![]() |
Wel of niet?
Hej!
Ik ken een jongen van internet, en het is echt allemaal betrouwbaar en hij komt zaterdag hierheen. Alleen ik twijfel ontzettend. Ik ben 14, hij 15 en mijn moeder zegt dat ik hem maar 1 x in het jaar mag zien. Ik wee niet of ik dat wel aankan enzo. Dus ik heb geen id wat ik moet doen.. Help ajb.. :( |
waarom mag je hem van je moeder maar 1x in t jaar zien? (vage shit)
|
Uhuh.
Ze vind dat wat ik ga doen '''rare fratsen'' en daar wil ze niet aan meewerken ze beschouwt me als een naief kindje zonder hersens.. |
Ga hem nou eerst maar eens een keertje ontmoeten (wat dus gaat gebeuren) en kijk daarna verder. Ik denk niet dat je je druk moet maken over wat je moeder zegt. Ze kan daar zelf pas serieus over beslissen als ze hem zelf heeft ontmoet, lijkt me.
|
Maar als ik hem zie en ik vind hem helemaal gewelig enzo.. en ik mag hem niet zien
>> :( |
ik denk dat als je hem voorstelt aan je moeder, en zij ziet dat jij écht gek op hem bent, ze echt niet meer moeilijk doet. En mocht ze dat wel doen tjah, dan stiekem afspreken ofzo?
ik hoop in ieder geval voor je dat het niet zo ver zal komen en dat je moeder een beetje bijtrekt. succes |
Lekker Vaag :S
Vraag eens aan je moeder waarom je hem maar 1 keer per jaar mag zien. Woont ie te verweg en vind ze de reiskosten teveel? Of is ze bang dat het een enge pedo is ofzo? Nou jah, ik denk dat er bijna geen goede rede te bedenken is waarom die regel 1 keer per jaar geldt. Dus als zei zegt waarom niet is het vast wel te beargumenteren en te weerleggen. Enneh... niet meteen beginnen te schelden en te chagarijnen, daar houden ouders niet zo van. Dus gewoon lekker kalm en beheerst een keertje vragen waarom niet. En dan het argument onderuithalen en tot een compromis komen |
Hij woont 250 km hiervandaan :S
|
Hmm, das wel een beetje ver, maar ja echte liefde kent geen grenzen he :rolleyes: :p
Maar hoe lang ken je 'm nu dan? Als je afspreekt zou ik wel voorzichtig zijn hoor, je weet gewoon niet of je 'm echt wel kunt vertrouwen. Ik snap bovendien de reactie van je moeder ook wel., je bent tenslotte nog best wel een beetje jong op zich.. Nou ja succes iig! |
Citaat:
Dan kan je toch afspreken dat jij de trein zelf betaald. Of dat je bij jullie thuis afspreekt of ergens halverwege bij een dierentuin ofzo... (om maar eens een dwars straat te noemen, er zijn vast wel romantisere dingen te bedenken) |
Joh, als jullie nou een leuk weekend hebben en hij is lief en beleefd tegen je moeder (bosje bloemen mee, "bedankt voor de gastvrijheid"...) dan zal ze daarna vast wel milder zijn :)
|
misschien vind je hem wel helemaal niet leuk als je hem irl ziet.
En daarbij is de afstand wel erg groot |
Gewoon afspreken en kijken of het irl ook klikt. Misschien vindt je hem wel helemaal niets als je hem in het echt ziet. Pas als je hem gezien hebt en het klikte heb je een "probleem". Tegen die tijd moet je gewoon een keer met je moeder praten en laten zien wat je bedoelingen zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus. |
Dankjullie wel voor jullie reacties (y)
Ik heb inmiddels een oplossing gevonden.. heel erg bedankt! :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat was nu de oplossing?
Verder..stiekem dan maar? :) |
ga met een vriendin hem opzoeken dan weet je het precies en je dumpt je vriendin als hij leuk is en anders zijn jullie gezellig met z'n tweetjes
|
@Bloemenpoes: Grim?? :p
|
Citaat:
|
hmm, 1 x in het jaar zien? wat triest zeg van je ma, doe dan helemaal verbieden of wat vaker laten zien :rolleyes:
|
TssssssssssK
mijn moeder is gek. ja. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:30. |