![]() |
HEW Cyclassic Hamburg
Zondag is alweer een wereldbekerwedstrijd. Ik denk dat Boogerd en Rebelin het wel weer goed gaan doen.
http://www.hew-cyclassics.de/ |
Boogerd is nooit top in het najaar. schrijf hem dus af. zeker omdat het niet zijn parcours is. Freire zou misschien wat kunnen in de sprint, mocht dat het worden, Zabel ook, maar Rebbelin, Di Luca en dat soort mannen gaan op de wasenberg proberen een sprint te ontlopen.
|
Rebellin of gewoon ouderwets sprinten........
|
Samen met Parijs-Tours de minste / saaiste wereldbekerwedstrijd vind ik.
Mja... de starterslijst stond er nog niet op de site... in eerste instantie gok ik dan maar op Rebellin. Eventueel Klöden als die meedoet. |
Vorig jaar was dat een erg mooie wedstrijd, moet ik zeggen. Ik denk dat Bettini weer een goeie kans maakt. Maar ook Rebellin, die voor het wereldbekerklassement gaat. Hij heeft inmiddels 'geleerd' om grote wedstrijden te winnen en is nog altijd in goede doen, want hij won laatst een wedstrijd (in de Sachsen Tour dacht ik). Ook Di Luca rijdt sterk, heeft de Brixia Tour gewonnen. Boogerd is zeker wel vaak in vorm in de Augustuswedstrijden, vorig jaar reed hij bij alledrie voorin. Winnen blijft echter moeilijk. Dekker? Misschien. Als het een sprint wordt met een grote groep wint Boonen.
|
wat heeft boogerd gepresteerd vorig jaar in hamburg?
maar in april is boogerd veel beter dan in het najaar. |
Citaat:
|
Citaat:
In San Sebastian werd Boogerd 8e, op 34 seconden van de winnaar. In Zürich werd Boogerd 4e, op 11 seconden van de winnaar, tweede in de achtervolgende groep der favorieten. En als we dan nog verder in het seizoen gaan: Boogerd startte niet in het voor hem te vlakke Parijs-Tours. Hij werd 5e op het WK in Hamilton, op 6 seconden van de winnaar. Hij werd 10e in de Ronde van Lombardije, in de eerste achtervolgende groep. |
Citaat:
|
in het voorjaar werd hij constant 2de en 3de de laatste jaren, in het najaar iets minder goed.
maar boogerd is zowat overal 1 van de besten, alleen hij kan het nit afmaken. |
Citaat:
|
wk 1998 is net ietsje voor mijn tijd. sinds 2001 ben ik wielrennen intensief gaan volgen, daarvoor was het wat minder.
Camenzind rijdt nog zeker, bij Phonak. Is nog niet superoud, maar heeft zijn top gehad. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ze zijn gestart btw
en toch vind ik het raar dat boogerd niet meedoet |
Citaat:
|
O'Grady wint, voor Bettini, Asterloa, Freire en... Löwik. Goed gedaan, Gerben. Ook Dekker sprintte redelijk mee. Rebellin behoudt de leiding in het wereldkampioenschap, maar er zijn wat mensen die een beetje zijn ingelopen (Bettini, Freire etc.)
Volgende week San Sebastian (niet op zondag, maar op zaterdag voor alle duidelijkheid), 3 keer de Jaizkabel op. Veel leukere wedstrijd dan Hamburg. (y) |
jeee, freire 4de.. dat stuk onbenul noemt zich een goede sprinter.. :o
|
Freire deed het prima, zat nog even mee met een ontsnapping zelfs. Vond hem een prima indruk maken.
Echt jammer dat O'Grady 'm won, iedereen liever dan hij, maargoed da's persoonlijk. |
Freire had zo'n sprint natuurlijk moeten winnen, eigenlijk had Dekker zich moeten opofferen en de sprint aantrekken, maar hij wilde zelf zoveel mogelijk punten pakken.
|
Ik las net in de krant hier dat Freire gezegd heeft tegen Dekker dat die zelf mocht sprinten omdat die zelf nog steeds een beetje last had van zn blessure ;) een freire in topvorm had hier moeten winnen ja
|
Ok. :) Dan is het goed.;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja ok zit wat in, maar Bettini is wel een heel wat betere wielrenner opzich :p
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:25. |