![]() |
ogen
ogen zeggen meer als dat een stem kan praten
als dat een pen kan schrijven en een kwast kan schilderen ogen zeggen meer als dat een mond kan lachen als dat een lichaam kan dansen en een mens kan verbergen ogen alleen zijn zo eenzaam ogen alleen zijn zo zacht vertrouwen is de confrontatie vertrouwen geeft weer nieuwe kracht ogen zeggen meer als een stem ook kan praten als een hart ook kan voelen en een traan ook mag vloeien |
ik vind het idee wel goed (ogen zeggen alles) maar voor de rest vind ik het een beetje te... hoe zeg je dat.. langdradig ofzo, steeds van ogen zeg meer als dit en meer als dat, 2e couplet is opzich wel goed
|
Ik vind het geen poëtisch hoogstandje, maar op één of andere manier vind ik dat er enorm veel gevoel in zit en het eigenlijk best behoorlijk goed is geschreven (y).
|
Citaat:
daarbij wil ik nog toevoegen dat ik het persoonlijk niet eens ben met: ogen zeggen meer als een hart ook kan voelen maarja, dat is dan persoonlijk :D |
Naar mijn idee gebruik je bij vergelijkingen dan ipv als..Dus dan zou het toch moeten zijn: Ogen zeggen meer dan..?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:11. |