![]() |
Weersvoorspellingen > telefoonnummers?
Welk nummer bellen jullie (in Nederland) als jullie de weersverwachting willen horen?
Welke is/zijn het goedkoopst? |
ik bel nooit maar kijk altijd op internet of op teletekst:
voor nederland: 703 en 704 van ned. 1,2,3 en 193 en 195 van rtl4,.5 en yorin. vakantie bestemmingen in europa: 311 van belgie 1,2 op internet: www.weeronline.nl www.weer.nl |
Ja, teletekst weet ik, maar ik bedoel als je op vakantie bent. Zonder tv en computer.
|
Citaat:
|
Ik kan me het wel voorstellen dat je wilt weten of het gaat stormen ofzo... Ik denk dat het uitmaakt naar welk land je gaat.
Je kunt ook naar de wereldomroep luisteren. |
Wij gaan vrij vaak op vakantie in een hotel waar meestal (behalve in Tsjechië) wel televisie/radio aanwezig is. Anders kopen we een krant o.i.d.
Als je echt het weer wilt weten, kan je toch ook naar een internetcafé gaan? |
Het komt zelden voor dat ik ergens ben waar geen tv is (altijd hotelkamer/appartement oid). Maar áls die er niet is ga ik naar een internetcafé of koop/leen ik een krant.
|
Toen ik altijd met mijn ouders op vakantie ging, luisterden we altijd naar de wereldomroep op de radio. Was altijd een uitgebreid weerbericht :)(y) en daarna kwam altijd het sportjournaal. :cool:
Dit jaar zat ik met vrienden in een huisje, we hadden TV dus keken we daar naar voor het weer. Met andere woorden: ik bel nooit voor weersvoorspellingen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:56. |