![]() |
Langendam stapt op
Na de verkiezingen, net op teletekst gezien.
Mijn mening over (de puinhopen van) de LPF: :rolleyes: |
Ja, nu stapt Langendam op, straks stapt er nog iemand van LPF op, daarna nog iemand... die lijst valt helemaal uit elkaar, dit is nog maar 't begin!
|
Zou 'ie bedreigt zijn?
|
Citaat:
|
tekenend voor zo'n partij :rolleyes:
|
Yes, yes, yes, dat die hersenloze kliek maar snel uit elkaar mag vallen, zodat de onderklasse in kan zien wat voor fout ze maken door morgen op die apen te stemmen.
|
en wij zijn allemaal getuige van de puinhopen van een maar maanden LPF :D
dat ze maar flink op hun bek gaan daar met zn allen! |
Citaat:
Democratie betekent vrijheid van meningsuiting voor iedereen, voor elke laag van de bevolking. Wat heeft een onderklasse daarmee te maken? PS. Alsof het alleen maar mensen uit de 'onderklasse' zijn die op de LPF stemmen :rolleyes: :rolleyes: |
go basje, verbindt nooit het niveau van EEN GROEP aan hun politieke voorkeur da's wel een grote generalisatie (zacht gezegd)
en ik bespeur ook wel een vleugje elitarisme in de uitlatingen van nare man. :D |
Citaat:
|
"Dat is 1". Het is nog niet bekend wie hem gaat opvolgen. Eerst van dit soort uitspraken doen, dan aftreden en dan in een andere vleugel van de partij weer werkzaam raken. Lijkt op een soort van opoffering. Maar goed hij heeft z'n debiele uitspraken wel teruggenomen.
|
Tering zeg wat doet iedereen hier allemaal negatief en kinderachtig over de LPF :rolleyes:
|
Citaat:
(sorry voor de generalisaties!) REIE |
Ach het is wel een goed gebaar dat ie opstapt, na zijn kogels van links idee. maja, er moet toch tenminste een lijsttrekker worden benoemd lijkt me.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De Puinhopen van een halfjaar Fortuyn ;)
|
Citaat:
|
die partij valt nog wel uit mekaar. Ze hebben toch niet meer zo iemand als Pim en die zullen ze ook nooit weer krijgen. En zonder hem is die partij maar nix. strax stappen d'r nog wel meer op.
|
d8 dat ik vanavond ( verkiezingavond/nacht) hoorde dat langendam zelfs maybe terug komt :confused:
|
Citaat:
De Puinhopen van 1 week LPF zónder Fortuyn :D |
Citaat:
|
hij moet het natuurlij kzelf weten. balkenende heeft toch duide;lijk gezegd dat uitspraken als kogel van links totaal niet door de beugel; kunnen en dat hij een regering wil hebben die wederzijds respect wil hebben. hij vond ook dat de uitspreaken totaal moesten worden teruggenomen. langendam verminderd wel zo de kans dat zijn partij deelneemt in een coalitie.waar ikk niet echt van baal ofzo :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
( :) ) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:32. |