![]() |
Favoriete muziekforummer 2004 HALVE FINALES
Nou jongens.
Halve finales. bijna klaar. en dan kan ik weer gaan slapen. geen reverse voting normaal systeem. goed. wat hebben we in der halve finales? namen zijn dit x overbodig. doe een gok. 1. De wedstrijd tussen 2 mensen die al lange tijd hier zitten en meer dan duizenden posts hebben gemaakt. De ene man heeft overal posts en heeft besloten zijn haar te laten groeien tot een verknipt afro kapsel en is emo als er emo is. Zweeds als hobby, en pijpen zien als een recht. [IMG] De ander is het enige overgebleven meisje forumbazin. of ze het goed doet laat ik aan anderen over. niet groot, al zal ze dat tegenspreken. Naief, maar ziet pijpen als een plicht. Zweden tegen spanje. 2.Lamzakken tegenover elkaar. Winnaar van zo'n beetje alles waar verkiezingen bij betrokken zijn, maakte de belofte te stoppen met posten als hij deze verkiezing zou winnen. Extra movivatie? Hij heeft gay haar en een gay accent, maar humor kan hij opbrengen. Als hij stoned is kan hij rare zinsconstructies maken, als hij niet stoned is ....weet ik het niet. 2e was een professioneel nietsnut. tot sinds kort. heeft besloten dat iedereen zijn steentje bij moet dragen en gaat langzaam aan het idee 'het gezin is de hoeksteen van de samenleving' naleven. Hoopt later 3 kinderen te krijgen en een bmw. |
Ik snap er geen drol van.
Is stem voor Rosa, die moet winnen. |
Citaat:
Je moet stemmen op degene die je wilt zien winnen. |
Citaat:
jij snapt dingen tenminste. |
Citaat:
|
Ik weet al wie de winnar wordt :o
NepIdols. |
Ufke + Chaos.
|
ik snap het heus wel hoor.
friso's laatste reply in het kwart fin. topic. ik wil alleen iemand anders zien winnen |
Ufke + Chaos
|
Ufke
Chaos |
RoXyo
|
roksie
ekso |
Citaat:
|
Citaat:
en hij zal voor altijd in m'n hart zitten |
erin:
ufke, chaos eruit: roxy, exo |
Ufke
Exo |
Roxy
eXo |
Citaat:
|
Roxy en Chaos
|
Roxy en Chaos
"Naief, maar ziet pijpen als een plicht." LOL :) |
Citaat:
|
roksieee eksooo
|
zoals carn het al quote
|
roxy en exo.
|
Roxy
Exo |
Citaat:
Ik stem op zweden en op de jongen met het gaye accent. |
Roxy (die was dan niet moeilijk)
eXo (die stiekem weer wel, maar tja... ehm *kuch*) |
Citaat:
|
Citaat:
|
niet chatten
|
exo
ufke |
niet de fbs op hun fouten wijzen (volgens mij moeten we dat toch maar eens in het beleid bijzetten Roxy)
|
hjuistd e fbs op hun fouten wijzen
|
Ufke en Chaos
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://icons.ilse.nl/icons/adverts/s...airtrade_3.gif |
roxy
exo |
Citaat:
|
ufke
chaos |
ufke en chaos
beetje saai zeg |
Citaat:
|
Een beetje?!?!?
|
Roxy
chaos |
ik kan niet kiezen, van beide halve finales niet...
Spanje of Zweden zou ik voor Zweden gaan denk ik, omdat dat een geweldig land is (en ik kan 't weten), en in Spanje ben ik nog nooit geweest... En wat betreft gay haar of 3 kinderen zou ik persoonlijk toch ook voor gay haar gaan... Door alle verhalen er omheen werd het dus Ufke en Exo |
ufke - droogheid
chaos - haarincidenten |
ufxo
|
Citaat:
op dit forum nog nooit, denk ik. ufke exo |
Citaat:
|
Moeilijk.. doe maar Roxy en Exo
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:54. |