![]() |
Foptelefoontjes: I want revenge
Ja, ik krijg dus regelmatig anonieme telefoontjes op mijn GSM. Op zich vind ik dit niet erg, maar ik wil gewoon de beller eens terug kunnen bellen om hem een minder aangename tijd te bezorgen. Maar, zoals ik zei: het gaat om een anoniem telefoontje. Hoe kan ik zijn nummer te weten komen zodat ik hem kan terugbellen? :D
|
niet.
anders is het niet anoniem, duh. |
Mijn geheime satelliet gebruiken. Die kan de GSM dat tracken. Ook kan het een allesverslindende laserbeam gebruiken. Alijtd handig.
|
gewoon opnemen en je telefoon ergens neerleggen, de kosten zijn toch niet voor jou.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom vraag je niet gewoon aan degene die belt wie hij/zij is?
|
Sarah heeft wel een punt. :o
|
Citaat:
mischien wil hij/zij/(het) (degene die belt) dat wel niet kwijt |
Citaat:
|
een stalker die vrijwillig vertelt wie hij / zij is? een inbreker gaat toch ook niet van te voren bij de politie opgeven waar ie in gaat breken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben zelf wel een tijdje steeds 's avonds gebeld door een enge man trouwens, die dan bijvoorbeeld vroeg of ik over een lekker kutje beschikte. Maar hij belde wel anoniem maar niet helemaal ofzo; ik zag zijn nummer niet op het schermpje, maar kon het wel opslaan in mijn telefoon :confused: dus toen deed ik dat en de volgende keer dat hij belde stond er 'engerd' en toen heeft mijn vader opgenomen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ach ja iemand wil gewoon aandacht ;) gewoon niet op ingaan hoe irritant het ook kan zijn soms.
|
Niet opnemen, gewoon niets doen, dan houdt het vanzelf wel op. Ik heb eens een vent gehad die mijn naam kende, hij zei telkens;'Hallo Andrea, ben je alleen? Dan ga ik je vieze dingen vertellen.' Altijd begon hij zo :D In het begin reageerde ik nog, ik begon te lachen of werd boos. Maar dat helpt echt niets, dat vindt hij juist leuk. Toen ik niet meer opnam, heeft hij nooit meer gebeld na een weekje of twee.
|
Mja, ik vind het niet echt storend. Soms zelfs ergens wel leuk. Maar ik wil gewoon terug kunnen bellen :evil:
Vandaag ben ik weer opgebeld. Heb op tijd kunnen opnemen, maar pas na 5 seconden hallo gezegd. Meisjesstem zei ook hallo, en toen legde ze af :confused: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:11. |