![]() |
spelletje(LBA2) doet het niet!
Ik heb dus net een spel geinstalleerd dat windows 95 nodig heeft, de computer is in windows XP maar ik heb bij compabiliteit van het spelletje ingesteld dat hij hem start in win 95. Maar nog doet hij het niet! Als ik het icoontje aanklik lijkt het of hij het gaat doen, maar hij springt dan weer terug op het beeldscherm. Ook heb ik de kleuren al naar 265 teruggezet maar dat werkt ook niet. Wie weet waar het aan kan liggen?
|
hm heb niet het gevoel dat ik antwoord zal krijgen
|
Het is ,helaas, normaal dat je weinig oude spellen die voor windows 95 zijn gemaakt kan spelen in windows xp.
Microsoft raad dan aan om de compabiliteit-instellingen te veranderen, maar dat heeft soms geen nut. Je kan een paar dingen doen:
Citaat:
Geduld is een schone zaak! :mad: |
Citaat:
[offtopic: LBA 2 is wel koel, heb 'em zelf ook] |
thank you voor de reacties!
IDD, ik ben al heel lang fan van lba, het 1e deel kon ik nergens krijgen. In een cd zaak in frankrijk ben ik hem tegen het lijf gelopen (y) |
Citaat:
|
ja klopt, dat is het mindere gedeelte omdat je dan zo weinig kan praten enzo, maar Twinsen is zo geinig (y)
|
Citaat:
|
|
Citaat:
En reageer dan aub even op mijn eerste reactie, Endomychus |
ik heb een of andere patch geinstalled, nu doet hij het wel, alleen heel wazig. Hij stoort als een gek dus ik weet niet hoe ik dat moet verhelpen. In de readme staat dat het aan de DirectX3 kan liggen, maar dat moet in orde zijn aangezien dat wel goed zit met win.98, of xp waar ik hem in heb gestart...
|
Voetnoot: nu ik die patch heb gedownload scrollen de internetpagina's opeens weer wel goed! ( voorheen was dat als water, zo heel sloom)
|
Op de lba2.exe rechter muisknop, dan tabblad eh...com[pataibility en dan windows 98 of 95 kiezen...ik geloof dat ik um zo kon spelen...of...nee...had ergens een patch vandaan geloof ik :S ff met google zoeken
|
ja dat heb ik allemaal al geprobeer maar t werkte niet :(
|
hmm laatste keer dat ik het gespeeld had was op win2k.
|
oh dat zegt me niks
|
Windows 2000 zegt je niks?
|
windows 2000 zegt me wat, maar win2k niet
|
win = windows
2k = 2000 (k staat voor 1000) ;) Maargoed, het biedt geen oplossing verder. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:08. |