![]() |
Antimuggen tips
voor de gene die steeds last schijnt te hebben van Muggen (zoals mijn moeder) heb ik een paar hele goede tips! ben je benieuwd kijk Hier
|
ff checken :D
|
Citaat:
|
Citaat:
ze mogen me wel prikken.. maar ik wil geen bulten en geen gezoem om me kop :nono: :nono: Ik heb weer 3 nieuwe littekentjes op me arm en been, omdat ik er niet vanaf kan blijven en ze open krab :$ |
Van mij blijven ze redelijk af. van die kleine rode stipjes op mijn lijf ga ik niet op mijn kop staan, maar owee als ze me uit mijn slaap gaan houden, dan zijn ze de lul!:D
|
Echt achterlijke tips soms...ook die anti-muggen sprayshit...
Die sitnken naar citroen, in de beschrijving staat "verjaagd muggen", maar dat mogen ze best veranderen in "verjaagd elk levend wezen dat kan ruiken" jakkes |
Of je koopt natuurlijk gewoon een hor die je voor het raam en een eventuele deur-naar-de-tuin zet.
|
Ik heb een neonkleurig uithang bord voor muggen hangen met "kom hier, lekker bloed!" dus ik wordt toch wel gestoken.
|
die citronella is wel handig en t ruikt nog best lekker...
|
Als een mug eenmaal in mijn kamer is en ik weet het, dan laat ik me een paar keer prikken op mijn lichaam. Zolang het mijn gezicht met rust laat. Doordat het al bloed heeft gedronken is hij duidelijker te zien en vliegt minder. Door hierna een muggenjacht te openen kan je hem daarna makkelijk zien en elimineren :cool:
|
Ha.. nog geen muggenbeet gehad dit jaar:)
|
Ik word zo vaak gestoken en er zit al dagen een mug mij te steken.
Ik sla muggen niet dood. Ik zet ze wel buiten. De muggenbulten jeuken niet meer. Dat is toch vaak grotendeels verbeelding. En nu heb ik gewoon geen last iig. En van het gezoem? Nee ik heb er geen last van. Gewoon deken over me heen ofzo... en niet concentreren op dat geluid. |
Een goeie tip is om bij mij in de buurt te zijn, dan wordt jij iig niet gestoken.
Laatst met een groep (zo'n 20 mensen) een lang weekend weg geweest. Ik had zo'n 40 steken, een andere gast 30, maar de rest had er maar een handvol ofzo. Over een weekje ga ik naar Zweden en ik ben heel erg bang dat ik opgezwollen (van de beten) terug kom. |
Zo'n elektrisch tennisracketje kopen :evil: :D
Is nog leuk ook :evil: |
*wordt ook vaak gestoken :(*
Ik vind trouwes dat sommige van die anti-muggen citronella dingen echt lekker ruiken :) |
Citaat:
|
ik ben nog niet gestoken dit jaar, afkloppen :P
maar een klamboe vind ik het beste werken, ze blijven er onderuit en je wordt niet geprikt. |
Ik heb een klamboe, anti-muggen wierrook vlakbij mn raam en bij mn bed aan in de avond, ik heb een schaaltje met citroenschillen naast mn bed en bij mn raam liggen, maar alsnog zit ik altijd helemaal onder de muggenbulten :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
en als ze je gestoken hebben kan je er tijgerbalsem opsmeren, dat werkt echt super (Y):)
|
iemand trouwens nog tips voor als je op je oog gestoken word? (ooglid dan..) ik loop straks waarschijnlijk met een dik linkeroog rond en dat is niet alleen vervelend om te voelen maar ook om naar te kijken :( :(
die tijgerbalsem ga ik zo wel efe proberen als ik 'm kan vinden, lijkt me alleen lastig voor zo bij je oog... :o bah. ik heb echt een stronthekel aan die kutbeesten, volgens mij ben ik nog nooit een middel tegengekomen dat echt goed werkt. :( |
Ik vind die bulten niet eens zo heel erg. Maar ze houden me uit mijn slaap, met hun gezoem. :( (n)
|
Wierook doe ik al jaaaaaaren.
Nooit last van muggen. Kan gewoon met het raam open en een stel stokkies slapen zonder opgevreten te worden :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben dit jaar nog niet gestoken. Misschien dat mijn klamboe en het anti-muggenspul dan toch werkt.
|
hmm daar had ik ook ervaring mee
het schijnt dat je moet kijken naar een stof waar DEET inzit |
Citaat:
|
Ik gebruik gewoon een muggenapparaat van Vapona en dat helpt heel goed. Na een half uurtje hoor ik de muggen zo vallen op mijn tapiflex en als ik 's nachts wakker word trek ik het apparaatje eruit zodat ik niet teveel "schadelijke stoffen" binnenkrijg.
|
Ik kijk zeker ff want het is zo vervelend als de hele tijd een mug om je kop blijft zoemen als je wil slapen :mad:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:09. |