![]() |
verrassing voor beste vriend --> suggesties?
hai,
Ik ga binnenkort 3 weken op vakantie en mijn beste vriend zit dan thuis. Ik wilde een kleine verrassing voor hem organiseren, geen hele feesten die voor hem worden gegeven, maar gewoon iets kleins en leuks, kan ook een cadeautje zijn. Gewoon dat ik hem niet vergeten ben ookal zit ik in Spanje feest te vieren terwijl hij thuis aan het bankhangen is. Dus heeft iemand een idee??? Iets van een klein dingetje om op te sturen misschien ? (laat ik dan door een thuisblijvende vriendin doen) thanks!! |
een DVD'tje om het bankhangen aangenamer te maken (kunnen ook goedkoop zijn, voor het geval dat nodig mocht zijn)
tsja, ik denk toch vooral aan een cadeautje waar mee hij de 'tijd door kan komen' zeg maar. |
Hmm maak een zo-overleef-je-elke-dag-dat-ik-in-spanje-zit-pakket. Het klinkt een beetje wazig misschien, maar neem een doos, mand..whatever en doe daar voor elke dag dat je dus weg bent iets in..een cadeautje, een briefje, een foto, iets wat hem aan jullie vriendschap herinnert, zo komt die dag niet echt door, maar hij weet toch dat je aan hem denkt en hij zal dus zo ook iedere dag aan jou denken :p
Nou ja, weet niet of je het iets vindt hoor, maar mn zusje had dat gedaan toen dr vriendje 9 maanden (ja voor elke dag iets!! :eek:) in het buitenland zat. |
dat overlevingspakket is een heel leuk idee
dat kan je uitbreiden door verschillende kleine dingetjes te maken en dan op elk ding een datum zetten waarom hij dat mag lezen of openmaken. Om de twee of drie dagen misschien iets kleins. een stukje zelf geschreven tekst, een kleinigheidje waardoor hij aan je denkt ofzoiets. Ook leuk, als hij regelmatig computert, is een e-card die je op een bepaalde datum aan laat komen als jij al weg bent. Dat heeft mijn vriendin gedaan nu ze op vakantie is. Ik heb de afgelopen week al twee kaartjes gehad en ik verzeker je dat dat je echt een heel gaaf gevoel geeft als 'thuisblijver' |
Een six-pack Leffe valt ongetwijfeld in de smaak. (y)
|
misschien dat je ook overal in zijn kamer leuke briefjes met leuke dingen neer kan leggen. onder zijn kussen, kast, bureau la....
|
Wil je dat voor of na je vakantie geven?
Indien daarna, neem gewoon een leuke souvenir mee. :) |
Strip-tease (y)
Of anders zoiets als wat Nannel noemde... iets persoonlijks ofzo... Als hij daar tenminste het type voor is. Ik ben echt een softie als het daarop aankomt... ;) |
een levensgrote poster van jezelf voor aan zijn muur :p of een wassenbeeld
|
Citaat:
Dan vind ik dit beetje vergaan , of niet?? |
Als ik jou was zou ik hem gewoon een herinnering geven .. van iets wat jullie samen hebben gedaan ofzo. (foto van jullie in een pretpark, en dat samen met een brief?) Of ehm.. geef hem een schriftje, schrijf/kriebel/beplak de eerste pagina's, en hij mag de rest vullen terwijl jij op verlof bent?
Daarna kunnen jullie de schrift nog uitlenen aan elkaar enzo.. nuja, zoiets is in elk geval wel leuk :). |
3 woorden.....krat........heineken.........post ( maakt niet uit in welke volgorde) hehe
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maareh...tjoah...een kussen erbij doen, zodat hij niet zo'n pijn aan zijn reet krijgt van al het lui op de bank zitten :p |
Citaat:
|
Sjonge jonge. Ik moet jullie echt ff uitleggen dat Heiniken en Bavaria alleen gedronken mag worden als er geen bier is. :o :p
Hertog Jan mensen, of dat six-pack Leffe, maar das zo duur:D |
Citaat:
|
Deze topic wint toch echt de prijs "hoe verkanker je een topic"
|
Citaat:
|
Goed, en nu weer ontopic.
|
Citaat:
Citaat:
|
Dit gaat niet echt meer een goede kant op, dus een slotje. Je kunt ook ideeen opdoen in het grote cadeautopic bovenaan de pagina van Liefde en Relatie.
Succes! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:50. |