![]() |
Vraagke
heb voor kerstmis een hele leuke lieve geweldige meid leren kennen, we zitten bij elkaar in de klas. Het is nu zomervakantie..
Werd verliefd enzo, je weet wel. (oogcontact, roepen) Weten beide het datk op haar was.. Ze heeft al eens het contact verbroken met me (vage reden), maar na een paar maandjes, kwam er plotseling weer contact, na een teken van leven.. Ze laat de laatste tijd helemaal niks meer van 'r horen... Maar het rare is; als ze met me het contact verbreekt, of niks meer van zich laat horen, gaat ze met iemand. verklaar me een ding: waarom verbreekt ze alleen met mij < als persoon contact, en niet met de rest van 'r (mannelijke) vrienden, als ze een vriend heeft.. waarom wordt ik dan opeens negeert? Tommy. |
misschien is ze bang dat ze je kwetst
het beste kan je het haar vragen want ik denk dat wij niet in staat zijn om in haar hoofd te kijken wat er precies speelt |
Omdat ze weet dat jij haar leuk vindt.
|
Citaat:
Een tip :vergeet die meid! |
Citaat:
|
omdat ze dan geen tijd meer heeft...
|
Waarschijnlijk weet ze indd. dat jij haar leuk vindt en wil ze je niet kwetsen..ja wij meiden zijn soms best tactisch hoor :cool:
Maar het kan natuurlijk ook zijn dat ze niet meer met jou wil omgaan dan, omdat ze dat als bedreiging ziet voor de vriend..dus dat ze jou toch een beetje leuk vindt, of die vriend dat denkt ofzo..beetje raar vind ik het hoor..vraag het gewoon, als je durft! |
Omdat jij haar leuk vindt, en om jou te 'sparen' denk ik..
|
of je wordt gewoon gezien als ordinaire vervanging wanneer ze niks beters te doen heeft, gewoon omdat ze weet dat jij der toch wel leuk vind.
|
Omdat ze gewoon de aandacht leukvind, en als ze het van iemand anders krijgt jou even niet meer nodig heeft?
|
Citaat:
|
omdat ze je leuk vind, maar jij de hints nooit snapt.
en als ze dan niets van zich laat horen en geen contact met je heeft vergeet ze dat gevoel ben je nou echt zo dom ze vind je gewoon leuk maar wil gewoon niet op je wachten. |
Je bent gewoon tweede keus. Als ze met iemand heeft heeft ze je niet nodig maar als 't dan uit is dan vindt ze het toch weer fijn om te weten dat jij haar leuk vind (goed voor haar ego). Als ik jouw was zou ik gewoon een andere leuke griet zoeken en haar laten barsten.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:12. |