![]() |
heeft hier iemand ervaring met pep snuiven?
:confused:
edit: zou je je ervaringen wille vertellen. |
juh
|
Goh, wat een snelle verandering. Had em net dicht gegooid. Vrij logisch dat hier iemand ervaring zal hebben.
Wat wil je met die ervaringen, ben je van plan het zelf te gaan gebruiken, vanwaar je nieuwsgierigheid, vertel eens iets. |
Ik word erg vrolijk van pep (soms wel eens de gelukkigste persoon op aarde denk ik dan :D ), helder, alert, veel lullen, ook wel energie, maar niet in de zin van dat ik zin heb om te gaan bewegen.
Uitwerking vind ik vrij kut, snel geïrriteert, niet willen praten enzo en moeite moeten doen om me relaxed te houden, maar gelukkig heb ik daar niet zo vaak last van. Ook ben ik er wel eens 'gek' van geworden, dat je niet weet waar je het zoeken moet en dat heb ik alleen als ik dus iets te hard ga. Oja en ik ben bijna altijd dronken als ik pep neem, dan ben je gelijk weer nuchter voor je gevoel. Je voelt de drank dan niet meer...maar in feite ben je nog wel lam natuurlijk. |
nee, nooit gedaan
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jawel, ik heb ervaring
je gaat veel praten, bent opener en drukker. Zorg dat je iets blijft doen want als je iets kuts meemaakt dan voel je je ook gelijk kut. Uitwerking is ook niet fijn. Je wordt lam, maar je kan niet slapen. Je hebt nergens zin meer in en honger heb je al helemaal niet. De laatste tijd krijg ik er alleen nog maar buikpijn van, naast de gewone uitwerking die het heeft. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jewel
|
oh... ok... dan wel he :eek:
|
je wordt een stuk energieker en je kunt blijven zuipen (y)
|
pep is dikke bende.
moet je eens even goed bedenken waar als die extra energie vandaan komt, juist ja, dat zijn de reserves van je eigen lichaam. je bent dus al je pep gesnoven hebt, bezig met de reserves uit je eigen lichaam op te maken. daarom voel je je na ''t gebruik van pep zo naar de klote; je hebt zeg maar alle energie uit je lichaam opgemaakt en daarom voel je je ook zo leeg. ik heb 't toen een keer gedaan, maar daarna nooit meer. ik vind d'r geen donder aan, je kunt beter een keer mooi trippen ofzo, da's sowieso veel als pep (y) maargoed, ieder zijn/ haar ding. pep is wel vrij verslavend dat je daar even rekening mee houdt. |
Citaat:
Daarbij kun je de lichamelijke gevaren vrij simpel ondervangen met voeding en supplementen e.d. Het werkelijke gevaar van speed is psychologisch. Aangezien speed verschrikkelijk lang werkt en het vrijwel onmogelijk is om zonder downers in slaap te komen onder invloed van speed ben je vaak nachten lang wakker als je een speed-sessie houdt. Het enorme slaaptekort in combinatie met de werking van speed kan je heel makkelijk richting een psychose duwen. Ik ben er zelf al heel dichtbij geweest, een vriend van me is zelfs helemaal in een psychose geschoten (en er gelukkig weer uitgekomen). Met name na de tweede nacht zonder slapen moet je oppassen. Dat is (voor mij iig) ook ongeveer het punt waarop ik van slaaptekort heel erg heftig begin te hallucineren, zowel visueel als auditief. |
Citaat:
|
humm, wonderbaarlijk, als ik pep op heb kan ik wel slapen (en nee, ik neem niet maar anderhalve korrel). tuurlijk slaap ik wel minder diep, maar alsnog best fijn eigenlijk.
mijn voornaamste ervaring; praatziek, eerlijk, open, vrijer een beetje alsof er minder druk op me ligt, de druk van dingen moeten (van mezelf, een ander) |
Citaat:
en dat is het punt waarop wel degelijk een lichamelijke verslaving ontstaat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
neen
wel Pep-si hahaha |
:rolleyes:
|
hoelang werkt 't eigenlijk?
hmm, maar als je reserves van je lichaam gebruikt hebt neem ik aan dat je je daarna nog een hele tijd ontzettend moe voelt, of zie ik dat verkeerd :o |
ik heb ff wat voor je gezocht ter informatie
Wat doet het met je? Werking De effecten van amfetamine en methylamfetamine zijn hetzelfde. Methylamfetamine is echter 1,5 à 2 maal zo sterk. Lichamelijk: Stimulerend, je gaat sneller praten, bent drukker en je hebt meer energie Motorische onrust (o.a. kaakbeweging) Verwijde pupillen Verhoogde bloeddruk Verhoogde hartslag Uitzetten van de bronchiën (longblaasjes) Tandenknarsen en kaakklem Psychisch: Onderdrukking van je hongergevoel Onderdrukking van je slaap en vermoeidheid Geeft een verhoogd zelfvertrouwen wat resulteert in overmoed Euforie (het gevoel de wereld aan te kunnen) zowel geestelijk als lichamelijk Verhoogde alertheid Na afloop heb je een katerig gevoel en slaat een grote vermoeidheid toe. De dosering (en dus de werking) is afhankelijk van het doel van de gebruiker. Wil je een nacht lang doorgaan dan is dat anders dan wanneer je bij het uitgaan een licht ‘oppeppertje’ wilt gebruiken. Amfetamine met andere drugs Amfetamine gaat de verdovende werking van alcohol tegen. Dronkenschap wordt niet gevoeld maar is wel aanwezig. Door deze combinatie komt de kater de volgende ochtend een stuk harder aan. Niet gebruiken in combinatie met antidepressiva en anti-psychotica. Werkingsduur Amfetamine werkt 5 tot 8 uur, maar kan veel langer aanhouden. Methylamfetamine werkt 6 tot 12 uur, maar kan veel langer aanhouden. Ice (de rookbare vorm) werkt 24 uur. Bij het spuiten van amfetamine treedt de werking het snelst op, maar duurt het ook het minst lang. Als amfetamine wordt gesnoven treedt het effect op na 5-10 minuten. Wanneer je amfetamine slikt, begint de werking na 20-30 minuten en is een hogere dosering nodig dan bij snuiven. Dit komt door een gedeeltelijke opname in het bloed en vroegtijdige afbraak. Amfetamine wordt in erg verschillende concentraties verkocht en is dan ook moeilijk te doseren, maar een gebruikelijke dosis is 5-40 milligram. Een gebruikelijke dosis voor methylamfetamine is 5-10 milligram. Aantoonbaarheid Amfetamine is in je urine 2 – 4 dagen aantoonbaar. Amfetamine is in je bloed tot maximaal 72 uur aantoonbaar |
en ja je voelt je klote daarna!!!
en goed ook, is wel wat erger als het brak zijn na een avondje zuipen ofzo! |
Citaat:
Dus in die zin is t echt wel lichamelijk verslavend. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
daarentegen als je de hele avond stevig doorzuipt reken maar dat je je brakker voelt als dan dat je pep loopt te snuiven. |
Citaat:
|
Citaat:
|
btw ga me niet vertellen hoe ik me voel, dat weet ik beter dan jij, lulhannes
|
Citaat:
|
dat is ieder voor zich denk ik dan.
Als je gewoon op tijd gaat slapen, dan is er niks aan de hand. Maar blijf je gewoon wakker en dat kan makkelijk nog 24 uur door zonder te gebruiken, dan voel je je denk ik wel brak. Ten minste ik. |
Citaat:
|
pep is slecht voor je
|
Citaat:
|
Citaat:
ervaring leert he :) |
Citaat:
|
nee, ik ken tonnen dingen waar je niet dood aan gaat, gok ik
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nee dat is van de uitwerking die het geeft.
|
pep.....
soms is pep wel eens handig ofzo, maar t is niet mn favoriet. ik word er misselijk van en hoor de hele tijd dingen die er niet zijn enzo....daar word je echt wel gestoord van... een keertje een beetje pep is leuk... maar veel, raad ik je niet aan. heb een keer met 4 man 3,5 gram in 1 nacht opgesnoven..... de dag daarna was ik echt niks meer waard, ik wou slapen maar kon niet slapen ik wou lopen, maar kon niet meer lopen.... nee kheb toch liever een pilletje en ik was zo para als t maar kon (gelukkig maar tijdelijk) |
3.5/4 is 0,875 gram
pp valt mee toch? :bloos: |
als dat de 2e keer is dat je snuift......
in die nacht zelf had ik er allemaal wel lol mee, was nog allemaal naar een spinnetje aan hedt zwaaien op de muur, die er niet was :P maarja de day after is voor mij gewoon echt erg. zeker omdat ik dan pas merk dat ik me hele bek kapot gebeten heb. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:19. |