![]() |
happy single
Als ik het hier allemaal zo lees gaat het meeste allemaal over vriendjes en vriendinnetjes en over liefdes, maar wat ik me nu eigenlijk af vraag. Zijn er hier ook nog mensen happy single.
Mij bevalt het op het moment uitstekend nl. |
Tuurlijk wel :)
(ik niet, ben happy bonded :p) |
Mwa, hier wel aardig
Soms mis ik het wel maar als ik dan weer verhalen hoor van mensen MET aanhangsel, wat voor belachelijke problemen die hebben, naja, dan voel ik me wel best alleen :P. Naja, op een ding na, alleen daar heb je geen relatie voor nodig |
tot een paar weken terug was ik een blije vrijgezel
Niet echt hopeloos op zoek geweest, wel af en toe verliefd geweest, maar tevreden met wat ik (niet:confused: ) had. Gewoon genieten zonder deel uit te maken van een stelletje kan echt heel goed. Af en toe wel kleine dipjes of hoe je t wil noemen als je allemaal leuke stelletjes ziet rondhupsen, maar dat is denk ik wel normaal. Maar sinds t een paar weken terug veranderd is mis ik t ook niet echt heel erg hoor:p |
i loved to be single!!
who needs a man!! jah soms dan voor 1 nachie |
Ik heb nu toevallig een half jaar een vriendje.
Maar was daarvoor 19 jaar bijna altijd happy single. Zitten ook erg leuke kanten aan, maar ja om daar nou een relatie voor te verbreken...nee dat maar even niet. |
Ik was happy single, totdat ik een zwak kreeg voor een meisje..Dat heeft me echt weer in de verkeerde gedachtegang geduwd...! Verliefdheid..pfff
|
Yup, voorlopig geen vrouw (in relatie vorm dan) voor mij, vermaak me prima zo :)
|
Nee, ik niet.
Ben niet single, namelijk. |
Ik ben wel happy single ja!
Ben sinds een maand ofzo weer vrijgezel en het bevalt me echt prima! Heb helemaal geen behoefte aan een vriendje op dit moment. Hoewel ik natuurlijk ook wel eens van die zwakke momenten heb. Zo af en toe mis ik het wel om een vriendje te hebben, gewoon om zomaar tegen hem aan te kruipen en zo. Maar dat duurt meestal niet zo lang, zo'n moment. Het grootste gedeelte van de tijd geniet ik van het vrijgezellenleven :) |
Citaat:
|
single jah, happy ermee... hmm
|
Ik hoop eigenlijk dat er niet te veel happy singles zitten, want die zijn eng. Ik heb niets tegen tevreden vrijgezellen of gelukkige alleenstaanden, maar happy singles...?
Oh, ik ben trouwens geen vrijgezel maar mocht mijn vriend nooit geboren zijn dan was ik nu toch vast best tevreden geweest. |
Single = wel de lusten....niet de lasten :D
|
moi = happy single!
|
Citaat:
Maar ik ga niet lopen janken en zeiken de hele tijd dat ik een vriendinnetje wil Offtopic: Tenminste niet serieus, wouden jullie post gaan zoeken |
Ik bedoel niet dat ik het verkeerd vind als mensen blij zijn met het feit dat ze geen relatie hebben :) maar alleen dat ik de term Happy Single ontzettend stom vindt
|
Citaat:
|
Dat vind ik zo mogelijk nog erger. Wat is er mis met normale Nederlandse woorden?
|
Citaat:
Pffff :p |
tja, aan ieder nadeel zit een voordeel moet je maar denken
|
Citaat:
1 gelukkig, blij sin·gle (de ~ (m.), ~s) 1 cd of grammofoonplaat met maar één of enkele nummers 2 enkelspel 3 alleenstaande www.vandale.nl Jammer hè. |
Citaat:
|
naja om het happy te noemen vind ik wat ver gaan, maar ik vermaak me idd best, en komt er eens een leuk meisje mijn leven binnenhuppelen, zie ik dan wel weer wat er gebeurt
|
Vrijheid, blijheid
voorlopig wel :) |
neen
|
Absoluut, hoewel ik het met Sarah eens ben dat de term 'happy single' verschrikkelijk klinkt.
Maar goed, ik ben helemaal tevreden als vrijgezel. |
blij meestal, dus ben vrijgezel
|
zo happy ben ik nou ook weer niet :p
niet meer iig. ik ben best wel toe aan een vriendje :o |
Single zit er in vanwege muziek en Happy ook :P
Happy Hardcore :D |
aaargh die term happy single....
Dan denk ik aan mensen van 40 die altijd al alleen geweest zijn... en om dan hun leven iets mooier te maken noemen ze zichzelf happy single... echt hopeloos |
Citaat:
Maar goed. Soms is een relatie hebben ook niet alles! |
Citaat:
Door in de Van Dale te staan zijn het nog geen normale Nederlandse woorden. Het zijn nog steeds Engelse woorden die kort geleden in de Nederlandse taal zijn opgenomen en waar een uitstekend Nederlands alternatief voor bestaat. |
Citaat:
Citaat:
|
ik ben happy single :).
nog tijd zat he? ;) |
ik ben niet single en daar ben ik ook blij om :D
|
Ik ben meestal happy single, behalve de paar momenten waarop ik terugdenk aan mn ex en aan hoe mooi de liefde kan (met de nadruk op kan :p) zijn
Maar ik vind het zo wel best :) |
Citaat:
Als je alleen woorden wilt gebruiken van Nederlandse oorsprong kun je beter helemaal niks zeggen. |
ja, ben sowieso ''happy'' en wel half singe, ben zowieso gelukkig, single zijn is ook geen ramp.
|
Citaat:
|
ben nou weer ongeveer 2 maanden single en ik mis nog niks
still happy :) |
Citaat:
|
Citaat:
De opmerking bestaat uit twee delen Citaat:
Citaat:
oh, en dit is mijn laatste offtopic reactie in dit topic :P |
Ja, ik ben een happy single.
|
Citaat:
en ok als jij die zou willen gebruiken, dat betekend toch niet dat anderen niet "hapy single" mogen zeggen? |
Ik ben happy single ja, ben nog maar 16 (bijna 17;)) en ben dus nog jong. 'k Vind het prima zo.:)
|
Theoretisch ben ik single min of meer , zeker wel happy :D
|
Citaat:
|
Ik ben zeventien jaar single geweest. En ik was er altijd wel tevreden mee. Maar nu ken ik een joch :o oef... ineens lijkt het hebben van verkering wel héél aanlokkelijk
|
ben net weer 3 weken vrijgezel en echt gelukkig nee.. mis het geknuffel het savonds filmpje kijken enzenz.. voor haar was ik een heel blije vrijgezel:D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:44. |