![]() |
[GEZ] Woonruimte in Venlo of Helmond
Het loopt thuis de laatste tijd de spuigaten uit tussen mijn vader, mijn inmiddels stiefmoeder en mijn biologische moeder. Ik zit er midden in en daarom wil ik hier graag weg omdat ik er infeite niks mee te maken heb mara er wel in betrokken wordt.
Ken jij iemand die toevallig wat ruimte vrij heeft in Helmond of Venlo, eventueel in Deurne? Het zijn niet echt bepaald studentensteden dus het is nogal moeilijk om wta te vinden, daarom probeer ik het ook via deze weg. Als je wat hebt, laat het me dan weten. Ik kan maximaal tot 400 euro gaan dus ik hoop wat te vinden. Alvast bedankt :) |
Je inschrijven bij de woningbouwvereniging (oid) zou ik iig doen en eventuel ook bij particuliere verhuurbedrijven, die zitten er vast wel.
|
http://www.kamernet.nl/dsp_searchRes...Submit2=Zoeken
Bij kamernet.nl kun je gewoon zoeken op Venlo en Helmond. In Helmond is niks, maar in Venlo wél. Je moet alleen wel ff lid worden. Succes ermee! |
Jah daar ben ik al lid van en ik heb er ook al op gereageerd maar tot op heden nog geen succes :) :(
|
Ook lid van de woningbouwvereniging en particuliere verhuurbureaus?
|
|
Een vriend van me heeft ook een tijdje op kamers gezeten in Venlo, 5 minuten van het Station. Het is een antikraakpand, maar ziet er verder prima uit enz. Hij betaalde 150 euro per maand dacht ik. Ik zal het hem eens vragen als je interesse hebt.
|
Jah dat klinkt wel goed!
Op dit moment is alles beter dan hier :s |
vond ik op marktplaats:
Aangeboden: Woonruimte Venlo Prijs: 150,- Beschrijving: Aangeboden: woonruimte te Venlo. Kosten slechts 150 euro per maand incl. GWL. Geen kinderen en/of huisdieren. Voor meer info graag bellen: 026-3639305. Foto: Geen foto beschikbaar Datum: 28-07-2004, 13:38 Gezien: 87 keer bekeken. Adverteerder Naam: Bouwe (E-mail de adverteerder) (Alle advertenties) Telefoonnummer: 026-3639305 Woonplaats: Arnhem Regio: Limburg en Aangeboden: Kamers te huur aangeboden Prijs: € 250,00 Beschrijving: Diverse kamers in Centrum Helmond te huur aangeboden.Prijzen vanaf € 200,00 incl gas water en Elektra. Foto: Geen foto beschikbaar Datum: 30-07-2004, 12:29 Gezien: 61 keer bekeken. Adverteerder Naam: van den Bogaard (E-mail de adverteerder) (Alle advertenties) Telefoonnummer: 06-28426416 Woonplaats: Helmond Regio: Noord-Brabant |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:35. |