![]() |
Cheat invoeren snap er niks van
Oke ik ben dus weer begonnen met spelen van Metal Gear Solid op de PC. Nu wil ik valspelen en ging ik zoeken naar code's, ik vond dit alleen ik kan er geen wijs uit halen:
"Edit the properties of the Metal Gear Solid File to start with - cheatenable. Example, make a desktop shortcut, edit the properties to look like MGSI.exe -cheatenable Now press one of the following keys during play to cheat" F2-God mode F3-Infinite ammo enz... En ga zo maar door. Mijn engels is namelijk heel slecht, en van computertaal weet ik al helemaal niks. Is iemand hier die me kan vertellen (nederlands) hoe ik dit moet uitvoeren, en kan diegene dat ook uitleggen zonder al die moeilijke computertermen, want dat vind ik nog moeilijker dan engels zelf. Dank u wel. |
Engelse elfjes?
|
maak een shortcut naar de executable, en ga naar de eigenschappen daarvan (rechts klik - eigenschappen - voila).
Dan zie je meteen een zogenaamde command line staan. "c:\blabla\blabla\MGSI.exe" maak daarvan "c:\blabla\blabla\MGSI.exe -cheatenable" en klaar is kaas. |
Citaat:
|
Je hebt een spel, in de map van dat spel zit een bestandje wat er voor zorgt dat het spel start als je er op dubbelklikt, dat is de executable.
Om een shortcut te maken doe je dit: -Ga naar de map van het spel -Klik met de rechtermuis knop de executable aan -Klik in het menu dat je dan krijg op 'create shortcut' Wanneer je dat gedaan hebt komt er een 2e bestand met de naam 'shortcut to (en hier komt dan het bestand te staan waar je de schortcut van gemaakt hebt) Dan heb je 2 keuzes, je kan het in de map van het spel laten staan of je sleept het naar je desktop (je achtergrond) Nu de cheat -Klik met de rechtermuisknop op de shortcut -Klik op 'properties' of 'eigenschappen' in het menu (onderaan) Dan staat er bovenin het schermpje de path van het bestand (dat geeft aan waar het staat, bijvoorbeeld als je MGS.exe in je Program Files hebt staan van je C schijf onder Metal Gear Solid dan krijg je te zien C:\Program Files\Metal Gear Solid\MGS.exe Daarachter voer je dan in: -cheatenable Dan komt het er zo uit te zien: C:\Program Files\Metal Gear Solid\MGS.exe -cheatenable Als je dat gedaan hebt klik je op OK en dan zou hij het moeten doen :) |
Citaat:
. . . . :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kunnen de 2 die voor mij posste zichzelf iets verschrikkelijks aandoen, graag?
|
Citaat:
oja, heb jij die tekening gemaakt (je avatar) m'n broer (geritoDM) liet die aan mij zien aan hij is echt super-coo-gaaf-wreed-tof-uber-mooi (Y) |
uiteraard heb ik die tekening niet gemaakt.
ik doelde op blabla 666 en kleine konijntje |
Citaat:
|
Citaat:
"C:\Program Files\Metal Gear Solid\MGS.exe -cheatenable" Maak hiervan "C:\Program Files\Metal Gear Solid\MGS.exe" -cheatenable en het zou moeten werken. |
jezus is het echt zo moeilijk <_<
krijg de indruk dat je niets durft te proberen... |
Citaat:
EEN MIRACEL :eek: :eek: |
Citaat:
You go, girl! (y) |
Citaat:
|
Citaat:
PS Zal zelf alvast de censuur toepassen. |
Hou het ff ontopic ofzo
|