaatje, niet de foto van de ts |
Eerlijk gezegd vind ik het een lamme foto, maar als jij hem leuk vindt en er tevreden mee bent ben ik blij voor je :) . Je moet je vooral niks aantrekken van de "artistiek begaafde mensen" die hier vooral rond lijken te hangen om beginners af te kraken, gewoon blijven oefenen (hoewel je niet te snel tevreden moet zijn).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
moet je der es onder komen en dan een foto maken..
|
Het is wel een leuk idee alleen jammer van de belichting. Misschien de volgende keer wat eerder foto's maken als het nog licht is en veel oefenen hoe je iets het beste kunt belichten.
Als je fotografie echt leuk vind kun je naar de bieb gaan om te kijken naar boeken over fotografie. Daar staan ook allemaal tips in om allemaal blunders te voorkomen en hoe je een mooi plaatje krijgt. Natuurlijk ook veel oefenen. |
Citaat:
helemaal stuk schuddebuiken dijekletser |
Citaat:
|
inderdaad jammer van het licht, maar verder is het een mooie foto
|
Citaat:
wat een mokkel (L) |
Citaat:
|
Jou.
|